quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:23 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Kim is altijd een onterechte klacht.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:22 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
sneeuwtjeem post in mijn topicKan niet, via (mobiel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja aparte jas, hou wel van. Jammer dat die vast in winkeltje is gehaald voor een euro of 1500quote:
quote:
Lekker, zo loopt mijn vrouw er vaak bijquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:31 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Meer dit werk:
[ afbeelding ]
Rokjes en broekjes met ritsjes
In een perfecte wereld draagt ze er double monkstraps onder natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:31 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Meer dit werk:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In een perfecte wereld draagt ze er double monkstraps onder natuurlijk.
Ja maar zij heb een condoom op haar kopquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:35 schreef wenfer2 het volgende:
[..]![]()
NEE!! Absoluut niet vrouwen hoorden geen double monks te dragen! Ook heb je van die lekker eigenwijze feministen die brogues dragen.
![]()
Gadverdamme. Sommige privileges zijn enkel en alleen besteed aan de man, onthoud dat!. [ afbeelding ]
![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In een perfecte wereld draagt ze er double monkstraps onder natuurlijk.
Nee, dit ziet er inderdaad niet uit.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:35 schreef wenfer2 het volgende:
[..]![]()
NEE!! Absoluut niet vrouwen hoorden geen double monks te dragen! Ook heb je van die lekker eigenwijze feministen die brogues dragen.
![]()
Gadverdamme. Sommige privileges zijn enkel en alleen besteed aan de man, onthoud dat!. [ afbeelding ]
![]()
Zou aan je UI niet zeggen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, dit ziet er inderdaad niet uit.
Maar jij bent voor mij voorlopig de double monkstrap man voor mij dus waarschijnlijk zul je nog wel wat flauwe grapjes over lezen. Ben af en toe een beetje flauw.
Graag uwe mening meneer mod.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar jij bent voor mij voorlopig de double monkstrap man voor mij dus waarschijnlijk zul je nog wel wat flauwe grapjes over lezen. Ben af en toe een beetje flauw.
Fijn dat je zo geïnteresseerd bent in de Double Monk schoen. Voor advies DM maar even.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je een despotisch koning bent in de 17e eeuw zoals deze man bijv. kom je daar prima mee weg.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:39 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Graag uwe mening meneer mod.
http://www.heels-high.nl/(...)mannen&x=-346&y=-840
Wat vind u van deze mannen collectie?
Wie is dat, en nu heeft u meneer de mod uw mening nog niet gegeven.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je een despotisch koning bent in de 17e zoals deze man bijv. kom je daar prima mee weg.
[ afbeelding ]
Ik heb precies die rokquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:31 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Meer dit werk:
[ afbeelding ]
Juistem, Met mijn single en double monks verwijs ik natuurlijk ook onder andere naar een succesvol tijdperk in het verleden. Ik probeer mijn leven namelijk zo in te delen als een echte zonnekoning!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je een despotisch koning bent in de 17e eeuw zoals deze man bijv. kom je daar prima mee weg.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |