abonnement Unibet Coolblue
pi_123839674
Hoi Allemaal!

Ik ben bezig met een webshop en daar wil ik kleding en accessoires op gaan verkopen.
Mijn vraag is weten jullie misschien bij welke groothandel ik leuke kleding enz kan inkopen?
Je ziet heel veel leuke webshops met hippe kleding met de mode meegaand.
Blouses met studs erop enzovoort.. Weten jullie misschien waar ze dat vandaan halen?

Alvast bedankt!

Groetjes Sanne
pi_123839747
eBay, lekker goedkoop alles
pi_123839925
Wow, origineel een webshop waar je kleding en accessoires kunt kopen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_123850433
Met alle respect, maar hoe ga je hier een succes van maken als je niet eens zelf een groothandel weet te vinden? Doet me denken aan dat topic waarin iemand vroeg welk espresso apparaat hij moest hebben voor zijn koffiezaak. Het succes van een koffiezaak begint bij iemand die zoveel van koffie weet dat hij die vraag zelf kan beantwoorden.
  zondag 10 maart 2013 @ 09:15:39 #5
398375 Roosvanes
saving the best for last
pi_123856381
spam is niet gewenst op fok

[ Bericht 89% gewijzigd door Mirjam op 10-03-2013 13:26:41 ]
pi_123856438
Hoi sanne, zal ik ook vast een verdienmodel opstellen en een plan maken wat je bij de bank kan presenteren? Of als je wil kan ik ook wel gewoon even alle contacten die je nodig hebt sturen? Das handig want dan hoef jij het niet meer te doen ;) ;) ;)
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_123856461
Oh ja ik heb hier ook nog wel een webshopje liggen compleet met assortiment en leveranciers geef maar een gil hoor dan geef ik het je zo
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  zondag 10 maart 2013 @ 09:28:21 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_123856498
Ik denk dat merken staan te popelen om door jou in jouw webshopje te worden verkocht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_123862985
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 09:15 schreef Roosvanes het volgende:
Het biedt inderdaad weinig perspectief als je geen eens een eigen groothandel kan vinden. De meest voor de hand liggende website lijkt mij http://www.kledinggroothandel.nl/. Het is puur een gok, maar het leven kan zo simpel zijn hè...
Dat is kinderkleding no thanks
pi_123863049
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 09:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Oh ja ik heb hier ook nog wel een webshopje liggen compleet met assortiment en leveranciers geef maar een gil hoor dan geef ik het je zo
Grappig..
Volgens mij stel ik hier niet zo een vreemde vraag.
pi_123863157
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 23:49 schreef bear87 het volgende:
Met alle respect, maar hoe ga je hier een succes van maken als je niet eens zelf een groothandel weet te vinden? Doet me denken aan dat topic waarin iemand vroeg welk espresso apparaat hij moest hebben voor zijn koffiezaak. Het succes van een koffiezaak begint bij iemand die zoveel van koffie weet dat hij die vraag zelf kan beantwoorden.
Iedereen kan een onderneming beginnen.
Je leert het allemaal vanzelf met de tijd.

Als jij op zo een manier denkt kom je niet verder dan de AH ;)
  zondag 10 maart 2013 @ 13:30:39 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123863202
Het wekt in ieder geval niet de indruk dat je een gedegen opzet voor je webshop hebt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_123863242
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 13:30 schreef Lienekien het volgende:
Het wekt in ieder geval niet de indruk dat je een gedegen opzet voor je webshop hebt.
En dat is jouw probleem omdat?
pi_123863402
Ik ben nog jong en heb veel passie voor kleding en zou graag een webshop willen beginnen
maar je moet eerst weten waar je je kleding vandaan haalt en wat de klanten leuk vinden.

Ik ben geen god dus ik weet ook niet alles anders was ik hier niet.

Als iemand een onderneming wil beginnen denk je dat die meteen alles weet..
pi_123863498
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
eBay, lekker goedkoop alles
Dank je!
  zondag 10 maart 2013 @ 13:41:08 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123863771
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 13:31 schreef sanne-koetje het volgende:

[..]

En dat is jouw probleem omdat?
Ik denk dat jij degene bent met een probleem. Als je hier moet gaan vragen waar je je spullen kunt kopen, heb je blijkbaar de goede weg nog niet gevonden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_123864516
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 13:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik denk dat jij degene bent met een probleem. Als je hier moet gaan vragen waar je je spullen kunt kopen, heb je blijkbaar de goede weg nog niet gevonden.
Ik heb geen probleem.
Er is nog geen webshop dus ik maak me geen zorgen.
Fok forum is heel algemeen en voor mensen met vragen dus weer iets wat jij niet helemaal begrijpt.
Het zou heel goed kunnen dat er mensen zijn op Fok die mij daarmee kunnen helpen.
Zo niet dan niet.. Ik zie niet in waarom dat een probleem moet zijn.
pi_123868406
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 13:57 schreef sanne-koetje het volgende:

[..]

Ik heb geen probleem.
Er is nog geen webshop dus ik maak me geen zorgen.
Fok forum is heel algemeen en voor mensen met vragen dus weer iets wat jij niet helemaal begrijpt.
Het zou heel goed kunnen dat er mensen zijn op Fok die mij daarmee kunnen helpen.
Zo niet dan niet.. Ik zie niet in waarom dat een probleem moet zijn.
Lienekien begrijpt heel goed dat Fok een forum is voor mensen met vragen. Maar het lijkt erop dat jij niet zo gediend bent van feedback of kritiek gezien je defensieve reacties. De kern van je onderneming is weten wat je klanten willen, en weten waar je dat vandaan haalt, en het liefst zoveel mogelijk zelf kunnen. Van beide heb jij geen weet geef je zelf aan. Zeg nou eens eerlijk, vind je dat een goed startpunt?

En btw, ik heb nooit ook maar hoeven te overwegen om bij de AH te werken.

Oja, als ik google op kledinggroothandel krijg ik me toch een berg hits.. :X

[ Bericht 4% gewijzigd door bear87 op 10-03-2013 15:24:02 ]
  zondag 10 maart 2013 @ 17:42:42 #19
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_123874712
Je volgorde klopt niet. Je begint eerst met marktonderzoek, dan kijk je wát je waar je het best kunt inkopen (deze stappen kunnen ook andersom). Dan maak je een ondernemingsplan en regel je geld. En kijk je hoe je je waar verkoopt.

Vergeet niet dat je in dit klimaat exclusief moet zijn. Je kunt sowieso niet op tegen de Zalando's en de Wehkamps. En het is wel zo dat veel merken alleen door gerenommeerde winkels of niet online verkocht willen worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')