Ik kijk vaak vooraf wel wat ik koop, straks ga je na je aankoop Googlen en dan blijft het rotzooi te zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:30 schreef bleiblei het volgende:
Maar goed, ik doe eigenlijk bij alle grote aankopen vrij intensief onderzoek.
Of het nu een tv, grasmaaier, diamant of cirkelzaag is.
Vind ik leuk.
Alleen bij kleren en schoenen doe ik dat weer niet.
Ja maar voor 80 euro kun je ook niet heel veel verwachtenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had toch die diamanten gezien voor 80 euro in een zilveren ketting? Dus gevraagd bij juwelier HOEZO dat zo goedkoop was. Conclusie; aids zooi
Klopt, daarom wilde ik weten waarom het goedkoop was. Ook al ging ik het toch niet kopenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar voor 80 euro kun je ook niet heel veel verwachten
Falenquote:
Sowieso is dat een matige volgordequote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kijk vaak vooraf wel wat ik koop, straks ga je na je aankoop Googlen en dan blijft het rotzooi te zijn
IK OOK!quote:
Holo hotpants?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:49 schreef PriemGirl het volgende:
wa van vrienden van ons naar cif: Om 19u30 bij ons en jullie vrouw ook met d'r nieuwe boks?Seriously?
[..]
Falen
Ik heb nieuwe wielen en hotpants gefaald dus ik kan wel weer vooruit![]()
nieuwe boks?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:49 schreef PriemGirl het volgende:
wa van vrienden van ons naar cif: Om 19u30 bij ons en jullie vrouw ook met d'r nieuwe boks?Seriously?
[..]
Falen
Ik heb nieuwe wielen en hotpants gefaald dus ik kan wel weer vooruit![]()
Yeah maar dat doe ik wel als ik van tevoren niet Googlequote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sowieso is dat een matige volgorde
quote:Australische schoolkinderen mogen niet langer kaarsjes uitblazen op een verjaardagstaart. De nationale gezondheidsraad heeft nieuwe hygiëne-richtlijnen opgesteld voor scholen en kinderopvang.
Dat meldt de Herald Sun. Om de verspreiding van ziektekiemen te voorkomen, moeten kinderen die kaarsjes willen uitblazen een stuk taart meenemen dat voor henzelf is.
1 holo hotpants en 1 gewonequote:
Ow euh.. is iets brabants? boks == broekquote:
Gewoon wel blazen en dan zeggen WHOLE PIE IS MINE BITCHESSSSquote:
Mehehehe goeie matige trollquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gewoon wel blazen en dan zeggen WHOLE PIE IS MINE BITCHESSSS
Dat doe je goedquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:58 schreef Sharana_LV het volgende:
TOMB RAIDER WEER IN STOCK
dat ging snel
Volgende keer graag met ondertiteling pratenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
1 holo hotpants en 1 gewone
[..]
Ow euh.. is iets brabants? boks == broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |