abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 september 2000 @ 15:59:41 #1
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_361959
Het was weer een aangenaam weekje om de busagiers te observeren. vanaf dinsdag waaide de kriebels al rond m.b.t. de nominaties. Het leukste hiervan is eigenlijk dat sommige mensen echt genadeloos door de mand vallen. Neem bijvoorbeeld goeroe Ruth, een gesjeeste handwerkleraar op de huishoudschool die zichzelf ook nog kunstenaar noemt. Na 1 maal de populairste geweest te zijn is deze persoon al keihard naar beneden geflikkerd! Doordat hij zich zelf zo veranderde en naast zijn zemenleren sandalen ging lopen verloor hij het respect van zijn mede busagiers en de kijker! En dat is dom Ruth want die kijker heb je verdomd hard nodig om het spel te winnen! De kijker kon zich eerst nog wel identificeren met deze gesjeeste kunstenaar, men vond hem wel grappig. Had leuke ideeen en was zogenaamd nog eerlijk ook! Maar langzaam groeide het besef dat onze profiteur Ruth, die uiteraard met behoud van wachtgeld of ww kunstenaar is, een groot acteur is. Een man met vele gezichten. Waar haalde hij de hooghartigheid vandaan om al tegen enkele busagiers te roepen dat er nu niet meer op hem gestemd mocht worden. Waar haalde hij de hooghartigheid vandaan om te praten over mijn stam! Mijn groep, mijn bus! Flikker toch op nagemaakt litho-tje! Kampleidertje wordt je maar van een gesjeesde kunstcommune! Laat die maar met behoud van uitkering naar je pijpen dansen idioot!


Aminata ging hier tegen in toen zij het verwijt kreeg van de goeroe dat zij in een andere bus zat! Daarom nomineerde hij haar, zij komt tenminste voor haar mening uit! Aminata zal in mijn ogen echt een hele grote kans maken om te winnen. Zij roddelt niet, stelt zich terughoudend op en observeert alles perfect! Hans daarentegen is echt een mietje eersteklas! Dit schrijf ik echt niet omdat het echt een mietje is maar gewoon vanwege het feit dat hij gisterenavond zijn maatje Aminata in de steek liet! Hij wist ook wel dat Mariska op de bank zat en had door een stem op de goeroe Aminate kunnen redden. Erg zwak want anders moest hij de confrontatie aan met Ruth! Nou ik had voor mijn maatje gekozen eikel! Aminata zal zeker nog op een gepaste manier wraak nemen! Misschien laat zij hem wel in haar doosje glippen opdat hij de gevoelens van een heterosexueel iemand ondervindt. Daarna zal zij hem zo genadeloos dumpen door aan de andere busagiers te verhalen hoe ranzig het was!

Paulus is als hij blijft zitten zeker een figuur die kan winnen. Nu hij Aminata van de bank heeft gehaald heeft hij een heel zekere bondgenoot erbij gekregen die hem ten allen tijden rugdekking zal geven. Ik weet dat is eigenlijk de taak van Hans!

Het mooiste was eigenlijk dat Koen, Ruth en Bart eigenlijk al hadden besloten om Paulus systematisch op de bank te plaatsen. Dit mislukte heftig doordat Paulus de populairste was! Klasse SBS, goed ondervangen! Uiteraard niet gemanipuleerd!

Paulus zette gelukkig Koen ons belgisch dropplasserke op de bank! Die was echt ziek en feliciteerde Paulus nog heel gemaakt spontaan met zijn liefdeslied! Hiermee haalde hij het drietal perfect onderuit! Dit samen met de Animata actie echt heerlijk!

Toen Ton, onze succesvolle presentator, hem verzocht om iemand van de bank te halen deed Paulus dit meesterlijk. Door eerst Koen te noemen en daarna Mariska maar toch te zwichten voor Animata. Ons huppelkutje uit het hoge noorden kreeg spontaan een vaginale verkramping toen zij Paulus haar naam hoorde lispelen, maar och wat een lekkere blik in haar ogen toen hij toch voor Animata koos. Door de goeroe ijskoud te negeren gaf hij duidelijk zijn boodschap af.

Trouwens onze goeroe doet wel of hij ruimhartig is en begrip heeft voor anderen en dat hij supersociaal is maar hij gunde Paulus niet eens zijn gitaar. Wedden dat SBS Paulus zijn gitaar laat houden! Hiermee wordt Ruth ook weer lekker ondermijnd, die gaat natuurlijk nu ook dreigen op te stappen. Die wil zijn schilderspullen, want dat zei hij letterlijk: Dan heb ik de aandacht van iedereen gelijk weer terug en kijkt er niemand meer naar Paulus om! Tsja, kunstenaars onder elkaar. Ja Ruthje we zitten echt op een beschilderde bus te wachten. Dan wordt het echt waarschijnlijk een psychedelisch effect eerste klas. Misschoen wordt het tijd dat Ruth weer eens aan zijn zweetsokken, uiteraard van geitenhaar, gaat liggen ruiken en hierdoor weer terug op aarde komt! Ruth je heb nu al verloren, je ben uitgekotst!

Sandra is echt een meid van wereldklasse, door keihard op Mariska te stemmen en dit al vantevoren te vertellen bevestigde zij haar positie! Richard, het gebit, is een lul eerste klas! Wie had het nou dagen over Ruth en 50.000 gulden uit zijn handen trekken????? Nee je kan maar beter op Mariska stemmen, dat is lekker makkelijk. Dan hoef je geen confrontatie aan. Nee eikel jij heb gisteren absoluut je persoon geen eer aangedaan. Het publiek rekende op hem door hem als behoorlijk populair te verkiezen, nu je jouw publiek in de steek heb gelaten is het voorbij!

Mariska is eigenlijk een psychologisch mysterie. Na zoveel seintjes van je mede busagiers dan pas je jezelf toch aan als je een miljoen ballen wil winnen! Je kan bijvoorbeeld wel blij opstaan en de hele dag willen zingen maar ik mij ook voorstellen dat je depressief wakker wordt en Mariska wil afschieten. Laten we nou eerlijk zijn, wie heeft er ooit zo een nagemaakte blije kut meegemaakt????????? Ik gelukkig niet!

Zoe is ook een kanshebber, zodra zij topless door de bus gaat springen dan wint zij echt met voorsprong! Als het erop aan komt dan zal zij dit ook echt doen, daar ben ik van overtuigd! Daarom klikt het ook niet tussen haar en Animata. Twee schoonheden, twee verschillende vuren. Wie zal het onderspit gaan delven?

Dolfijntje verheugd zich al op a.s. maandag! Welke idioot gaat eruit? Ik hoop op Ruth. Koen mag wel blijven. Op zijn manier is hij aandoenlijk en komt er ook eerlijk voor uit dat hij een spel speelt. En laten we eerlijk zijn dat is het ook.

Dolfijntje gaat kappen want ik moet weer naar psychotherapie!

Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
pi_362273
Dolf, je hebt je es goed uitgeleefd....Ik ben het grotendeels met je eens, en ik heb inderdaad ontzettend genoten van Paulus en de meesterlijke uitzending...Verder heeft Ruth de afgelopen tijd zich rijk gewaand, en heeft er enorm naar gehandeld: rund!!!
De winnaar van de bus wordt weer een vrouw, omdat de mannen zichzelf en elkaar kapot beconcurreren...
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  woensdag 27 september 2000 @ 13:05:31 #3
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_364073
Graag gedaan, trouwens het lijkt wel of het busforum gereanimeerd is.
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
pi_364285
Yep! 1x een fikse ruzie en alle fokkers zijn weer bij de les...
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  woensdag 27 september 2000 @ 14:02:48 #5
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_364309
Mooi stukkie Dolfijntje, mee eens!

Ben blij dat de Bus weer wat meer gaat leven, met Koen erin, kan het nog veel kijkgenoegen opleveren

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 27 september 2000 @ 14:35:32 #6
5329 berend
Sombrero Negro
pi_364447
Errug koel! Die andere posting over Koen ook.

Koen rules bigtime! Volgens mij kannie Ruth ook nog aan als het tot een gevecht komt.

Ruth moet echt opzouten. Tjonge jonge wat kan iemand zichzelf zo onderuit halen. Je kunt het zo van z'n gezicht aflezen!

Ik hou van puzzelen...
  woensdag 27 september 2000 @ 15:31:56 #7
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_364698
Amai zeg, ik ga zowaar blozen!
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')