quote:
 Op zaterdag 9 maart 2013 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
 Op zaterdag 9 maart 2013 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:[..]
Niet? Helemaal niks? Ook nooit ontvangen? Je bent zeg maar linea recta uit de wieg self-sufficient geworden? Of wellicht daarvoor al? Tijdens het zwemmen naar de eicel (toegegeven, geheel op eigen kracht) reeds een half ingevuld CV paraat ofzo?
Hij lult maar wat om stoer te doen of om zich verheven te voelen :-) Ik geloof er echt geen reet van. Als je het gros hier moet geloven zijn ze allemaal afgestudeerd professor , hebben ze meerdere PhD's en hebben ze een dikbetaalde topbaan 

A) IK doe dit niet voor mijn plezier
B) Ik zeik op wat ik wil, uitkering staat daar los van. Ik klaag over een website en hij begint het argument aan te dragen "dat ik NIKS (?????) doe de hele dag en daarom niet mag klagen?" Ik kan me dit argument nog voorstellen als ik klaagde dat ik te weinig uitkering kreeg ofzo, maar dat DOE ik niet. Het is totaal niet relevant en een absoluut non argument.. Het is alsof ik het eten niet lekker vind en een ander zegt "dat ik geen recht van klagen heb omdat ik gisteren met een paraplu liep". Het heeft gewoon totaal geen verband 

C) IK doe meer met een uitkering dan hij Wss denkt. Ik denk bij een uitkeringtrekker ook aan een dikke tokkie die met een biertje op de bank zit, maar ik had daadwerkelijk een baan. Ik BEN daadwerkelijk afgestudeerd (van hoeveel fokkers kun je dat zeggen?? 

). Er kwam een bezuiniging op mijn vorige baan waardoor ik helaas moest stoppen, THATS ALL.
Kortom, hij is een typische FOK debiel die even stoer wil doen en ik gun hem zijn podium en 1 minute of fame  

[ Bericht 16% gewijzigd door Michielos op 10-03-2013 13:45:11 ]
[ Bericht 16% gewijzigd door Michielos op 10-03-2013 13:45:11 ]