nu kan ik niet meer slapenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:33 schreef Kyubey het volgende:
Ah jullie viel het ook al op
Lara Stone vind ik erger met haar Goofygebit.
[ afbeelding ]
Dat is het controle-centrum waar alles signalen toe en vandaan komen. Van de hersenen krijgt het vrij weinig concurrentie.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat lijkt meer op een stukje wild vlees dan op een moedervlek eigenlijk.
Nee dat is het niet. Een moedervlek is in de regel geen wrat.quote:
wij chicks?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel. Of misschien niet.. Jullie chicks zijn net planken.
Ik zou hier normaal om kunnen lachen, vandaag niet, want vandaag is het Internationale Vrouwendag.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is het controle-centrum waar alles signalen toe en vandaan komen. Van de hersenen krijgt het vrij weinig concurrentie.
Echt he, 3 mensen in dit topic kennen haar. Bizar.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Dat is btw toch gewoon Cindy Crawford? Die kent niemand meer zeker.
Ja. Dat was zowat het eerste supermodel. (en niet janice dickinsonquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt he, 3 mensen in dit topic kennen haar. Bizar.
Was een icoon in de jaren 90.
Een supermodel kan niet eeuwig de zwaartekracht vermijden. Net als met een renpaard op een gegeven moment is het voorbij en alleen nog geschikt voor de lijmfabriek.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:24 schreef mootie het volgende:
[..]
4quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wij zijn allemaal rond de 100 dus dat telt niet echt. De helft van ons was al oud toen M. Monroe nog jong was.quote:
Ja, het zal aan onze leeftijd liggen D_Kquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar wij zijn allemaal rond de 100 dus dat telt niet echt. De helft van ons was al oud toen M. Monroe nog jong was.
Als ik je vraag 5 modellen te noemen die vorig jaar op de cover stonden van de toonaangevende bladen kom je volgens mij niet verder dan 2.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, het zal aan onze leeftijd liggen D_K
Nou... ik zou er niet eens 1 kunnen noemen denk ik om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik je vraag 5 modellen te noemen die vorig jaar op de cover stonden van de toonaangevende bladen kom je volgens mij niet verder dan 2.
Zie je wel iedereen die haar nog kent uit haar betere dagen begint al ongeveer weer te dementeren.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou... ik zou er niet eens 1 kunnen noemen denk ik om eerlijk te zijn
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zie je wel iedereen die haar nog kent uit haar betere dagen begint al ongeveer weer te dementeren.
Ze oogt natuurlijk wel goed voor haar leeftijd, maar ja het is net als met kaas, liever jonge kaas dan oude.quote:
ja ja nou weet ik het welquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze oogt natuurlijk wel goed voor haar leeftijd, maar ja het is net als met kaas, liever jonge kaas dan oude.
Ach er zijn vast nog mensen die graag een 40+ kaasje eten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ja nou weet ik het wel
vast welquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach er zijn vast nog mensen die graag een 40+ kaasje eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |