Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ja, daarom vroeg ik het ookquote:Op zondag 10 maart 2013 14:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dude, heb je de vraag goed gelezen?
Omdat ik de film ook niet heb gezien, kende toevallig alleen die scene met die grafstukken, en ook die scene in die grote hal met die golfclubsquote:Op zondag 10 maart 2013 19:22 schreef picodealion het volgende:
Nee, ik heb 'm nog niet gezien, maar waarom beantwoordde je de vraag niet?
Ik snap geen kloot van robbyquote:Op zondag 10 maart 2013 19:28 schreef picodealion het volgende:
Ofwel je hebt (nog steeds) niet gezien dat een andere titel van de regisseur genoeg was, of ik snap echt geen kloot van je antwoord.
Ik heb meerdere persoonlijkheden, dus dat zal mij nooit lukken.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:25 schreef Desunoto het volgende:
Als je alles van jezelf snapt dan word je echt saai voor jezelf.
Dat zal jou nooit lukken, maar misschien jou wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb meerdere persoonlijkheden, dus dat zal mij nooit lukken.
Ken je American Dad? Ik heb hetzelfde als Rogerquote:Op zondag 10 maart 2013 20:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat zal jou nooit lukken, maar misschien jou wel.
Wel eens gezien maar niet vaak genoeg om te weten wat je bedoelt.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Ken je American Dad? Ik heb hetzelfde als Roger
Hij is elke aflevering minimaal een tot meerdere persona'squote:Op zondag 10 maart 2013 20:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wel eens gezien maar niet vaak genoeg om te weten wat je bedoelt.
Bazenafleveringquote:Op zondag 10 maart 2013 20:52 schreef Desunoto het volgende:
Oh, die aflevering heb ik wel eens gezien.
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
Lincoln is een mooie film, alleen lang en traag...
Ik ben een beetje college tour aan het bekijkenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:50 schreef picodealion het volgende:
Faster, Pussycat! Kill! Kill! is een slechte film en iedere minuut die hij duurt is te lang. Ik moet echt minder op mijn watchlist zetten puur omdat films in veel toplijsten staan.
Graag gedaanquote:Op zondag 10 maart 2013 21:59 schreef Desunoto het volgende:
Eindelijk weer eens een vraag in FMT waarvan ik blij ben dat ik het antwoord niet weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |