Lieve Fok!kers,
Tijdens het doen van mijn administratie kwam ik een bon tegen dat een gratis weekendje naar een wereldstad opleverd. Je kunt kiezen uit Londen, Rome, Parijs, Barcelona, Berlijn, Brussel, Istanbul, Lissabon, Riga of Praag...
De bon geeft recht op 3 dagen met 2 personen in een 3 sterrenhotel in een van bovenstaande steden. Echter dient dit 60 dagen voor de einddatum van de bon gereserveerd te zijn. De einddatum is 31 mei, dus dien je dit voor eind maart te reserveren. Je kunt heel 2013 nog boeken, echter dient dit voor eind mrt gereserveerd te zijn ivm het verlopen van de bon.
De vlucht is niet inbegrepen, wel wordt een manier geboden om de vlucht goedkoop te krijgen..
Aangezien wij zelf de eerste 3 maanden niet op vakantie kunnen omdat we het veel te druk hebben.... Ligt ie hier dus maar 'te verlopen' en dat vind ik zonde! Dus, ben jij boven de 18 (vereiste) en wil jij dit jaar nog even lekker een weekendje weg?!!!!

Mijn idee was om wat de bon ook mag opbrengen... Om dit over te maken naar een goed doel. Ik zelf heb het geld niet nodig en vond het dus een mooi idee de volledige opbrengst af te staan aan een goed doel naar keuze...
mijn ideeën qua goed doel: The English Bulldog Resort Belgium - Zij verzorgen honden waarvan de baas om welke reden dan ook afstand van ze gedaan hebben. Let op dit is GEEN gewoon asiel... Wanneer jij namelijk met een hond zit die dure medicatie of een operatie nodig heeft die jij NIET kunt betalen, zal Heidi van het Bullenhotel zoals zij dit noemt de hond van je overnemen GRATIS!! en draait zij voor de kosten op. Herplaatsing doet zij ook geheel zelf. Bovendien is Heidi ook degene die allerlei hondjes bij broodfokkers weg KOOPT tegen veelste hoge prijzen, enkel om ze te redden van een bestaan als fokteef.. Ik vind haar werk geweldig en vind dan ook dat zij het geld ten volste verdient!!
Mochten jullie vragen hebben of een beter idee qua goed doel... Kom maar op!!!
Waarom angst hebben voor de toekomst? Was het verleden dan zo mooi?!!!