1. Bo - Komt sympathiek over en heeft geen air over zich.
2. Mustapha - Heeft nog crediet voor z'n "Fuck de groep"-actie. Ook wel sympathiek, denk ik.
3. Jeanette - Leuk brutaal koppie. Ze heeft een beetje iets tragisch vind ik, daarom op 3.
4. Daniėla - Voordeel van de twijfel, nog.
5. Judith - Beetje ordi zoals ze praat. Weinig interessant. Lekker ding, dat wel.
6. Laurens - Neutraal eigenlijk. Nog te weinig van gezien.
7. Margriet - Truttige lerares Nederlands die iets te veel levenslessen geeft.
8. Stefan - Kwal met Ferdi-permanentje. Hoog "ik ben geweldig"-gehalte, qua houding. Bah.
Moesje...verwacht ik nog wel wat trammelant van.
Margriet..is ook niet op haar mondje gevallen.
Judith... we hebben al gezien dat ze erop uitgaat als iets
haar niet bevalt.
Daniela...lekker optimistisch
Bo.......brengt leven in de brouwerij, vooral 's nachts.
Stefan.... hebben we nodig voor Daniela
Jeanette.. mag weg van mij.
Laurens....voegt helemaal niets toe
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 06-09-2002 20:35]
1 mustapha (in de hoop dat er nog ruzies door en met hem komen en door zijn afzetten van de groep)
2 jeanette: gewoon ze lijkt me ook wel een complex persoontje ,staat een beetje buiten de groep,
3 Judith: alleen omdat zij de enige was die naar mustapha durfte toe te stappen (helaas wel een heilig boontje)
4 daniela: ook alleen omdat ze tenminste nog eens zuipt ![]()
5 Bo, ook wel saai hoor, maar ja heeft ook iets aandoenlijks. ach gus
6 margriet, tja beetje kenau , moet meer van haar kenauachtige karakter laten zien ![]()
7 Laurens ![]()
8 Stefan burp
* Bo
* Mus
* Judith
* Laurens..........
Bahh ik kan het niet. Ik vind het eigelijk allemaal niets!
Voor mij nu nog even geen lijstjes. Hoop op betere tijden!
Mustapha absolute nummer 1 gevolgde door een grappige Bo ![]()
3t/m 6 hadden net zo goed andersom kunnen staan ![]()
na een aanvankelijk interesante start heb ik toch inmiddels net zo'n hekel gekregen aan Margriet als aan Jeanette... ![]()
2. Margriet
Een zelfstandige vrouw en waarschijnlijk ook de enige vrouw in het huis die zich vrouw mag noemen.
3. Bo
Jolig vrolijk type waarvan ik verwacht dat die nog een keer vreselijk inelkaar stuikt tijdens BB. Die gaat het niet redden om zijn vrolijke ik op te houden.
4 Judith
Is niet bang voor de confrontatie en dat siert haar. Ze ziet er prachtig uit en dat is ook een pluspunt alleen moet ze haar mond niet te veel opendoen. Wat ook leuk is is dat ze volgens mij eigenlijk nog erg onzeker is.
5. Laurens
Beetje middenfiguur het is niet zwart het is niet wit. Waarschijnlijk een goede diplomaat. Iemand om een ruzie tussen twee personen te beslechten.
6. Daniela
Tja die let mij wat te veel op de camera's.
7. Stefan
Ik mag hem niet.
8. Janette
Te onzeker om mee te kunnen doen met het programma.
1. Judith
2. Bo
3. Mustapha
4. Daniela
de rest vind ik maar eng, irritant en vreselijk saai!
[Dit bericht is gewijzigd door berney op 06-09-2002 21:59]
1: mustapha
2: margriet
3: judith
4: bo
5: danielle
6 jeanette
7: stephan
8: laurens
(ik ga het niet verder bijwerken, teveel werk)
Daniela - Was in het begin irritant druk, maar begint wat rustiger te worden. Heeft ook een leuke uitstraling.
Jeanette - Een meisje die het een en ander heeft meegemaakt met wat foute ideeen. Toch wel een zwak voor haar
Bo - Lijkt me wel een grappig ventje. Kun je denk ik wel lol mee hebben in het huis.
Stefan - Geeft vaak de aanzet tot wel leuke gesprekken. Hij is niet echt goed te peilen.
Mustapha - Is me soms te veel afwezig en lijkt een beetje in zijn eigen wereld te leven.
Laurens _ Een beetje nietszeggend ventje. Vindt zichzelf wel redelijk geweldig volgens mij.
Margriet - Het dieptepunt van deze BB editie. Brengt bij mij dezelfde gevoelens boven als destijds Annet.
De top drie zijn allemaal meiden. Dat komt gewoon omdat ik eigenlijk geen van de mannen echt interessant vind. Ik hoop dat er snel wat mannen inkomen die me meer boeien.
Tuurlijk, hij zit een beetje te stoken, maar dat hoort toch bij het spel.
quote:Precies,*met je eens is*
Op vrijdag 06 september 2002 22:16 schreef schwa78 het volgende:
Waarom zit iedereen zo te zeiken dat Stefan blij me zichzelf is? Het komt op mij over dat hij gewoon zelfvertrouwen heeft en goed met mensen kan communiceren. Lijkt me weinig mis mee.Tuurlijk, hij zit een beetje te stoken, maar dat hoort toch bij het spel.
quote:'Oud wijf' lijkt me meer toepasselijk
Op vrijdag 06 september 2002 20:50 schreef marky het volgende:
2. Margriet
Een zelfstandige vrouw en waarschijnlijk ook de enige vrouw in het huis die zich vrouw mag noemen.
OK:
Judith: recht door zee, heeft goede bedoelingen. Zou in tijden van nood wel bij haar willen onderduiken. ![]()
Stefan: prachtig, dat permanent, dat iets te oude hoofd en dan die losgeknoopte roze blouse. Alleen het borsthaar ontbreekt nog. Stefan heeft echt scheit aan alles volgens mij.
Daniela: ze moet ophouden met zo vies te eten, maar voor de rest mankeert er weinig aan haar.
Mustafa: zijn gedrag werd aanvankelijk verkeerd geļnterpreteerd, blijkt nu. Het was geen arrogantie maar onzekerheid. Mustafa intirgeert. Omdat hij nooit en te nimmer van zijn principes zal afwijken, kan hij nog voor boeiende momenten gaan zorgen. Want de BB-redactie gaat zijn principes uiteraard testen dmv dillema's.
Laurens: saaaaaaaai. Maar als mens wel OK, denk ik. Moeilijk te zeggen, krijgt voordeel van twijfel. Maar mag er wel uit over niet al te lange tijd, wegens te nietszeggend.
NIET OK:
Bo: Tja, kweenie, hij is me net wat te popi-jopie. Die vette lach van 'm waarbij hij zijn witte tanden ontbloot, is gemaakt. Ik vertrouw 'm niet. Moet zich nog bewijzen als geschikte vent.
Hij is me ook te ranzig, met dat smerige geruft van 'm en dat gesnurk. Kijk ik niet graag naar.
Margriet: heeft het de laatste dagen goed verpest met haar gesnoef, en die snerpstem van d'r. Is bij mij in enkele dagen tijd gedegradeerd van aardige, interessante vrouw tot irritante stomme kut.
Jeanette: humorloos en niet al te snugger wicht. Gaat er als een van de eersten uit.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 07-09-2002 16:30]
1. Mustapha
2. Bo
3. Judith
4. Danielle
5. Margriet.
6. jeannette
7. Laurens
8 Stephan.
Zou dit niet beter een wekelijkse poll kunnen worden ofzo om te kijken of in de loop van de uitzendingen de favo's erg schuiven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |