PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit PSV is gewoon echt net het Ajax onder Martin Jol..quote:Op zondag 10 maart 2013 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
33 goals verschil in doelsaldo, evenveel punten.
PSV
Ik heb er nog alle vertrouwen in dat we kampioen worden.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
33 goals verschil in doelsaldo, evenveel punten.
PSV
Iedereen is al een keer afgeschreven tot nu toe..het is echt een loterij dit jaarquote:Op zondag 10 maart 2013 14:26 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik heb er nog alle vertrouwen in dat we kampioen worden.
Hij heeft een vriendin hé, gewoon een hele normale jongen. Ik ga toch ook niet zeggen dat alle ajacieden latente hetero's zijn.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die de Vrij wordt denk ik de eerste voetballert die uit de kast gaat komen bij een grote club
Naja we moeten nog uit naar de nummer 15 16 en 18. Laatste wedstrijd Twente uit is dan weer iets minder. Thuis moet je gewoon alles winnen, dan kan het nog. Maar dit ontzettend onvoorspelbare PSV kan de druk gewoon echt niet aanquote:Op zondag 10 maart 2013 14:26 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik heb er nog alle vertrouwen in dat we kampioen worden.
Ik hoop op een ontknoping a la 2007.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedereen is al een keer afgeschreven tot nu toe..het is echt een loterij dit jaar
Kijk ff hoe die gast praat en voor de camera staatquote:Op zondag 10 maart 2013 14:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin hé, gewoon een hele normale jongen. Ik ga toch ook niet zeggen dat alle ajacieden latente hetero's zijn.
Zou hij weten dat hij in FUT zo zeldzaam is?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin hé, gewoon een hele normale jongen. Ik ga toch ook niet zeggen dat alle ajacieden latente hetero's zijn.
Zat ik ook net aan te denken toen ik hem zo hoorde praten jaquote:Op zondag 10 maart 2013 14:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die de Vrij wordt denk ik de eerste voetballert die uit de kast gaat komen bij een grote club
Zat homo's die al kinderen hebben en getrouwd zijn geweest. Die vriendin is een vergissing.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kijk ff hoe die gast praat en voor de camera staatGewoon een kasthomo
Kan me herinneren dat er berichten waren over homo's in die mannschaft.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zat ik ook net aan te denken toen ik hem zo hoorde praten ja
Neuer is ook verdacht
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:29 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
![]()
wat een wedstrijd. Wat een geluk. Kon niet meer blijven zitten
Nee joh, hier kan je gewoon niet omheen. Ook niets mis mee, good for him.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:29 schreef vandermar het volgende:
Haters....
Had hij bij jullie club gespeeld dan was hij het toonbeeld van heterofielheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_
Helemaal nietquote:Op zondag 10 maart 2013 14:29 schreef vandermar het volgende:
Haters....
Had hij bij jullie club gespeeld dan was hij het toonbeeld van heterofielheid.
Idd. Ozil sobersoquote:Op zondag 10 maart 2013 14:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat er berichten waren over homo's in die mannschaft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |