SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste winnaars
2003 Alexandre Vinokourov (KAZ) Team Telekom
2004 Jörg Jaksche (GER) Team CSC
2005 Bobby Julich (USA) Team CSC
2006 Floyd Landis (USA) Phonak
2007 Alberto Contador (ESP) Discovery Channel
2008 Davide Rebellin (ITA) Gerolsteiner
2009 Luis León Sánchez (ESP) Caisse d'Epargne
2010 Alberto Contador (ESP) Astana
2011 Tony Martin (GER) HTC-Highroad
2012 Bradley Wiggins (GBR) Team Sky
Blanco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Argos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vacansoleil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het openingsweekend is geweest. Een week later gaan we fietsen naar de zon. Vorig jaar werd Westra tweede op acht tellen achter Wiggins. Wat kan hij dit jaar? Afijn koers.![]()
Nou, volgens het tijdschemaquote:
http://www.letour.fr/paris-nice/2013/us/stage-5.html
zou het net moeten lukken.![]()
Ze moeten nog 17 kilometer klimmen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, volgens het tijdschema
![]()
Zo'n schema gaat uit van de gemiddelde snelheid, maar ze gaan natuurlijk op de slotklim een stuk tragerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, volgens het tijdschema
![]()
Was denk ik ook de bedoeling, vooraan beginnen aan de afdaling en tegelijk de voorsprong van de koplopers wat terugbrengen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:27 schreef Chiappucci het volgende:
Gesink in ieder geval attent voorin gebracht nu.![]()
't Beest moet wel weer helemaal aleen voor zijn plekje knokken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zou iemand die een bedreiging is voor het klassement Talansky kunnen lossen? Ik zie bar weinig gegadigden.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:30 schreef Steven184 het volgende:
Zou iemand die een bedreiging is voor het klassement Talansky kunnen lossen? Ik zie bar weinig gegadigden.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Lossen lijkt me op deze klim inderdaad lastig, maar Porte en Van Garderen zullen wel bijblijven en dan kunnen ze het zondag uitvechten op de Col d'Eze.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:30 schreef Steven184 het volgende:
Zou iemand die een bedreiging is voor het klassement Talansky kunnen lossen? Ik zie bar weinig gegadigden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: