Die hebben ze hier gewoon bij de supermarkt hoor!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:08 schreef flankert het volgende:
Ik wilde eigenlijk een hééél oud topic bumpen (2005), maar helaas was dat niet meer mogelijk...
Daarom een nieuw topic, met een actuele vraag:
Ik ben op zoek naar de (verschrikkelijk lekkere) Elite Currysaus in knijpfles. Wie kan mij vertellen waar deze te koop is? Ik hoop op een landelijke supermarktketen natuurlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de link van het contactformulier gepost, wat zou je daar mee kunnen, einstein?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:23 schreef flankert het volgende:
@Zigger: Tja, dat is natuurlijk heel persoonlijk. Hier thuis vinden wíj hem in ieder geval verschrikkelijk lekker. Helaas tot nu toe alleen nog maar gezien bij de snackbar. Tot ik bij Elite sauzen in Neede keek en zag dat hij ook in knijpfles werd geleverd. Nu alleen nog uitzoeken waar.
@Gummiebeer
Slogri=Sligro=echt waar?
@De rest van FOK
Kan iemand ons ook vertellen óf, en zo ja, wáár hij ergens anders zonder pasje te verkrijgen is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |