Beste Leden van het FOK Forum,
Ik ben hier Nieuw en ik zal me snel voorstellen, Ik ben Lamar Johnson en ik ben 23 jaar.
Ik wil graag mijn verhaal kwijt en jullie meningen of adviezen aanhoren, ik zal het verhaal zo kort mogelijk houden.
In September heb ik via de Chat site Badoo een dame leren kennen, ze had haar profiel ingesteld dat ze in Rotterdam woonde maar na een paar minuten van het gesprek bleek ze uit Rusland te komen. Ik heb met deze dame veel en lang gepraat en vanaf die dag toch wel elke dag uren lang.
Dit ging een aantal weken door en we vonden elkaar heel erg leuk en waren smoorverliefd. De gesprekken gingen ook uren lang door op whatsapp en skype en ik voelde me gewoon zo lekker in mijn vel. We besloten om af te spreken en dat hebben wij gedaan, zei is op 31 December 2012 gekomen naar Nederland. Ik heb een hotel geboekt in Amsterdam en zoals ik verwachte was het meteen raak tussen ons. We vonden elkaar nog leuker, en we hebben een leuke tijd gehad in Nederland.
In deze tussen tijd hebben wij ook officieel een relatie. Zei vertrouwde mij voor de 100% en ik haar ook, want het is een rustig meisje wat nooit uitgaat en altijd in Rusland bezig is met haar studie en aan mij. We besloten om elkaar nog een keer te ontmoeten, en dat gebeurde op 1 Februari 2013. Ik ben toen naar har stad Saint petersburg gegaan. Ik ben hier voor 4 dagen gebleven en alweer was het harstikke leuk en gezellig en heeft me veel van haar stad laten zien.
Ik ben zelfs bij haar ouders thuis gekomen en bij haar tante op bezoek en iedereen vond mij aardig. Mijn wereld kon niet stuk en ik besloot dat ik haar vaker wou zien (1 x er maand elkaar ontmoeten is weinig). Maar ik heb een aantal fouten gemaakt, en dat ontken ik niet. Dit meisje is net pas 17 jaar en beleefd naturlijk de dingen heel anders.
Ik wou haar aanbieden om in Nederland te komen studeren en dat ik de helft van haar 4 jarige opleiding zou betalen. We hadden informatie opgezocht maar het bleek dat het toch vrij lastig (aangezien haar ouders dit liever niet wouden gezien haar leeftijd en onze relatie jong is). Maaaar op een avond ging ze met een vriendin chillen in een huis met wat drank en gezelligheid en er zouden ook wat " jongens vrienden " langskomen.
Ik heb moeite om dames te vertrouwen en ik begon al vrij snel jaloers te worden en haar van alles te beschuldigen. Ze heeft me vaak aangegeven dat ze niet zo een meisje is en dat zei me ook geen reden heeft gegeven dit te denken (achteraf heeft zei ook gelijk) Ik heb haar hier een aantal dagen lang mee geiriteerd. Rond 18 Februari zei ze ook dat haar gevoelens voor mij verdwenen zijn en dat ze er niets aan kan doen en ze ook niet terugkomen.
Ze besloot ook niet meer naar Nederland te komen op 22 Februari (hotel en vliegtickets had ik al betaald) Ze zei dat het niet goed voelde om mij in deze omstandigheden nog te zien. Ze had ook die avond toen ze met wat vrienden aan het drinken was een pesthumeur en een andere jongen (die verliefd op haar is) ging daar goed op inspelen. Zei zei ook tegen mij dat het uit nu is tussen mij en haar. Ze gaf aan niet verliefd op die jongen te zijn maar dat ze hem alleen aardig en intressant vond om mee te spreken.
Ik heb toen 2 dagen niks van me laten horen en het laten varen. Uiteindelijk schreef ze mij na 2 dagen dat ze me miste en dat ze haar gevoelens grote deels weer terug heeft gekregen. We begonnen weer te praten maar het voelde wel anders als voorheen. Ze zei ook dat ze die jongen had verteld dat ze nog een relatie had en niks voor hem voelde. Maar het voelde voor mij niet helemaal goed, en ik bleef haar vragen of ze werkelijk van me houd en of ze wou dat ik naar Rusland zou emigreren voor haar.
Ze antwoorden hier eerst constant ja op, maar door mij gezeur knapte er iets bij haar. Ze had mij toen verteld dat ze dit 100% zeker wilt weten en vertelde mij dat we een week geen contact zouden hebben, niet via facebook, skype en whatsapp etc. Dit heb ik na 1 week lang gedaan en totslot schreef ze me:
Sorry maar ik heb geen gevoelens meer voor je, ik ben 17 jaar oud en ik wil niet zo een serieuze relatie, ik denk nog niet aan trouwens , kinderen enz. Ik wil mijn leven normaal leiden en ik kan jou dit niet bieden, dus sorry het is voorbij. (ik heb dit maar geaccepteerd)
Nu een aantal dagen verder sprak ik haar nog even en vertelde ze mij dat ze geen relatie heeft maar wel met die ene jongen heeft gezoend. Ook zag ik net op facebook dat ze een mooi bloemboekket heeft ontvangen (denk van hem)
Mijn vraag is nu dus: Wat is jullie advies ? moet ik op haar blijven wachten? Of moet ik haar vergeten? Moet ik alles van haar verwijderen? (heb wel al foto's verwijderd). Adviseren jullie mij om alles Facebook en whatsapp te verwijderen?
Ik ben nog wel verliefd en de leuke tijden en herinneringen doen pijn, ik voelde me nooit fijn als bij haar. En Klopt het dat de tijd de wonden heelt? Ik ben echt hopeloos nu, en hartelijk dank voor diegene die mijn verhaal hebben gelezen. Ik ben erg benieuwd naar jullie mening. Ik denk dat ze die jonge nu wel leuk vind, maarja. Haar laatste woorden waren wel: Je bent goed voor mij geweest, perfect zelfs. Maar ik heb helaas geen gevoelens meer.
Nogmaals hartelijk dank