quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zei het al: teveel moeite om bij te houden voor stoners
Daarom, en je kiest toch ook op basis van wie je aardig vind denk ikquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]True.. Ik ben meestal ook te lui om te zoeken naar nieuwe stoners voor in de OP, dus wacht ik gewoon tot iemand anders een nieuw deel opent
Draai je dr een lekkere joint op meidquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Eindelijk. Thuis. Paar uur door de regen gelopen met de post
Heb nog maar een mini klein beetje wiet wat niet genoeg is voor 1 jointquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:28 schreef Olment het volgende:
[..]
Draai je dr een lekkere joint op meid
Haha daarom heb ik een tijdje terug een deel 'pindakaas' genoemdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:15 schreef Olment het volgende:
THanks voor adden
Was gister telaat voor het zelf openen van een nieuw deel(en stiekem te gaar voor verzinnen van een TT
)
Tja.. nieuwe halen of nieuwe schooiequote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb nog maar een mini klein beetje wiet wat niet genoeg is voor 1 joint
Dat is idd juist het leuke, van die random shit die je blaat als je stoned bent omdat je niet weet wat je anders moet zeggenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha daarom heb ik een tijdje terug een deel 'pindakaas' genoemd
Omdat er soberzo pas 3 geweest zijn ofzoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:35 schreef Studeur het volgende:
Waarom ben ik nooit stoner vd week geweest?
Wtfquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:41 schreef Moira. het volgende:
Één UI is geen UI
Twee UI is een half UI
DRIE UI IS EEN PAAS UI
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:41 schreef Moira. het volgende:
Één UI is geen UI
Twee UI is een half UI
DRIE UI IS EEN PAAS UI
waaromquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:37 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik heb wel eens tijgerbalsem aan mijn pik gehad. Ook geen pretje.
Bazen UIquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:41 schreef Moira. het volgende:
Één UI is geen UI
Twee UI is een half UI
DRIE UI IS EEN PAAS UI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |