abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123784567
Struin jij alle musea af voor de mooiste werken? Of lig jij nog liever in een bak met slangen dan dat je een museum bezoekt? Cultuurlovers en haters opgelet! Ik zoek jullie!

Voor een onderzoek voor Museum Boijmans Van Beuningen ben ik op zoek naar WO en HBO studenten (uit Rotterdam) waarmee ik een interview (door middel van een groepsgesprek) mag afnemen.
Omdat ik zelf studeer in Amsterdam en nog maar kort in Rotterdam woon, is mijn netwerk nog niet erg groot en heb ik veel moeite met respondenten te vinden. Ik hoop dus dat er hier wat praatgrage studenten rondzwerven die mijn onderzoeksproblemen begrijpen en mij willen helpen dit op te lossen.

Het gesprek zal gaan over cultuur en musea, het duurt ongeveer 45 minuutjes, en is in groepsverband met ongeveer 4/5 andere studenten.
De gesprekken vinden eind maart plaats en er staat wat leuks tegenover.

Ben/ken jij iemand die mij uit de brand zou willen helpen? Of heb je tips?
Reageer dan even.

Thanks!!

[ Bericht 4% gewijzigd door motorbloempje op 08-03-2013 12:32:02 ]
pi_123785705
Heb je emailadres even weggehaald, dat is meestal niet zo slim om te posten. En houd het maar gewoon hier in het topic, want daar zijn fora voor :)
Ja doei.
pi_123788237
Haha oke, thanks :)
pi_123812427
Welke aspecten van cultuur en musea wil je onderzoeken?
Ik studeer in Rotterdam bij de buren (Erasmus MC) en wil je op zich wel helpen, pm me maar even ;)
  zaterdag 9 maart 2013 @ 01:11:17 #5
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_123816888
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 12:01 schreef Saartjeonderzoekt het volgende:
Struin jij alle musea af voor de mooiste werken? Of lig jij nog liever in een bak met slangen dan dat je een museum bezoekt? Cultuurlovers en haters opgelet! Ik zoek jullie!

Voor een onderzoek voor Museum Boijmans Van Beuningen ben ik op zoek naar WO en HBO studenten (uit Rotterdam) waarmee ik een interview (door middel van een groepsgesprek) mag afnemen.
Omdat ik zelf studeer in Amsterdam en nog maar kort in Rotterdam woon, is mijn netwerk nog niet erg groot en heb ik veel moeite met respondenten te vinden. Ik hoop dus dat er hier wat praatgrage studenten rondzwerven die mijn onderzoeksproblemen begrijpen en mij willen helpen dit op te lossen.

Het gesprek zal gaan over cultuur en musea, het duurt ongeveer 45 minuutjes, en is in groepsverband met ongeveer 4/5 andere studenten.
De gesprekken vinden eind maart plaats en er staat wat leuks tegenover.

Ben/ken jij iemand die mij uit de brand zou willen helpen? Of heb je tips?
Reageer dan even.

Thanks!!
:?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_123832381
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 01:11 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

:?
Betaling in natura ;)
He walks amongst us, but he is not one of us
  zaterdag 9 maart 2013 @ 21:33:33 #7
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_123843854
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:32 schreef DragonBlade het volgende:

[..]

Betaling in natura ;)
Een leuke fles wijn? Of misschien een dvd'tje?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_123900463
Haha ^O^
Vergoeding is gewoon een klein kadootje, kan alleen nog niet zeggen wat want dat is in overleg met het museum, vandaar.
pi_124083381
Joehoeeee heren en dames, ik zoek jullie nog steeds!
pi_124084415
Mag PhD "student" ook?
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_124197792
Ja zeker!!
Sorry dat ik pas zo laat reageer, ik moest het hele weekend werken.
Zou je nog mee willen werken?
pi_124199043
Praatgraag en FOK members... daar gaat ergens iets fout.
pi_124200128
Oh, is dat zo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')