SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk deze strakke jongens
Moie basisopstelling 11 tegen 11 schalbe penalty corne
realistische grafix motionblur op de bal dikke sliding
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
GTST met Zombies was wel een een top aflevering!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]Helaas niet maar volgende aflevering gaat het loessoe hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb ik met Californication, jezus wat is dat diep gezonkenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga een volgende seizoen ook niet meer kijken
Alleen het 1e en 2de seizoen van Cali waren wel oke daarna ging het nergens meer overquote:Op maandag 11 maart 2013 15:10 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat heb ik met Californication, jezus wat is dat diep gezonken
Ik kan er nog steeds wel om lachenquote:Op maandag 11 maart 2013 15:10 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat heb ik met Californication, jezus wat is dat diep gezonken
Totdat je er met 50 km/u doorheen rijdt zonder handschoenenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hele dag sneeuw is toch kei chill
zo hee jij fietst hardquote:Op maandag 11 maart 2013 16:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Totdat je er met 50 km/u doorheen rijdt zonder handschoenen
Dat je zo'n goal maakt, gebeurt al niet veel. Maar dat ik hem 2x in een wedstrijd maak is wel apartquote:Op maandag 11 maart 2013 17:33 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens even filmpje maken van de goal van Nick.![]()
![]()
![]()
![]()
Als er zo tegen mij wordt gescoord kan ik dat wel waarderen. Normaal is het altijd onterecht.
Mixtape 5 al geluisterd?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat je zo'n goal maakt, gebeurt al niet veel. Maar dat ik hem 2x in een wedstrijd maak is wel apart
Die van Mertens was wel sowieso baas
80 is nog kutter!quote:Op maandag 11 maart 2013 16:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Totdat je er met 50 km/u doorheen rijdt zonder handschoenen
Mjazekerquote:
Toch wel vet he dat Yellow Claw.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mjazeker ! Had hem vanmiddag op werk ff opgezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |