Heb er ook niets van gezien, gisteren verplicht naar een dans programma gekeken, moet zeggen was een knaapje van 12 jaar die kon dansen zeg!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar die duikplankshow was ook zoiets waardeloos maar dat scoorde enorm. Of was dit veel slechter?
Ik heb gister naar Whoopi Goldberg in College Tour gekeken. Leuk wijfquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er ook niets van gezien, gisteren verplicht naar een dans programma gekeken, moet zeggen was een knaapje bij denk zo een jaar of 10 die kon dansen zeg!
Had bovenstaande post van mij fff aangepast had het filmje gevonden ( voor de liefhebber)quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gister naar Whoopi Goldberg in College Tour gekeken. Leuk wijf
Ik krijg een beetje het gevoel van Chinese circus-kindertjes bij hem.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had bovenstaande post van mij fff aangepast had het filmje gevonden ( voor de liefhebber)
O, nee dat had ik niet eigenlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het gevoel van Chinese circus-kindertjes bij hem.
Zal wel aan mij liggen. Het komt nogal door volwassenen bedacht over op mij.quote:
Er doen alleen kinderen aan mee?quote:Ik zou alleen zelf nooit mijn kind aan zoiets mee laten doen, eerder op de avond was er een kindje wat heel verdrietig was omdat ze niet doorwas.
Dit moet je je kinderen niet aan willen doen.
Maar goed dat is mijn mening
Nope ook volwassenenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen. Het komt nogal door volwassenen bedacht over op mij.
[..]
Er doen alleen kinderen aan mee?
Dat met die autistische jongen was ontroerend.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gister naar Whoopi Goldberg in College Tour gekeken. Leuk wijf
vond ik ook, en Whoopi leuk wijf, dat ze zo geblowd heeft had ik niet achter haar gezocht.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat met die autistische jongen was ontroerend.
Mooi ook dat ze eigenlijk het hele programma van Twan overnam, dat zij op een gegeven moment degene was die de mensen aanwees die een vraag mochten stellen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat met die autistische jongen was ontroerend.
Ja, dat ging heel natuurlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi ook dat ze eigenlijk het hele programma van Twan overnam, dat zij op een gegeven moment degene was die de mensen aanwees die een vraag mochten stellen.
Ja, ik vond het heel goed dat ze dat toelieten. Goede programmamakersquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dat ging heel natuurlijken Twan vond het volgens allemaal wel best.
Precies, geen opgeblazen ego's die in de weg zitten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik vond het heel goed dat ze dat toelieten. Goede programmamakers
Dank je welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
Tonja, beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag
Heb ik een stukje van gezien, toen deden ze Seven Nation Army van The White Stripes, was best lachenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:18 schreef Dotteke het volgende:
Te oud om te rocken?
Te oud om te rocken? Nooit! Ruben Nicolai duikt met een groep 70-plussers in een rock 'n roller coaster met als einddoel een onvergetelijk rockconcert in Carré! Golden Oldies, vanaf 9 maart bij BNN op 1!
Golden Oldies
Facebook met foto's
Lijkt me lachen met die oudjes!!
O leuk, was van plan vanavond eens te gaan kijken, weer eens wat anders.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb ik een stukje van gezien, toen deden ze Seven Nation Army van The White Stripes, was best lachen
In Amerika is dit een grote hit, en ik denk dat Ruben heel hoog gaat scoren met zijn versie ervan.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb ik een stukje van gezien, toen deden ze Seven Nation Army van The White Stripes, was best lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |