Hele dagen praten, praten, praten en sportenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hele dagen niks doen en dan ook nog verlof krijgen?
Geen drank in het weekend ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hele dagen praten, praten, praten en sportenAangezien er in het weekend niks te doen is en daar ook geen alcohol geschonken wordt in het weekend... tja
Dat is kut, zo slecht is het weer toch niet?quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Bie de apotheker bint ze goedkoper hoor!
Daar had ik laatst 12 tabletten voor 2 euro gekocht.
az ajax zo.. En daarna natuurlijk 3 punten in grunn stelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu AZ - Ajax / Feyenoord - FC Utrechten straks nog FC Groningen - FC Twente
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op zondag 17 maart 2013 07:38 schreef Kreator het volgende:
Morge. Zo. Verhuizen.... lekker weer ook.
Verder alles goed?quote:zondag 17 maart 2013 @ 07:38:46
Hij wil seks met je.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:46 schreef Cue_ het volgende:
Altijd als ik naar huis loop, loop ik langs een huis waar een man dan altijd op de bank zit voor de tv, laptop erbij en vaak telefonerend. Eerder keek ik altijd even naar binnen (bij ale huizen gewoon ter vervelibg) maar nu kijky ie terug
En niet boos of juis enthausiast nee, gewoon dom terugkijken. Nu durf ik niet mer te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |