Goed bezigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gister een tablet voor mn ma gekocht bij de MediaMarkt. Nog 30 euro van de prijs afgekregen
Bie de apotheker bint ze goedkoper hoor!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gister een tablet voor mn ma gekocht bij de MediaMarkt. Nog 30 euro van de prijs afgekregen
Godverquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Bie de apotheker bint ze goedkoper hoor!
Daar had ik laatst 12 tabletten voor 2 euro gekocht.
als jij die grap niet had gemaakt had ik het wel gedaanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat voor één is het geworden?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Deden mensen ook altijd bij mijn oom en tante als ze bijv. de hond uitlieten, dom naar binnen kijken, sommige mensen stonden gewoon te staren. Tante ging er dan even goed voor zitten en terugstarenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:46 schreef Cue_ het volgende:
Altijd als ik naar huis loop, loop ik langs een huis waar een man dan altijd op de bank zit voor de tv, laptop erbij en vaak telefonerend. Eerder keek ik altijd even naar binnen (bij ale huizen gewoon ter vervelibg) maar nu kijky ie terug
En niet boos of juis enthausiast nee, gewoon dom terugkijken. Nu durf ik niet mer te kijken
Weekendverlofquote:
hele dagen niks doen en dan ook nog verlof krijgen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |