abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123855244
Lieve Fok!kers,

Tijdens het doen van mijn administratie kwam ik een bon tegen dat een gratis weekendje naar een wereldstad opleverd. Je kunt kiezen uit Londen, Rome, Parijs, Barcelona, Berlijn, Brussel, Istanbul, Lissabon, Riga of Praag...

De bon geeft recht op 3 dagen met 2 personen in een 3 sterrenhotel in een van bovenstaande steden. Echter dient dit 60 dagen voor de einddatum van de bon gereserveerd te zijn. De einddatum is 31 mei, dus dien je dit voor eind maart te reserveren. Je kunt heel 2013 nog boeken, echter dient dit voor eind mrt gereserveerd te zijn ivm het verlopen van de bon.

De vlucht is niet inbegrepen, wel wordt een manier geboden om de vlucht goedkoop te krijgen..

Aangezien wij zelf de eerste 3 maanden niet op vakantie kunnen omdat we het veel te druk hebben.... Ligt ie hier dus maar 'te verlopen' en dat vind ik zonde! Dus, ben jij boven de 18 (vereiste) en wil jij dit jaar nog even lekker een weekendje weg?!!!! ;)

Mijn idee was om wat de bon ook mag opbrengen... Om dit over te maken naar een goed doel. Ik zelf heb het geld niet nodig en vond het dus een mooi idee de volledige opbrengst af te staan aan een goed doel naar keuze...

mijn ideeën qua goed doel: The English Bulldog Resort Belgium - Zij verzorgen honden waarvan de baas om welke reden dan ook afstand van ze gedaan hebben. Let op dit is GEEN gewoon asiel... Wanneer jij namelijk met een hond zit die dure medicatie of een operatie nodig heeft die jij NIET kunt betalen, zal Heidi van het Bullenhotel zoals zij dit noemt de hond van je overnemen GRATIS!! en draait zij voor de kosten op. Herplaatsing doet zij ook geheel zelf. Bovendien is Heidi ook degene die allerlei hondjes bij broodfokkers weg KOOPT tegen veelste hoge prijzen, enkel om ze te redden van een bestaan als fokteef.. Ik vind haar werk geweldig en vind dan ook dat zij het geld ten volste verdient!!

Mochten jullie vragen hebben of een beter idee qua goed doel... Kom maar op!!!
Waarom angst hebben voor de toekomst? Was het verleden dan zo mooi?!!!
pi_123855255
opleverd :')

Bon inruilen voor een cursus Nederlands.
Google is your friend, abuse your friends
pi_123855269
quote:
14s.gif Op zondag 10 maart 2013 02:50 schreef Metalfrost het volgende:
opleverd :')

Bon inruilen voor een cursus Nederlands.
Heb jij wel eens gezien hoe laat het is?! Hahaha dat deel van mn hersenen slaapt al lang.
pi_123855280
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 02:51 schreef Foxy00 het volgende:

[..]

Heb jij wel eens gezien hoe laat het is?! Hahaha dat deel van mn hersenen slaapt al lang.
Hahaha. Oké. Die van mij niet. En ja ik weet hoe laat het is.
het tijdstip als excuus gebruiken voor de beheersing van de taal :') jongens waar gaat dit heen

[ Bericht 0% gewijzigd door Metalfrost op 10-03-2013 03:14:57 ]
Google is your friend, abuse your friends
pi_123855338
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 02:53 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Hahaha. Oké. Die van mij niet. En ja ik weet hoe laat het is.
het tijdstip als excuus gebruiken voor de beheersing van de taal :') jongens waar gaat dit heen
Zeur niet, ik ben moe en het idee is leuk toch hihi...
  zondag 10 maart 2013 @ 05:09:33 #6
269930 DaveGrohl
die van Henk
pi_123855788
Metalfrost is een zuurpruim. :') Wat makkelijk om mensen op het Internet af te vallen.
pi_123855857
Ik ben wel geïnteresseerd en ook erg tof dat je het geld wil schenken aan een goed doel. Wat vraag je ervoor? :)
pi_123863747
quote:
6s.gif Op zondag 10 maart 2013 06:10 schreef Etsu het volgende:
Ik ben wel geïnteresseerd en ook erg tof dat je het geld wil schenken aan een goed doel. Wat vraag je ervoor? :)
Ik heb werkelijk geen idee.. Dat laat ik aan degene over die m wil hebben hihi.

Ik wordt geinspireerd door dit forum :) Ik heb zoveel waar ik niks mee doe... Dus waarom niet weggeven?!! En dat er een goed doel mee gesteund wordt is alleen maar mooi toch :)
pi_123865470
Ik heb zojuist van mijn vriendin wat over die heidi gehoord....

Ze verkoopt honden met leukemie én epilepsie als totaal gezond voor 800 eur!! zondag gekocht en dinsdag ingeslapen!!

naja aangezien zij zegt de hond geheel door te laten lichten voor die verkocht wordt...

hier pas ik voor... Das geldklopperij..

dus mocht iemand een beter goed doel weten hoor ik het graag!
  zondag 10 maart 2013 @ 14:46:12 #10
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_123867041
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 02:47 schreef Foxy00 het volgende:

Lieve Fok!kers,

Tijdens het doen van mijn administratie kwam ik een bon tegen dat een gratis weekendje naar een wereldstad opleverd. Je kunt kiezen uit Londen, Rome, Parijs, Barcelona, Berlijn, Brussel, Istanbul, Lissabon, Riga of Praag...

De bon geeft recht op 3 dagen met 2 personen in een 3 sterrenhotel in een van bovenstaande steden.De vlucht is niet inbegrepen, wel wordt een manier geboden om de vlucht goedkoop te krijgen..

Mijn idee was om wat de bon ook mag opbrengen... Om dit over te maken naar een goed doel. Ik zelf heb het geld niet nodig en vond het dus een mooi idee de volledige opbrengst af te staan aan een goed doel naar keuze...

Lieve leuke actie van je.
Toch zal het denk ik niet meevallen om iemand te vinden die de vakantiecheque tegen betaling van je overneemt.

Je zou de cheque ook aan kunnen bieden in FHF?

Zoiets als:
FHF / [aangeboden] vakantiebijdrage
pi_123867968
Dat kan natuurlijk ook,maar de reis en avondeten is niet inbegrepen dus geen idee of dat haalbaar is voor iemand die niet op vakantie kan?!
  zondag 10 maart 2013 @ 15:31:31 #12
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_123869005
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:06 schreef Foxy00 het volgende:
Dat kan natuurlijk ook,maar de reis en avondeten is niet inbegrepen dus geen idee of dat haalbaar is voor iemand die niet op vakantie kan?!
Met jouw reisbon en reizen met bv.: http://eurolines-px.rtrk.(...)=CPC&utm_campaign=RL
naar Londen , Brussel, Parijs of Berlijn ? Eten voor drie dagen hoeft toch niet zoveel te kosten?
  One tough cookie zondag 10 maart 2013 @ 18:39:44 #13
169210 liesje1979
pi_123877141
Het is in FHF niet toegestaan spullen te verkopen, zelfs niet voor een goed doel. Dus of je geeft de bon hier weg of je zoekt er een andere bestemming voor.
  One tough cookie zondag 10 maart 2013 @ 18:40:36 #14
169210 liesje1979
pi_123877184
Als je hem toch wil verkopen kan ik je topic naar Vraag en aanbod schoppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')