`````````quote:Het Guess horloge heb ik 1 februari 2013 gehaald zoals op de bon te zien is. Gekocht in de V&D. Aan de bon vast zit het garantiebewijs van de V&D met de streepjescode erbij die om het horloge heen zat. Horloge kostte oorspronkelijk ¤179 euro, omdat hij in de sale was kocht ik hem voor ¤129. Heb hem 3 á 4 keer gedragen. Reden van de verkoop: Ik ben gewend plastieken/rubberen banden te dragen die strak en klem om mijn pols heen zitten en bij de leren bandjes zitten deze veel losser waaraan ik mij begon te irriteren, vandaar dat ik hem verkoop. Ik vind een vraagprijs van ¤90 wel netjes voor dit horloge. Alles zit er nog bij en heb hem niet vaak gedragen.
quote:Horloge gekocht op 17 oktober 2012 (17/10/2012) in het Outlet centrum van Roermond. In het outlet ligt een winkel van Seiko. Het horloge kostte oorspronkelijk ¤380 en heb er zelf in het outlet ¤220 voor betaald. Het horloge is zeer mooi en zit goed om je pols heen. Bonnetje zit erbij en ook nog de garantie voor het horloge. Het heeft een rubberen bandje waar ik zelf fan van ben, maar het helaas moet wegdoen. Ik vind ¤140 voor dit horloge nog een redelijk mooie prijs. Het is vaker gedragen dan het Guess horloge, maar dat maakt hem niet een vuiler of lelijker horloge.
Helaas niet. Voor ¤80 incl. hebben we ook een deal. Doe ik hem goed inpakken met bubbelpapier en dan krijg je het doosje + bonnetje + garantie erbij.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:04 schreef feydark het volgende:
Zou je naar amsterdam kunnen komen? Zo ja, dan bied ik 80 voor de guess.
Dat zou ik zometeen eens moeten kijken. Misschien handiger als je even de omtrek van je pols meet? Dan kan ik eens kijken of hij je goed past.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:42 schreef feydark het volgende:
Welk model is het precies? Dan kan ik naar de naast gelegen V en D om het te passen mochten zij dat model in voorraad hebben.
Guess Steel W11172G1.quote:
Ik hoop dat jij niet goed kunt gokken, want 9 cm lijkt mij qua omtrek eng dun.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:55 schreef feydark het volgende:
Ik heb niet zo 1 2 3 een opmeetapparaat bij de hand, maar ik gok zo rond 9 cm.
Hiervoor wil ik het Breil horloge wel overnemen.quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 11 maart 2013 00:07 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij niet goed kunt gokken, want 9 cm lijkt mij qua omtrek eng dun.
Ik wacht nog even af of iemand misschien hier nog overheen bied.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:08 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Hiervoor wil ik het Breil horloge wel overnemen.
Weet je misschien al of je nog het Guess horloge wil kopen?quote:
Jep, 10 ATM.quote:
Doen we de middenweg, ¤35 excl. verzendkosten, dat een goed idee?quote:
30 euro inc is me max denk ikquote:Op maandag 11 maart 2013 23:14 schreef Lewouxk het volgende:
[..]
Doen we de middenweg, ¤35 excl. verzendkosten, dat een goed idee?
Maak er dan maar ¤31 van en we hebben een deal.quote:
Deal!quote:Op maandag 11 maart 2013 23:18 schreef Lewouxk het volgende:
[..]
Maak er dan maar ¤31 van en we hebben een deal.
Komt eraan, momentje!quote:Op maandag 11 maart 2013 23:21 schreef borbit het volgende:
[..]
Deal!Stuur maar een pm met je gegevens.
Voor ¤60 excl. hebben we een deal wat mij betreft.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:38 schreef Nooxx het volgende:
60 incl voor guess geboden, of zoek je toevallig nog een zgan Diesel jeans mt 34-32 dan wil ik ruilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |