SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel specifiek tegen maaltijdmixen/pakketten, er zit veel onnodige ZOOI in.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet specifiek iets tegen wereldgerechten overigens, maar redenen als 'het is lekker snel' zijn gewoon niet waar.
De hoeveelheid zout is wel een reden waarom ik het liever niet eet idd.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn nasi, ik miste gewoon 3kg zout toen ik het zonder zo'n zakje maakte
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:22 schreef BBQ-kip het volgende:
ik ben zelf trouwens ook een enorme retard............ ik had een lijst op maat laten maken, kom ik daar, past hetgeen er in moet niet.... dus ik zeggen dat ze verkeerd gemeten hebben voor passe partout enzo....
kom ik thuis, blijkt dat ik zelf verkeerd gemeten en doorgegeven heb![]()
![]()
Die man had zoiets van "kut, ik ga een nieuwe bestellen", maar ik voel me er klote over, dus ik ga maandag even bellen dat het mijn fout was.... wel een beetje matig want is een lijst van 130 euro
Matigquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:22 schreef BBQ-kip het volgende:
ik ben zelf trouwens ook een enorme retard............ ik had een lijst op maat laten maken, kom ik daar, past hetgeen er in moet niet.... dus ik zeggen dat ze verkeerd gemeten hebben voor passe partout enzo....
kom ik thuis, blijkt dat ik zelf verkeerd gemeten en doorgegeven heb![]()
![]()
Die man had zoiets van "kut, ik ga een nieuwe bestellen", maar ik voel me er klote over, dus ik ga maandag even bellen dat het mijn fout was.... wel een beetje matig want is een lijst van 130 euro
Kan ik me voorstellen, ik vond uitgebreid koken in Groningen ook enorm kut.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:23 schreef Mss het volgende:
Wij hebben ook gewoon een aidskeuken. Dat is voor mij wel een reden om hier niet echt uitgebreid te koken.
Balen chickquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:25 schreef Diconnected het volgende:
3 voor herkansing, top [ afbeelding ]
het hielp ook wel dat Koos "ik ben altijd supereerlijk" tegen me zat te praten dat die maat echt was wat ik in de winkel had gezegd (ik wist het niet meer).....quote:
Maar wel vis? Of vind jij vis ook vlees? Eigenlijk is vis ook vlees maar ik vind het andersquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:25 schreef Mss het volgende:
Ik eet ook ongeveer 2-3 dagen per week geen vlees. Zoveel vlees lust ik niet, dus voor de variatie is het wel beter.
een 3... fuck, das niet tof...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:25 schreef Diconnected het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:25 schreef Diconnected het volgende:
lolquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het hielp ook wel dat Koos "ik ben altijd supereerlijk" tegen me zat te praten dat die maat echt was wat ik in de winkel had gezegd (ik wist het niet meer).....
maar goed, kut van het geld, maar anders ook echt lullig voor die man daar
Ik vind het echt heel lame, maar ik lust geen vis. Ik heb al verschillende soorten vis geprobeerd, maar ik vind het echt niet lekker. Qua vlees vreet ik ook alleen gehakt, tartaar en kip enzo, dus ik eet vaker vleesvervangers. Meestal valess oid.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar wel vis? Of vind jij vis ook vlees? Eigenlijk is vis ook vlees maar ik vind het andersof eet je dan 2-3 dagen geen vlees en vis?
/autist
Crapquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:25 schreef Diconnected het volgende:
Oke dezelfde vraag maar dan voor andere mensenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel lame, maar ik lust geen vis. Ik heb al verschillende soorten vis geprobeerd, maar ik vind het echt niet lekker. Qua vlees vreet ik ook alleen gehakt, tartaar en kip enzo, dus ik eet vaker vleesvervangers. Meestal valess oid.
"Geen vlees" valt bij mij onder "geen beest", dus ook geen vis dan.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oke dezelfde vraag maar dan voor andere mensen![]()
Als jullie geen vlees eten, eten jullie dan ook geen vis?
ik eet maar 2 a 3 x per week iets met vlees of vis.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oke dezelfde vraag maar dan voor andere mensen![]()
Als jullie geen vlees eten, eten jullie dan ook geen vis?
Ik dacht ook altijd dat vega mensen wel vis aten, maar dat komt door mijn achterlijke tantequote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:29 schreef BBQ-kip het volgende:
wij waren gisteren in restaurant (restaurantweek, dus apart menu) en toen was er zo'n vega stel naast ons, die hadden doorgegeven vega te zijn, kregen ze als amuse een schaaltje rivierkreeftjes.
Dus zij zeggen er wat van, begint die knakker dat er ook vegetariërs zijn die wel vis eten.
Ja, dat is wel zo, maar neem die gok nou niet, want deze mensen waren meteen not amused.... en terecht, want ze hadden het netjes doorgegeven van tevoren.
En toen hadden ze op het menu verder ook niks vegetarisch, dus toen moesten ze ter plekke nog gaan bedenken wat ze konden maken......
En het werd uiteraard salade vooraf, tomatensoep als tussengerecht en groentenlasagne als hoofdgerecht![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Geen vlees" valt bij mij onder "geen beest", dus ook geen vis dan.
Ergens wel makkelijk, zo'n vegavriendje.
Dank!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik eet maar 2 a 3 x per week iets met vlees of vis.
vaker vegetarisch, is er zo ingeslopen, omdat ik alleen goeie shizzle wil eten qua vlees/vis, en das te duur voor elke dag, en niet nodig.
en dan eet ik geen vleesvervangers in de vorm van valess burgers, wel soms kaas of tofu
die zijn er ook best veel nog, maar ik vind het dan nep/deel vega's, ik zou als restauranthouder die gok niet nemen, want grote kans op pissige mensenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat vega mensen wel vis aten, maar dat komt door mijn achterlijke tante
Ja klopt ook, maar goed ik snap het wereldbeeld wel. Maar als restaurant beetje matig.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zijn er ook best veel nog, maar ik vind het dan nep/deel vega's, ik zou als restauranthouder die gok niet nemen, want grote kans op pissige mensen
yep, klop wel aardig.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is dit een beetje representatief kip?
[ afbeelding ]
uhmmmm, pasta's, rijstgerechten, thaise curry's. kan allemaal makkelijk zonder vleesch.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
Dank!
Kip heb jij nog goeden vega recepten?
neinz, gewoon over jaar of 10 eens laten opmeten als je toevallig toch al een keer bij de huisarts zitquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu we het toch over gezond doen hebben, mijn vaders kant van de familie heeft allemaal hoge bloeddruk, en hij slikte daar ook pillen voor. Moet ik daarvoor nu al ergens op letten of iets laten controleren ofzo![]()
* SpaceInvaders overal in doorslaat
fietsen of gewoon wandelen een optie?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik durf niet te gaan hardlopen omdat mijn conditie echt -5312423 is de laatste tijdDus dan denk ik dat ik half dood ga als ik ga hardlopen
eerst maandag even praten en kijken of je nog kunt overstappen ofzo? Zoberzo mogelijkheden op een rijtje zettenquote:
Vandaag bijna 6km gewandeldquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
fietsen of gewoon wandelen een optie?
goed manquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vandaag bijna 6km gewandeldMoet ik gewoon vaker doen. Morgen soberso nog een keer vind ik
Brum heel de tijd als ik verder van huis wilde lopen: 'fuck my life, gaan we hier links? nee? fuck my life'
Mama zegt dat ie best sterk van smaak is, maar ze zegt mwoah qua lekkerheidquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Mss, ik heb deze kaas gekocht (past goed in het plaatje van gezond doen), hij meuuuuuuuurt jonguh :d
staat nu te acclimatiseren buiten de koelkast, is die lekker, weet jij als Limbo dat?
[ afbeelding ]
ja doe ik ook wel hoor. maar moet ook sowieso werk hebbenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
eerst maandag even praten en kijken of je nog kunt overstappen ofzo? Zoberzo mogelijkheden op een rijtje zetten
ik heb ook deze gekocht, die ken ik al en is suuuuuperlekker en heel zacht van smaakquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mama zegt dat ie best sterk van smaak is, maar ze zegt mwoah qua lekkerheid
dat is uiteraard wel een goed doel danquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja doe ik ook wel hoor. maar moet ook sowieso werk hebben
Die koopt ze wel eens, en ook die rechthoekige in zo'n mandje, dat is haar favoriet geloof ikquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb ook deze gekocht, die ken ik al en is suuuuuperlekker en heel zacht van smaak![]()
dus dat komt zoberzo wel goed (ik had zin in kaas voor als toetje na de curry vanavond, valt het op)
[ afbeelding ]
Pics? Op feestboek?quote:
ja die is inderdaad ook geweldig, is dat die Pere nogwattus kaas?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die koopt ze wel eens, en ook die rechthoekige in zo'n mandje, dat is haar favoriet geloof ik
Mijn mama werkt bij de Ah bij de deli/kaas afdeling :")
en?quote:
mooie zin welquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:29 schreef BBQ-kip het volgende:
wij waren gisteren in restaurant (restaurantweek, dus apart menu) en toen was er zo'n vega stel naast ons, die hadden doorgegeven vega te zijn, kregen ze als amuse een schaaltje rivierkreeftjes.
Dus zij zeggen er wat van, begint die knakker dat er ook vegetariërs zijn die wel vis eten.
Ja, dat is wel zo, maar neem die gok nou niet, want deze mensen waren meteen not amused.... en terecht, want ze hadden het netjes doorgegeven van tevoren.
En toen hadden ze op het menu verder ook niks vegetarisch, dus toen moesten ze ter plekke nog gaan bedenken wat ze konden maken......
En het werd uiteraard salade vooraf, tomatensoep als tussengerecht en groentenlasagne als hoofdgerecht![]()
![]()
dezequote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja die is inderdaad ook geweldig, is dat die Pere nogwattus kaas?
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb een keer een vrouwtje gehad die zat dat ik de tomatensoep niet kon eten omdat er koksroom in zat. Nee dat is een veganist muts![]()
Enige vega-gerecht was daar ook niet te vreten.
Maar als iemand er vanuit gaat dat ik wel vis eet, zou ik daarna dus alles gaan controleren. En misschien zeiken over gelatine in het toetje om te jennen
geheel eigen ontwerp, dus daar was ik soberso al wel van overtuigdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mooie zin wel
maar dit wordt 'm begrijp ik?
chaumes is overrated en smakeloos... ik kan er even niet opkomen hoe diegene heet die ik bedoel, want die kocht ik bij mijn vorige AH weleens, maar deze hier is kleiner en heeft weinig kaasjes.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
deze
[ afbeelding ]
maar nu zegt ze dat er bijna geen smaak aan zitwhatever
Tekst ook gelukt dus?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geheel eigen ontwerp, dus daar was ik soberso al wel van overtuigd
Ja ik denk dat ik dan ook een andere bedoeldequote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
chaumes is overrated en smakeloos... ik kan er even niet opkomen hoe diegene heet die ik bedoel, want die kocht ik bij mijn vorige AH weleens, maar deze hier is kleiner en heeft weinig kaasjes.
Lidl heeft ook wel goeie kaasjes trouwens, heel mild maar ook lekker pittig
whehehehe, kansloos wel ja en ik snap je jen-actie dan ook nog wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb een keer een vrouwtje gehad die zat dat ik de tomatensoep niet kon eten omdat er koksroom in zat. Nee dat is een veganist muts![]()
Enige vega-gerecht was daar ook niet te vreten.
Maar als iemand er vanuit gaat dat ik wel vis eet, zou ik daarna dus alles gaan controleren. En misschien zeiken over gelatine in het toetje om te jennen
op twee dingetjes na, maar die kunnen we aanpassenquote:
en je tekst is ook wat je wilt?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geheel eigen ontwerp, dus daar was ik soberso al wel van overtuigd
heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik dan ook een andere bedoeldeMama met dr stinkkaas, en dan ALTIJD
'franse kaas stink niet, franse kaas ruikt' en dan zit ik 'het stinkt'
dat deed ik in mijn vorige huis weleens, hier niet want houten vloeren/balkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als m'n eten gezakt is ga ik touwtje springen. Wel midden in de huiskamer want buiten is koud en nat
Tip van de dag zet de tijd en plaats van de ceremonie er niet bij, dan komen ze alsnog.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
Oh kak, ik moet nog een tekst voor de avondgasten. Fail.
Ik vind het niet erg als ik het uit moet leggen, ik vind het wel irritant als men er vanuit gaat dat ik wel vis eet ofzo. Voor hetzelfde geld zit het door de salade en zie ik het niet ofzo.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehehe, kansloos wel ja en ik snap je jen-actie dan ook nog wel.
Als je in die branche werkt moet je dat toch weten man...
dit was niet bepaald een goedkoop restaurantje dus ik vond het opvallend slecht
andere tafel zat iemand die een citrusallergie had, vraagt die zaadhoer of ze dan wel sinaasappel mag eten als het erdoorheen zit en of aardbei wel mocht
![]()
![]()
dat je zo ineens in de kruipruimte ligtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat deed ik in mijn vorige huis weleens, hier niet want houten vloeren/balken
deed ik ook bij priem, trolololquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tip van de dag zet de tijd en plaats van de ceremonie er niet bij, dan komen ze alsnog.
Dit wist je wss al maar had mijn zus wel gedaan dafuq
ik had 1 tante die op kwam dagen tijdens ceremonie terwijl ze niet uitgenodigd was... echt in halve campingsmoking ook echtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tip van de dag zet de tijd en plaats van de ceremonie er niet bij, dan komen ze alsnog.
Serieus?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
of de maag van de vis/koe leeg schrapen, want die eten ook groentequote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als ik het uit moet leggen, ik vind het wel irritant als men er vanuit gaat dat ik wel vis eet ofzo. Voor hetzelfde geld zit het door de salade en zie ik het niet ofzo.
Ja en een groot erger punt van mij dat ik al vaker genoemd heb geloof ik, een lopend buffet waarbij die vent beweerde dat ik de komkommer die onder de pate lag wel kon eten. Dat zit tegen vlees aan lul.
Dat is hetzelfde als vlees uit een gerecht vissen en het dan vega noemen
nou dat niet, maar alle meubels staan dan te shaken en servies in de servieskast klingelt dan zo ergquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat je zo ineens in de kruipruimte ligt
das een ander verhaal natuurlijkquote:
TOCH IS HET EEN BAMI-ACTIEquote:
Naja ze lezen wel WAAR de ceremonie is, maar niet dat ze voor de AVOND zijn uitgenodigd.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
integendeel, ze lezen juist goed.
de whut bami verhaal?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:55 schreef BBQ-kip het volgende:
ik heb gisteren tijdens het eten het bami weddingcrashers verhaal verteld aan Koos en die moest er hard om lachen![]()
hehehehe
Brum doet dan alleenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:55 schreef BBQ-kip het volgende:
ik heb gisteren tijdens het eten het bami weddingcrashers verhaal verteld aan Koos en die moest er hard om lachen![]()
hehehehe
probeer het eerst eens zelf.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik?
http://www.bookdepository(...)h-Beck/9781845298265
Ja maar boeken en kopen, dit is niet een dieetquote:
dat ze dacht overal uitgenodigd te zijn of zoiets en al jurk had gekocht ofzo, toch... WTF, ik heb het al zo vaak gelezen/gezien dat ik het niet eens meer echt helemaal zeker weet hoe het gingquote:
Ja dat krijg ik hier ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum doet dan alleenals ik zoiets vertel
En dan moet ik foto's van diegene op feestboek laten zien![]()
stond er letterlijk dat ze alleen voor de avond waren uitgenodigd?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ze lezen wel WAAR de ceremonie is, maar niet dat ze voor de AVOND zijn uitgenodigd.
Mensen lezen soberso niet goed, volgens mijn literatuur
....quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waar zit de caps lock op een eipet?
Ja, 'u bent uitgenodigd om dna en dan tijd en plaats te komen'quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
stond er letterlijk dat ze alleen voor de avond waren uitgenodigd?
mooie is ook als je schrijft "geef voor 31 februari door of je wel of niet komt en met hoeveel personen" er dan altijd een flinke zooi mensen in die gewoon helemala niet reageertquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ze lezen wel WAAR de ceremonie is, maar niet dat ze voor de AVOND zijn uitgenodigd.
Mensen lezen soberso niet goed, volgens mijn literatuur
ze had iig al een outfit bedacht ja, volgens mijquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat ze dacht overal uitgenodigd te zijn of zoiets en al jurk had gekocht ofzo, toch... WTF, ik heb het al zo vaak gelezen/gezien dat ik het niet eens meer echt helemaal zeker weet hoe het ging![]()
![]()
![]()
zo van pics van je zusje enzo?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum doet dan alleenals ik zoiets vertel
En dan moet ik foto's van diegene op feestboek laten zien![]()
shift lang indrukken?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waar zit de caps lock op een eipet?
Samenvatting van dat boek : Niet snaaien, daar word je dik van.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar boeken en kopen, dit is niet een dieet
Dit gaat over anders denken zodat je niet zo snel gaat snaaien
oh das wel karig dan jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, 'u bent uitgenodigd om dna en dan tijd en plaats te komen'
en dan op de linkerkant van de kaart zegmaar wel waar en wanneer de ceremonie was.
Ja vandaar mijn tipquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh das wel karig dan jamaar ik zet op de avondkaart alleen tijd en plaats van avondfeest
van mij hoeven ze alleen te reageren als ze niet komen, dat is hendiger.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mooie is ook als je schrijft "geef voor 31 februari door of je wel of niet komt en met hoeveel personen" er dan altijd een flinke zooi mensen in die gewoon helemala niet reageert
Ze dacht dat het open feesten waren zoals in een kerk, waarbij je even langs loopt om naar de jurk te kijken. Dat is in een kerk normaal blijkbaarquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat ze dacht overal uitgenodigd te zijn of zoiets en al jurk had gekocht ofzo, toch... WTF, ik heb het al zo vaak gelezen/gezien dat ik het niet eens meer echt helemaal zeker weet hoe het ging![]()
![]()
![]()
vind jij een zwarte polkadot jurk trouwens passend voor bij jullie trouwkleding? Dan pas ik dat er wat op aan andersquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze had iig al een outfit bedacht ja, volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vind jij een zwarte polkadot jurk trouwens passend voor bij jullie trouwkleding? Dan pas ik dat er wat op aan andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
ja dat had ik ook gedaan en werkte inderdaad beterquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van mij hoeven ze alleen te reageren als ze niet komen, dat is hendiger.
Ik ken 'm heul niet. Ik ben een neplimbo. Wat is het?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Mss, ik heb deze kaas gekocht (past goed in het plaatje van gezond doen), hij meuuuuuuuurt jonguh :d
staat nu te acclimatiseren buiten de koelkast, is die lekker, weet jij als Limbo dat?
[ afbeelding ]
nee, heb hem gevonden. DUBBELKLIK OP SHIFTTOETSquote:
Kerkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze dacht dat het open feesten waren zoals in een kerk, waarbij je even langs loopt om naar de jurk te kijken. Dat is in een kerk normaal blijkbaar
en bij ceremonies mag het ook, want de verbintenis is altijd openbaar. in sommige gemeenten hangt het ook nog met aankondiging van tevoren op het stadhuisquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze dacht dat het open feesten waren zoals in een kerk, waarbij je even langs loopt om naar de jurk te kijken. Dat is in een kerk normaal blijkbaar
ze mag best op het stadhuisplein naast mandy gaan staan hoor!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat ook openbaar als je een kasteelzaal afhuurt?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en bij ceremonies mag het ook, want de verbintenis is altijd openbaar. in sommige gemeenten hangt het ook nog met aankondiging van tevoren op het stadhuis
zeer sterk meurende extra riekende stinkkaasquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ken 'm heul niet. Ik ben een neplimbo. Wat is het?
Ik heb nu pas m'n pocket rocket binnen, die was nog eerder verstuurd geloof ik..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
19/2 geshipped en nog niks binnen, mailen?
yep, is verplicht openbaarquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat ook openbaar als je een kasteelzaal afhuurt?
Ja ik heb echt 6 dingen die eerder waren besteld al binnenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nu pas m'n pocket rocket binnen, die was nog eerder verstuurd geloof ik..
dit.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en bij ceremonies mag het ook, want de verbintenis is altijd openbaar. in sommige gemeenten hangt het ook nog met aankondiging van tevoren op het stadhuis
Dus als er wildvreemden komen, die ik niet mag, die mogen in de ZAAL GAAN ZITTEN en op de foto's staan en whatever, ermahgerdquote:
ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat ook openbaar als je een kasteelzaal afhuurt?
ja maar het gebeurt zelden hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus als er wildvreemden komen, die ik niet mag, die mogen in de ZAAL GAAN ZITTEN en op de foto's staan en whatever, ermahgerd
vol is vol?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bij ons is er een beperkt aantal gasten per ceremonie ivm grootte van de zaal. Hoe kan het dan openbaar zijn?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zeer sterk meurende extra riekende stinkkaas
Ga zelf naar hun huwelijk en dan leuzen schreeuwen enzoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus als er wildvreemden komen, die ik niet mag, die mogen in de ZAAL GAAN ZITTEN en op de foto's staan en whatever, ermahgerd
Ga je trouwen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bij ons is er een beperkt aantal gasten per ceremonie ivm grootte van de zaal. Hoe kan het dan openbaar zijn?
yep, alleen doet niemand dat dan hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wie het eerst komt, ongeacht of die persoon uitgenodigd is?quote:
en dan een foto van Janmaat eronderquote:
Nou...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, alleen doet niemand dat dan hoor
ja ik wist het trouwens wel, maar ik dacht dat er weer een nieuw verhaal wasquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:06 schreef Mss het volgende:
En HOEEEE kan iemand het Bami weddingcrash verhaal nou niet kennen?
Hier zou ik mij ook druk over makenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wie het eerst komt, ongeacht of die persoon uitgenodigd is?
dat hoeft niet hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hier zou ik mij ook druk over maken
Neen, ik bedoelde bij onze gemeente, maar het typt zo tyfus langzaam op die ipad, dus dacht ik ik bespaar mezelf een woord. Gefaald, want als ik dat woord had getypt had ik dit bericht niet hoeven typenquote:
Zorgen dat niemand weet dat je gaat trouwenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hier zou ik mij ook druk over maken
Halverwege de ceremonie een stoelendansquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
Er zijn mensen die zich opnaaien over hoe de gasten in de zaal verdeeld zitten omdat sommige hoofden dan te vaak op de foto staan
Staan :p bij vrienden van ons was dat want zij hadden velen daggastenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wie het eerst komt, ongeacht of die persoon uitgenodigd is?
niet trouwen!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zorgen dat niemand weet dat je gaat trouwen
Ook een zeer goeden oplossingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar de vaagste vrienden mogen staan. Ik vind ook dat je de voorste rij vrij moet houden voor naaste familie, maar vaak gaan die stinkende bejaarde oudtantes daar meteen zittenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Staan :p bij vrienden van ons was dat want zij hadden velen daggasten
ultimate troll!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of zeggen dat je gaat trouwen en dan zelf niet op komen dagen
Bij ons stonden stoelen apart voor ouders en ja ok het is klote als vage familie helemaal voorin wil zittenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar de vaagste vrienden mogen staan. Ik vind ook dat je de voorste rij vrij moet houden voor naaste familie, maar vaak gaan die stinkende bejaarde oudtantes daar meteen zitten
Snap ook niet dat mensen dat doenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij ons stonden stoelen apart voor ouders en ja ok het is klote als vage familie helemaal voorin wil zittenik zou me daar erg ongemakkelijk bij voelen
er zijn echt van die mensenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
"De melkboer van m'n achterneef gaat trouwen, laat ik vooraan gaan zitten!"
Ik heb nu nu een beeld van een bruidspaar op fat-boysquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
Soberso heeft eindhoven geen stoelen. Alleen een poef voor het bruidspaar
je kan Googlen op die zaal, ik zit mobiel helaas. Is meer een soort grote ronde hockerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nu nu een beeld van een bruidspaar op fat-boys
Ik krijg ditquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan Googlen op die zaal, ik zit mobiel helaas. Is meer een soort grote ronde hocker
Dat zijn toch gewoon stoelen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja die dingen staan net achter die spreekstoel.
Eindhoven is geschikt voor zeer dikke mensen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn wel wat groter dan gewoon stoelen
gelukkig welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eindhoven is geschikt voor zeer dikke mensen?
das waar!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toch is mijn beeld met fatboys garpiger
Plaatje wil niet ladenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.wehkamp.nl/Tab(...)mmer=537091&AAPP=163
Leuk?
Wil keer nieuwe horloge
Die Ice-watch? Daar heb ik laatst een neppert van gehaald voor 20 euroquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.wehkamp.nl/Tab(...)mmer=537091&AAPP=163
Leuk?
Wil keer nieuwe horloge
Groot ja? Ik heb ze al eens eerder gezien en toen vond ik dat wel meevallen... Maaaarrrrr ik heb ook heel lang een lompe binaire horloge gehadquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het dus wel grappige horloges, maar ze zijn vrij onpraktisch omdat groot, dus 90 euro zou ik er niet voor over hebben.
Uh nee dat snap ikquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik koop altijd horloges en vervolgens draag ik ze niet omdat ze kut zitten onder mn polsbraces
Nu heb je wel genoeg nagedachtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:50 schreef PriemGirl het volgende:
Zal er nog maar even goed over nadenken want zie dat die meteen weer 150 euro kosteen keer niet meteen rammen
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu heb je wel genoeg nagedacht
Kleinst is 3,8 medium is 4,3 ! Dan zou ik - op zich - voor zo'n kleinere kunnen kiezenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het dus wel grappige horloges, maar ze zijn vrij onpraktisch omdat groot, dus 90 euro zou ik er niet voor over hebben.
Ik heb hem net weg geklikt zodat ik niet op auto pilot zou reageren en meteen buy now zou doenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu heb je wel genoeg nagedacht
Aah oké, ik ga dat ook eens proberen. Ik dacht dat je het misschien met een plate ging doen.quote:
Ik vind stempelen kutquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Aah oké, ik ga dat ook eens proberen. Ik dacht dat je het misschien met een plate ging doen.
Ik kan het wel, ik vind het gewoon kutquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet, maar wil het eigenlijk wel leren.
Kun je niks aan doen tochquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:05 schreef Puckzzz het volgende:
Maandag tweede gesprek met een dikke korst van koortsblaarDat vind ik zķ smerig staan! Maar hij is net opengesprongen en bloedt nu
Nee dat niet, maar toch staat het niet echt lekker. Maar ff goed in de creme houden en vooral afblijven.quote:
Ik vind ze zo plat, instant pijn aan mn potenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar toch staat het niet echt lekker. Maar ff goed in de creme houden en vooral afblijven.
Oh en die ballerina's van de H&M zitten heel prima vind ik. Voor 1 seizoen dan he?
Ik wou het net posten jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:16 schreef Puckzzz het volgende:
Zag ik Bambi nou net bij de Grote Improvisatieshow?
Het is haar zeker weten. Vol in beeldquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik wou het net posten javolgens mij wel! Vrienden van mij waren er ook, die waren vorige week met de opnamens.
Ik heb al tijden een klein swatch horloge, dus het zou persoonlijk kunnen zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kleinst is 3,8 medium is 4,3 ! Dan zou ik - op zich - voor zo'n kleinere kunnen kiezenscheelt toch wel... Alleen hebben ze die met blauw niet in small zou ik voor de witte moeten gaan... *bookmarkt pagina's*
Waarom vallen dat soort dingen mij nou nooit op?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:16 schreef Puckzzz het volgende:
Zag ik Bambi nou net bij de Grote Improvisatieshow?
Zeker matigquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom vallen dat soort dingen mij nou nooit op?![]()
Ik vind het programma vrij matig tot nu toe
Niet kotsen dronken he?quote:
GAT-VER-DAM-MEquote:
Ja, ik mezelf ook haha. Maar pas toen de aflevering startte wisten we zeker dat het de 'onze' was, dus was afwachten of bekenden het ook zouden zien.quote:
He bah chickie tochquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:17 schreef Diconnected het volgende:
Ik lig al de hele avond in bed te janken omdat ik me ellendig voelen ik kan nergens heen omdat ik teveel pijn heb aan m'n knie
echt serieus ik HAAAAAAT mijn lijf.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:17 schreef Diconnected het volgende:
Ik lig al de hele avond in bed te janken omdat ik me ellendig voelen ik kan nergens heen omdat ik teveel pijn heb aan m'n knie
echt serieus ik HAAAAAAT mijn lijf.
Dus toch!!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is haar zeker weten. Vol in beeld
Nee valt best mee, ik weet wanneer ik m'n rust moet nemen enzo. Maar 's avonds doet het gewoon altijd extra pijn en geen idee waarom. En dat haat ik echt verschrikkelijk, want dat zijn de momenten dat ik juist weg wil/kan vanwege vrienden die dan ook wat kunnen doen enzo.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
He bah chickie toch
Ben je een beetje te hard van stapel gelopen met dingen te doen met je knie?
quote:
Dat is inderdaad jammer zag, zeker omdat ze best wat echt grappige momenten kunnen gebruiken in de uitzendingquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Bij de opnames zijn was wel tof! Er is suuuper veel geknipt natuurlijk, maar ook dingen die écht grappig waren, dus dat is dan wel jammer.
Zucht, ik heb zin in iets te eten, maar ik weet niet wat.
Ik heb me prima vermaakt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jammer zag, zeker omdat ze best wat echt grappige momenten kunnen gebruiken in de uitzendingmaar wel nice dat het leuk is om bij de opnames te zijn! (Toen ik je zag zitten vroeg ik me dat af: zou het leuk zijn om daar te zitten?)
Wowquote:Op zondag 10 maart 2013 00:52 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd wat een goeie smots make-up al niet met je kan doen
http://izismile.com/2013/(...)akeover_93_pics.html
ermahgerdquote:Op zondag 10 maart 2013 00:52 schreef Mirjam het volgende:
damn... Desillusiequote:Op zondag 10 maart 2013 00:52 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee valt best mee, ik weet wanneer ik m'n rust moet nemen enzo. Maar 's avonds doet het gewoon altijd extra pijn en geen idee waarom. En dat haat ik echt verschrikkelijk, want dat zijn de momenten dat ik juist weg wil/kan vanwege vrienden die dan ook wat kunnen doen enzo.
En nou zit Sjon te kutten en hij had me ook gewoon kunnen bellen en AAAAAAAAAAARGH.
Niet kotsen dronken, 3 flessen wijn op met m'n vriendinnetjequote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Niet kotsen dronken he?
Ik ga ook ff een wijntje pakken
quote:Op zondag 10 maart 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb geen idee waarom ik DAT gepost heb!!
quote:Op zondag 10 maart 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb geen idee waarom ik DAT gepost heb!!
quote:Op zondag 10 maart 2013 10:30 schreef Incantrix het volgende:
En heel lullig, maar
De kraamvisite heeft afgebeld. Pyamabroekendagje
STOP DANNNNquote:Op zondag 10 maart 2013 10:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dafuq, m'n sigaretten hebben een nieuwe prijs. Van 4,50 naar 5,25![]()
![]()
*sluit lening af om te kunnen roken*
NEINZ DAT IS PRECIES WAT DE OVERHEID WIL, ZE MOGEN NIET WINNEN!quote:
oh mooi is dat,quote:Op zondag 10 maart 2013 10:30 schreef Incantrix het volgende:
En heel lullig, maar
De kraamvisite heeft afgebeld. Pyamabroekendagje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
natuurlijk niet want je bent verslaafd ende ooverheid wil juist niet dat je stopt want ze verdienen velen geld aan je!!quote:Op zondag 10 maart 2013 10:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NEINZ DAT IS PRECIES WAT DE OVERHEID WIL, ZE MOGEN NIET WINNEN!
Jaaa dat is een garp.
Ik heb verder gewoon geen behoefte aan stoppen.
zat ik me ook net af te vragen, wanneer gaat kraamvisite over in gewone visite?quote:
dafuq!quote:Op zondag 10 maart 2013 10:48 schreef BBQ-kip het volgende:
ermagherd, een kaassculptuur, dat lijkt me zo extreem gaaf om een keer te maken![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik zit te zoeken naar workshops maar kan niks vinden. Lijkt me serieus tof om een keer zelf te doen, dan maar grote kaas kopen ofzo en aan de gangquote:
waarom kaas?quote:Op zondag 10 maart 2013 10:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zit te zoeken naar workshops maar kan niks vinden. Lijkt me serieus tof om een keer zelf te doen, dan maar grote kaas kopen ofzo en aan de gang
Jah, maar we hebben eigenlijk maar 1 dag in de week dat we afspraken maken want doordeweeks 's-avonds afspreken werkt niet (ik ga om 9 naar bed atm) en de zaterdag valt af wegens huishouden en boodschaps en zulks, dus dan doe je er best lang over om door de visite heen te komenquote:
geen idee, ik heb iets met kaas gewoonquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 10:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh mooi is dat,![]()
ik bel af bij je omdat ik me niet goed voel en dan ben je daar gewoon blij om![]()
![]()
![]()
Nouja.. Eigenlijk gewoon omdat je een beetje riektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naar kaas! *badum tssss*
3!
ik riek heul nietquote:Op zondag 10 maart 2013 10:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nouja.. Eigenlijk gewoon omdat je een beetje riekt![]()
Naar kaas! *badum tssss*
paaseierenquote:Op zondag 10 maart 2013 10:55 schreef Incantrix het volgende:
Wat voor een rare blobs heb jij nou weer in je ava, btw?
Een vriend van ons is ook groot kaasfan en die haalt dan voor zijn verjaardag altijd een kaasplank met allemaal van die kazen die wegwandelen waar je bijstaat. Gelukkig is hij in juli jarigquote:Op zondag 10 maart 2013 10:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik riek heul niet![]()
de Limburgse stinkkaas heb ik gisteren niet gegeten omdat ik om 8 uur naar bed ben gegaan, maar vandaag staat hij weer uit de koelkast, poging nummer 2, dus dan stink ik wel
huilie!quote:Op zondag 10 maart 2013 10:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Een vriend van ons is ook groot kaasfan en die haalt dan voor zijn verjaardag altijd een kaasplank met allemaal van die kazen die wegwandelen waar je bijstaat. Gelukkig is hij in juli jarigneedless to say dat we dan altijd met >15 man op 3 vierkante meter balkon staan omdat het binnen niet te doen is
omnomnomnomquote:Op zondag 10 maart 2013 10:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Een vriend van ons is ook groot kaasfan en die haalt dan voor zijn verjaardag altijd een kaasplank met allemaal van die kazen die wegwandelen waar je bijstaat. Gelukkig is hij in juli jarigneedless to say dat we dan altijd met >15 man op 3 vierkante meter balkon staan omdat het binnen niet te doen is
Ben jij mij??quote:Op zondag 10 maart 2013 11:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kaas![]()
Stinkkaas![]()
Ik ben dol op kaas, maar dan wel die kaas die je niet lekker hoort te vinden, omdat het niet culinair verantwoord is.
Hoe jonger hoe beter zeg maar
Nah, waarom niet toch? Je zit hier in een topic vol mensen met >300 flesjes nagellakquote:Op zondag 10 maart 2013 11:10 schreef BBQ-kip het volgende:
een piemel
denk een boom ofzo, hehehe
ik weet dat ik idioot ben, maar het lijkt me tof. Wel klein hoor, en van gewone kaas, niet die gele meltaprut uit Amerika
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |