abonnement Unibet Coolblue
pi_361634
Ruzie tussen Koen en Ruth na de wegstemronde van maandagavond. Ruth vindt dat Koen speelt met de gevoelens van Mariska en dat hij moet stoppen met spelletjes spelen. Mariska barstte in huilen uit na de opmerkingen van Ruth over Koen. Ruth zegt dan tegen Koen ''je bent gewaarschuwd, als jij haar molt ben je voor mij. Ik wil nu hard en duidelijk zijn''. Hierop zegt Koen tegen Ruth dat hij zich niet door hem laat bedreigen. Even daarop ontaard de discussie over de stemming ook in ruzie. Koen zegt dat Ruth gewoon bang is dat hij eruit wordt gestemd. Ruth: ''En nu hou je op, Ga jij mij corrigeren met je grote mond?''. Ruth stapt op Koen af, maar wordt door Richard tegen gehouden. Hierop verplaatst de discussie zich naar buiten en wordt er nog een tijdje ruzie gemaakt, waarna de rust weer langzaam terug keerde.

Kan nog lachen worden deze week in De bus

R@b http://debus.mediahits.nl

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 26-09-2000 12:57]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_361650
Dankje nu ga ik toch eens kijken. Hopelijk explodeert de boel daar gigantisch.
Knalle....
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_361730
Sja ik zie van de BUS weinig en van BB ook, maar van wat ik zie gebeuren er in de BUS toch leukere dingen. BB vind ik zo flets, allemaal zo braaf en zo. Is er eindelijk iemand die daar de boel lekker opfokt, stemmen ze hem eruit.
Hier bij de BUS gaat het gemekker nog altijd lekker door, ik mag dat wel...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 26 september 2000 @ 13:57:46 #4
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_361739
Zag vanmorgen toevallig de streams omdat er niets aan het dansende koppeltje en lagen wat zinnen van hagelslag op een van de tafeltjes
Met voor alle genomineerden een zin
Alleen wil er nu niemand toegeven wie het gedaan heeft

Verdenkingen gaan naar Koen, dus wordt nog leuk als dat uitlekt wie het wel gedaan heeft :-)

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  dinsdag 26 september 2000 @ 14:31:40 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_361797
Lees de streamverslagen van vannacht maar na!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Admin dinsdag 26 september 2000 @ 14:33:44 #6
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_361799
Als ik wist waar die stonden
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 26 september 2000 @ 14:38:43 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_361813
http://pub16.ezboard.com/ffemfatalecountrydebusparttwo

Of via de button streamverslagen op de site van R@b (zie boven)

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 26-09-2000 14:40]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Admin dinsdag 26 september 2000 @ 14:39:49 #8
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_361817
bedankt
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 september 2000 @ 14:40:08 #9
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
  Admin dinsdag 26 september 2000 @ 14:57:33 #10
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_361841
He, ik wist nieteens dat er streams waren,
lollig,
goede verslaggeving ook.
De Bus is iig op dit moment spannender dan BB
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 september 2000 @ 15:45:51 #11
862 Arcee
Look closer
pi_361943
De Bus kicks ass!

Al die BB-ers zijn gewoon zuur dat BB allemaal niet meer zo leuk is als vorig jaar. Pure onzin om zo af te geven op De Bus!

  dinsdag 26 september 2000 @ 16:00:48 #12
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_361962
Helemaal mee eens!
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
pi_362065
Ook mee eens. Zie niet dat BB 'zoveel beter' zou zijn. Wel wat rustiger in beeld (ruime kamers i.p.v. ielig busje), maar dat was het dan wel. De bewoners zijn allemaal weer veel te braaf. Snap er echt geen jota van dat de stokers eruit gestemd worden. En dat geldt ook voor de bus.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_362082
Mijn god, wat is die Koen eng bezig zeg. Hopelijk komt ie zichzelf heel gauw tegen, die griezel.

Toedeloe, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 september 2000 @ 19:57:21 #15
862 Arcee
Look closer
pi_362212
Gewèldig!!

BB is toch niks vergeleken met dit man!

Ruth die Koen te lijf wou gaan maar nog net door Richard kon worden tegengehouden en Mariska die duidelijk maakt dat het niks meer wordt tussen haar en Koen: "Moet ik nou helemaal m'n bek dicht houden, klootzak, godverdomme!"

pi_362230
Koentje is helemaal te gek gaaf. Hoe die gozer de boel kan opstoken en er zo rustig bij blijven, klasse!!!
uit
  dinsdag 26 september 2000 @ 23:51:24 #17
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_363125
Ik moet toegeven dat die ruzie echt van een meesterlijk hoog niveau was. Zo'n rel zou zelfs onder leiding van Ali nog niet geschieden. Dit was echt cool. Sekiaanse toestanden, lekker hoor!

Toch kan de Bus me minder boeien op dit moment. Waarschijnlijk komt dit gewoon doordat het forum leeg is.

Koen for President, wat een eikel, goed man!

  woensdag 27 september 2000 @ 01:50:04 #18
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_363416
"They fuck you up, but everything makes you stronger."
En dit alles tien keer. Ze heeft opeens ook wel wat van Mohammed Ali weg. "You can not fuck with me. Shit!"
Wat is er in haar gevaren? Is ze dronken. Ik hoop maar dat ze weer bijdraait, want zij is een van de weinigen die die vreselijke Ruth wat tegengas geeft.
"No fucking shit!"
Er is geloof ik ook iets gebeurd. Ze heeft er ook steeds over dat ze eigenlijk blij is dat het is gebeurd, want "No fucking bullshit with me. You can fuck me, but it only makes me stronger" Etc etc.
Gaat het over de bus, of over iets dat voor de bus gebeurd is?
  Redactie Frontpage woensdag 27 september 2000 @ 10:32:22 #19
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_363689
Ik vind Koen ineens erg leuk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')