SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:22 schreef Kwaliteit het volgende:
Britt DeckerAls ze haar mond maar houdt, dan welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Ik mis Nicolaiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met allemaal niet-grappige mensen er bijgevoegd ja
RTL wilt helaas altijd te vaak hun eigen sterren in hun programma's. Jammer dat dit niet op SBS (Veronica) zit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een kutprogramma![]()
Jammer, ik vond de Lama's wel altijd leuk.
Jeroen van Koningsbrugge vond ik de grappigste. En die hadden chemie met elkaar. En met Patrick.quote:
Dan krijg je Gerard Joling en Rob Geus erin, nee bedankt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
RTL wilt helaas altijd te vaak hun eigen sterren in hun programma's. Jammer dat dit niet op SBS (Veronica) zit.
Niet op kanaal Veronica. SBS moet ook afstappen van dat TROS gevoel vind ik...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan krijg je Gerard Joling en Rob Geus erin, nee bedankt.
Gewoon op Nederland 3 was het een goed programma. Maar nu is het al veel te massaal vind ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:29 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Niet op kanaal Veronica. SBS moet ook afstappen van dat TROS gevoel vind ik...
Volgens mij vindt Jeroen dit te minquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jeroen van Koningsbrugge vond ik de grappigste. En die hadden chemie met elkaar. En met Patrick.
Opvallend ja, want hij staat ook onder contract bij RTLquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Jeroen dit te min
Vind je het gek. Als Jamai al als volwaardige improvisator gezien wordt. En nog wat slechte. Het zijn er ook gewoon teveel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Jeroen dit te min
Alleen als Linda meedoet zit ie in een programmaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:31 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Opvallend ja, want hij staat ook onder contract bij RTL
Tijl is ook maar zo-zoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je het gek. Als Jamai al als volwaardige improvisator gezien wordt. En nog wat slechte. Het zijn er ook gewoon teveel.
Nee. Dat waren Jeroen en Ruben van der Meer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tijl was bij de Lama's de beste.
vond je? Ik heb hem nooit grappig gevondenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tijl was bij de Lama's de beste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |