SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bij Ajax niet neequote:Op zondag 10 maart 2013 22:59 schreef Tyron het volgende:
Er zijn bijna geen spelers die van hun 5de tot hun 19de ergens voetballen.
Het 'mijn club beter dan de jouwe lekker puh'quote:Op zondag 10 maart 2013 23:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ligt het aan mij of gaat het SV-topic deze keer harder dan het VI-topic?
Blijven leuke discussiesquote:Op zondag 10 maart 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het 'mijn club beter dan de jouwe lekker puh'
Blijft een gevoelig onderwerp.
quote:
Toch geen 1999-toestanden met getrokken pistolen?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:59 schreef Grifte het volgende:
Wel mooi dat een klein bedankfeestje zo'n indruk op jullie heeft gemaakt, moet je nagaan als we echt kampioen worden
Zijn basis is gevormd bij Feyenoord. Types als Eriksen zijn voor het grootste deel al gevormd toen ze naar Ajax kwamenquote:
Tuurlijk wel man, hoort erbij.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:01 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Toch geen 1999-toestanden met getrokken pistolen?
Onzin, je leert het meeste tussen je 15de en 19de.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn basis is gevormd bij Feyenoord. Types als Eriksen zijn voor het grootste deel al gevormd toen ze naar Ajax kwamen
Niet de basisquote:Op zondag 10 maart 2013 23:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Onzin, je leert het meeste tussen je 15de en 19de.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |