SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel specifiek tegen maaltijdmixen/pakketten, er zit veel onnodige ZOOI in.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet specifiek iets tegen wereldgerechten overigens, maar redenen als 'het is lekker snel' zijn gewoon niet waar.
De hoeveelheid zout is wel een reden waarom ik het liever niet eet idd.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn nasi, ik miste gewoon 3kg zout toen ik het zonder zo'n zakje maakte
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:22 schreef BBQ-kip het volgende:
ik ben zelf trouwens ook een enorme retard............ ik had een lijst op maat laten maken, kom ik daar, past hetgeen er in moet niet.... dus ik zeggen dat ze verkeerd gemeten hebben voor passe partout enzo....
kom ik thuis, blijkt dat ik zelf verkeerd gemeten en doorgegeven heb![]()
![]()
Die man had zoiets van "kut, ik ga een nieuwe bestellen", maar ik voel me er klote over, dus ik ga maandag even bellen dat het mijn fout was.... wel een beetje matig want is een lijst van 130 euro
Matigquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:22 schreef BBQ-kip het volgende:
ik ben zelf trouwens ook een enorme retard............ ik had een lijst op maat laten maken, kom ik daar, past hetgeen er in moet niet.... dus ik zeggen dat ze verkeerd gemeten hebben voor passe partout enzo....
kom ik thuis, blijkt dat ik zelf verkeerd gemeten en doorgegeven heb![]()
![]()
Die man had zoiets van "kut, ik ga een nieuwe bestellen", maar ik voel me er klote over, dus ik ga maandag even bellen dat het mijn fout was.... wel een beetje matig want is een lijst van 130 euro
Kan ik me voorstellen, ik vond uitgebreid koken in Groningen ook enorm kut.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:23 schreef Mss het volgende:
Wij hebben ook gewoon een aidskeuken. Dat is voor mij wel een reden om hier niet echt uitgebreid te koken.
Balen chickquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:25 schreef Diconnected het volgende:
3 voor herkansing, top [ afbeelding ]
het hielp ook wel dat Koos "ik ben altijd supereerlijk" tegen me zat te praten dat die maat echt was wat ik in de winkel had gezegd (ik wist het niet meer).....quote:
Maar wel vis? Of vind jij vis ook vlees? Eigenlijk is vis ook vlees maar ik vind het andersquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:25 schreef Mss het volgende:
Ik eet ook ongeveer 2-3 dagen per week geen vlees. Zoveel vlees lust ik niet, dus voor de variatie is het wel beter.
een 3... fuck, das niet tof...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:25 schreef Diconnected het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:25 schreef Diconnected het volgende:
lolquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het hielp ook wel dat Koos "ik ben altijd supereerlijk" tegen me zat te praten dat die maat echt was wat ik in de winkel had gezegd (ik wist het niet meer).....
maar goed, kut van het geld, maar anders ook echt lullig voor die man daar
Ik vind het echt heel lame, maar ik lust geen vis. Ik heb al verschillende soorten vis geprobeerd, maar ik vind het echt niet lekker. Qua vlees vreet ik ook alleen gehakt, tartaar en kip enzo, dus ik eet vaker vleesvervangers. Meestal valess oid.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar wel vis? Of vind jij vis ook vlees? Eigenlijk is vis ook vlees maar ik vind het andersof eet je dan 2-3 dagen geen vlees en vis?
/autist
Crapquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:25 schreef Diconnected het volgende:
Oke dezelfde vraag maar dan voor andere mensenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel lame, maar ik lust geen vis. Ik heb al verschillende soorten vis geprobeerd, maar ik vind het echt niet lekker. Qua vlees vreet ik ook alleen gehakt, tartaar en kip enzo, dus ik eet vaker vleesvervangers. Meestal valess oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |