abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_361871
koen heeft vannacht met hagelslag enkele teksten op tafel geschreven
de andere bewoners weten niet door wie
zou koen lang buiten schot blijven
pi_361892
Voor iemand met een normaal werkende geest zou het zo klaar zijn als een klontje dat dit door Koen is gedaan, maar de geestjes van de buspassagiers beginnen aardig te krimpen.

[Dit bericht is gewijzigd door Hawkwind op 26-09-2000 15:21]

Ik ben online
  Redactie Frontpage dinsdag 26 september 2000 @ 15:22:00 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_361897
wel slim van hem om zichzelf op de hak te nemen: Koen, maak geen misbruik van Mariska staat er in witte hagelslag geschreven
pi_365284
En dit schrijft Koen in zijn "dagboek":
quote:
Ruth, laat nooit je angst zien op de bank. Koen, speel niet met Mariska vertrouw niemand. Dit stond afgelopen morgen op de keukentafel geschreven. Iedereen was stomverbaasd over de rare spreuk. Op welk tijdstip in godsnaam heeft iemand zich met dit monnikenwerk beziggehouden? Want de tekst werd gelegd met hagelslagkorreltjes. En de naam van Koen stond in suikerschrift. En met welk doel? Het moet ergens in de vroege ochtend hebben plaatsgevonden.
Toen ik vanmorgen aan de ontbijttafel zat, voelde ik me vreemd. Alle ogen stonden even op mij gericht, maar al gauw tastten de ogen één voor één de andere tien gezichten af. De hele dag werd er door iedereen over gediscussieerd. Er worden verschillende personen als verdachte beschouwd. Toch is er nog geen enkel bewijs dat iemand veroordeelt. Onze regie werd gevraagd om uitleg. Deze was natuurlijk niet voor rede vatbaar.

Schuilt er achter iemand in onze groep een andere persoonlijkheid dan zijn/haar gezicht ons laat zien? Of is het lauter een strategische zet van Ruth, Mariska of mijzelf? Want volgende maandag zal de bank schudden van links naar rechts en zal het publiek zich moeten beraadslagen over één van ons drie. En dan zal er weer effectief één zijn die moet opstappen. Dit hoort bij het spel. Ook voor mij betekent dit een kans van één op drie.


Hij vind zichzelf wel heel grappig zo.....
pi_365398
Het is wel een verschrikkelijke achterbakse klootzak.... Van mij mag ie dan wel blijven

Greetinx

BT

  woensdag 27 september 2000 @ 20:20:03 #6
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_365420
Wat is dit nou, kan nou niemand buiten de bus roepen dat die magere hein het heeft gedaan??? die jongen is zwaaaaaaaar gestoord.
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  woensdag 27 september 2000 @ 21:04:41 #7
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_365483
quote:
Op 27 september 2000 20:20 schreef BadGirl het volgende:
Wat is dit nou, kan nou niemand buiten de bus roepen dat die magere hein het heeft gedaan??? die jongen is zwaaaaaaaar gestoord.
Juist omdat Koen is, zoals hij is moet hij blijven.
Ik vind het wel fijn om naar prettig gestoorde geesten te kijken, hij heeft het spel goed door en speelt op dit moment hoog spel en dat waardeer ik bijzonder, hij zorgt ervoor dat ik mij niet verveel.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 27 september 2000 @ 23:24:54 #8
5785 VanDattum
Van dittum en van dattum...
pi_365736
Geweldig!!!
Hoe ziek kun je zijn? En die ijzeren smoel van 'm, waarbij hij iedereen glashard voor de gek houdt. Direct na De Bus moeten ze 'm opsluiten, maar laat 'm nu nog maar effe blijven! Gouden en geniale misdadige zet, om te smullen!!! En die Ruth wordt hier helemaal mesjogge van. Ha ha! LOL!
Je moet gewoon jezelluf blijve...!!!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 september 2000 @ 23:37:18 #9
862 Arcee
Look closer
pi_365765
Fan-tas-tisch!! Wat een strakke actie!

En Richard zei aan 't begin van de uitzending nog dat Koen ALTIJD eerlijk is.

Man, die Koen kan liegen als geen ander! Met een stalen gezicht volhouden dat hij 't niet was. Koen moet blijven!!

Oh, enneh.... De Bus is veel leuker dan BB hè?

  donderdag 28 september 2000 @ 11:22:00 #10
3542 Gia
User under construction
pi_366177
Wat vooral zo goed is:

Als straks uitkomt dat Koen het heeft gedaan, zullen ze uiteraard flink kwaad op hem zijn. Gevolg-- de kijkers gaan hem steunen omdat iedereen tegen hem is.

Aan de andere kant zijn er inmiddels ook een groot aantal verdachtmakingen geweest bij de passagiers onderling, die ze ook niet zullen vergeten. Gevolg-- heftige ontwikkelingen, waarbij Koentje buiten schot blijft, want daar zijn ze toch al kwaad op.

Die jongen is niet gek, maar geniaal, als hij dat allemaal al zo uitgedacht heeft.

pi_366272
...of hij heeft een gespleten persoonlijkheid en weet dus echt niet meer dattie het gedaan heeft....

  donderdag 28 september 2000 @ 12:58:24 #12
262 Re
Kiss & Swallow
pi_366327
ik ga me inderdaad afvragen of Koen aan MPS lijdt. Zijn lik actie, hagelslag actie.. zijn 'terwerking stelling'. Of als het bekend wordt dan gooit hij het juist daarop
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Redactie Frontpage donderdag 28 september 2000 @ 13:17:07 #13
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_366361
Hoe lang duurt het nog voordat er een screenshot over de schutting wordt gegooid?

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 28-09-2000 13:17]

pi_366441
quote:
Op 28 september 2000 13:17 schreef SunChaser het volgende:
Hoe lang duurt het nog voordat er een screenshot over de schutting wordt gegooid?

Nou wat let je.. Zorg daarvoor, maar kondig het a.u.b. ff aan wanneer dan weet ik wanneer ik de streams moet gaan bekijken.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  Redactie Frontpage donderdag 28 september 2000 @ 14:02:09 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_366496
ga een beetje naar belgie fietsen. Daar kunnen die Belgen toch zelf ook wel opkomen?
pi_366611
Ik hoor nett via de stream dat ze erachter gekomen zijn dat het Koen was, middels een bord van toeschouwers buiten de bus.
Ik ben online
pi_366630
Inderdaad. Dit staat er op de bussite:
quote:
Veurne verlinkt Koen
“Je komt er nu niet meer onderuit, jongen,” zegt Mariska tegen Koen. “Ik heb het niet gedaan,” antwoordt Koen. Als de passagiers aan het eten zijn, verschijnen er plotseling mensen met spandoeken. Hierop staat te lezen, dat Koen de dader is van de hagelslag-affaire. De passagiers reageren ongemakkelijk. Mariska is de enige, die het publiek onmiddellijk gelooft.
Koen wordt om uitleg gevraagd. “Het zijn valse beschuldigingen. Ik heb het echt niet gedaan,” stelt Koen. Richard neemt het voor Koen op. “Misschien willen ze alleen maar stoken.” Koen beaamt dit graag. Mariska reageert fel: “Je blijft het ontkennen, je bent echt hard van binnen!”

De passagiers zijn wat verward. Ze weten niet wat ze met de situatie aan moeten. Richard probeert meer uitleg van het publiek te krijgen en grijpt het pak hagelslag. Hiermee gebaart hij naar de mensen buiten. Koen gaat onverstoorbaar door met koken. “Het is mijn woord tegen dat van iedereen,” zegt hij zonder schroom. Koen blijft erbij dat hij het niet gedaan heeft.

“Ik heb het gedaan,” zegt Paulus droog. “Waarom zouden ze ‘Koen’ op het spandoek schrijven?” “Het is nogal makkelijk om te zeggen dat ik het gedaan heb,” reageert Koen. “Heel Veurne heeft afgesproken om mij een hak te zetten!” Richard: “Straks komt er een bordje met ‘Ruth heeft het gedaan’.” Mariska concludeert: “Ja, dan weten we dat Koen het niet persè gedaan hoeft te hebben.”
LS/MD

datum: Donderdag 28 september 15:25
bron: redactie


  donderdag 28 september 2000 @ 16:04:09 #18
5329 berend
Sombrero Negro
pi_366638
Errug geniale gast die Koen. Hij is gewoon DE man waar iedereen op zit te wachten. Nog beter dan Ali Mohammed.

Van mij mag hij de versnelling nog wel wat tandjes hoger zetten.

Ik hou van puzzelen...
  Redactie Frontpage donderdag 28 september 2000 @ 16:14:41 #19
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_366650
Ik zou idd een doek hebben gemaakt met Ruths naam erop
  donderdag 28 september 2000 @ 20:58:27 #20
3542 Gia
User under construction
pi_367242
Ruth zegt om 18.15 uur dat hij de zinnen geschreven heeft om de anderen een spiegel voor te houden.

Na een heftige discussie zegt hij: 'en nu mijn laatste spiegel: heb ik het misschien toch niet gedaan?'

Wat een EIKEL.

  vrijdag 29 september 2000 @ 01:31:45 #21
5785 VanDattum
Van dittum en van dattum...
pi_367997
Het leuke is dat door die idiote reactie van Ruth ('Wat-laat-ie-zich-kennen') nu weer niemand écht weet wie het gedaan heeft! Wat bezielt die Ruth? Kan me niet voorstellen dat hij met Koen heeft samengespannen. De streams van vannacht (Ruth en Koen in gesprek) lieten duidelijk zien dat Koen nog steeds niet het achterste van zijn tong wilde laten zien. Zal wel weer een intellectuele zet van Ruth zijn geweest...
Je moet gewoon jezelluf blijve...!!!
  zaterdag 30 september 2000 @ 12:25:03 #22
3878 Vork
Manisch creatief
pi_370479
Stel kinderen in de bus zeg....
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')