Wat zeg je nou allemaal Ernie..?quote:Op zondag 10 maart 2013 00:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
MORGEN HEBBEN WE HET ER NOGMAALS OVER, BERT. HEB EEN SCHORRE STEM VAN AL DAT SCHREEUWEN.
DAT IS GOED, BERT. MORGEN NOG EEN DAG.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:18 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wat zeg je nou allemaal Ernie..?
Weetje Ernie.. we praten er morgen wel over... anders moet ik het blijven herhalen, als je niet harder praat..
Wat zeg je Ernie..?quote:Op zondag 10 maart 2013 00:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
DAT IS GOED, BERT. MORGEN NOG EEN DAG.
DOEN WE, BERT.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wat zeg je Ernie..?
Nou ja... ik ga even verder... dan praten we morgen wel...
Nee Ernie...quote:
OEHHH, STOUTE DAME. MORGEN HEBBEN WE HET EROVER.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:22 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee Ernie...Niet hier op FOK... hier kijken ook kleine kindertjes...
Of verstond ik dat verkeerd..?
whahahha, ik wou precies dezelfde topic als jou openenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:50 schreef Jellereppe het volgende:
Hey Bert, we eten vanavond stamppot met rookworst.
ze willen ons zwart maken, als ze over ons praten we hebben ze niets gedaan en alsnog willen ze ons haten.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 05:50 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
ze willen ons zwart maken, als ze over ons praten we hebben ze niets gedaan en alsnog willen ze ons haten.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:46 schreef Rodawa het volgende:
Oeter oeter oeter oeter met Romana op de scooter bromfiets
ClitKick.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |