Eh, weet een anti-virus maker dan precies hoeveel aanvallen er plaatsvinden op een platform? Nee, de enigste die daar eventueel iets over kan zeggen is de maker van het OS zelf. En wederom komt een puntje belangen op de hoek kijken. Want die maker zal niet eerlijk zijn omdat dat in zijn nadeel werkt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
En iOS is dat niet? En jij hebt alle statistieke uit eigen ervaring in je hoofd. Jij WEET hoeveel aanvallen er zijn op elke mobiel platform? Wow, wat doe je nog op FOK!, je zou miljonair moeten zijn en lekker op een onbewoond eilandje op het strand moeten bulken van het geld
Kom toch, je wil me iets te graag iOS neerzetten als inferieure troep.
Dat zal vast, hij is blijkbaar niet zo kinderachtig als Apple.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wist je dat Dieter Rams, designer van deze Braun producten, het juist een eer vindt dat Jonathan Ive, designer van Apple, zijn producten als inspiratie heeft gebruikt?
Oh ja, dan is het weer kinderachtig.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:07 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dat zal vast, hij is blijkbaar niet zo kinderachtig als Apple.
Dus Samsung lijkt helemaal niet op Apple?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:26 schreef n8n het volgende:
http://mobile.theverge.co(...)nterface-improvement
Zegt genoeg
De Samsung Galaxy S3 heeft helemaal geen beter scherm en de resolutie is helemaal niet beter.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:14 schreef tuut-chips het volgende:
Nou ik heb een galaxy s 3 en die heeft een quad core en een veel hogere resolutie dan de nieuwe iPhone dus nee ik denk niet dat samsung apple kopieert maar juist apple samsung want mijn gs3 heeft een beter scherm en betere processor dan de iphone 5.
Dat jij hier nog de kracht voor hebt om dit telkens te typen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
De Samsung Galaxy S3 heeft helemaal geen beter scherm en de resolutie is helemaal niet beter.
De S3 heeft een PenTile scherm wat betekent dat je niet 3 subpixels per pixel hebt maar 2. Namelijk RG of BG en niet RGB.
Daarmee is de werkelijke resolutie dus niet 720 x 1280 maar in werkelijkheid 480 x 1280.
Tevens is de resolutie niet het enige wat bepalend is voor de scherpte van het scherm. De pixeldichtheid gaat daarover en die is bij de Samsung Galaxy S3 lager dan dat van de iPhone 5. Waar de iPhone 5 een PPI van 326 heeft, heeft de Samsung Galaxy S3 een PPI van 306. Maar dat is de foute PPI want de PPI moet eigenlijk berekend worden op 480 x 1280 en dan is de PPI maar 285 wat beduidend lager is dan dat van de iPhone 5.
Tevens kun je wel zeggen dat quadcore beter is, maar in de praktijk verslaat de iPhone 5 met "maar" dualcore die quadcore van de Samsung Galaxy S3 in;
GL Benchmark 2.1.2 - Egypt offscreen
GL Benchmark 2.5 - Egypt HD - offscreen
Snelheid browser
Zoveel tekst is het ook weer niet. Ik heb langere teksten geschreven op FOK!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:45 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat jij hier nog de kracht voor hebt om dit telkens te typen.
Respect.
Dimens wat vind jij? Welke telefoon heb jij? Schaam je je voor je telefoon? Vind je de UI van ANDROID onlogischer dan die van iPhone? Veel mensen zeggen dan, maar dat is niet mijn mening. Ik heb voor een langere tijd een iPhone gehad, maar moet zeggen dat mijn huidige ANDROID toestel logischer in elkaar steekt qua UI. Een goed voorbeeld: In iOS zit de terug knop in zo een beetje iedere app in een andere hoek, dit werkt zeer tot zeer verwarrend. Bij ANDROID is dat toch beter geregeledere.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zoveel tekst is het ook weer niet. Ik heb langere teksten geschreven op FOK!
Zoals deze; DIG / nieuwe tv
Ik heb een iPhone 4, na heel veel twijfelen en met onzeker gevoel, twee jaar geleden gekocht. Beste koop die ik ooit heb gedaan en ben hem ook zeker nog niet zat.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:39 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Dimens wat vind jij? Welke telefoon heb jij? Schaam je je voor je telefoon? Vind je de UI van ANDROID onlogischer dan die van iPhone? Veel mensen zeggen dan, maar dat is niet mijn mening. Ik heb voor een langere tijd een iPhone gehad, maar moet zeggen dat mijn huidige ANDROID toestel logischer in elkaar steekt qua UI. Een goed voorbeeld: In iOS zit de terug knop in zo een beetje iedere app in een andere hoek, dit werkt zeer tot zeer verwarrend. Bij ANDROID is dat toch beter geregeledere.
Android's achillleshiell is inderdaad de laggyness, Maar dat is het enige wat beter werkt op iOS, voor de rest kan ik echt niets verzinnen. Trouwens ik had jou rijk ingeschat en had wel verwacht dat je minstens een iphone 5 zou hebben, je hebt mij teleurgesteld.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone 4, na heel veel twijfelen en met onzeker gevoel, twee jaar geleden gekocht. Beste koop die ik ooit heb gedaan en ben hem ook zeker nog niet zat.
De UI vind ik logisch en fijn. De terugknop zit trouwens bijna altijd links bovenin wat juist handig is. Ik heb verschillende Android telefoons in mijn handen gehad maar ik kan niet wennen aan Android. Het voelt traag en buggy aan. Met Project butter is het wel beter geworden maar ik vind het nog steeds niet tippen aan iOS.
De terugknop is zo onvoorspelbaar als een vrouw die parallel parkeertquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:39 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Dimens wat vind jij? Welke telefoon heb jij? Schaam je je voor je telefoon? Vind je de UI van ANDROID onlogischer dan die van iPhone? Veel mensen zeggen dan, maar dat is niet mijn mening. Ik heb voor een langere tijd een iPhone gehad, maar moet zeggen dat mijn huidige ANDROID toestel logischer in elkaar steekt qua UI. Een goed voorbeeld: In iOS zit de terug knop in zo een beetje iedere app in een andere hoek, dit werkt zeer tot zeer verwarrend. Bij ANDROID is dat toch beter geregeledere.
Ja want de terugknop op Android is ontzettend onvoorspelbaar en moeilijk te vinden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone 4, na heel veel twijfelen en met onzeker gevoel, twee jaar geleden gekocht. Beste koop die ik ooit heb gedaan en ben hem ook zeker nog niet zat.
De UI vind ik logisch en fijn. De terugknop zit trouwens bijna altijd links bovenin wat juist handig is. Ik heb verschillende Android telefoons in mijn handen gehad maar ik kan niet wennen aan Android. Het voelt traag en buggy aan. Met Project butter is het wel beter geworden maar ik vind het nog steeds niet tippen aan iOS.
Ik rijk? Ik heb op het moment heel weinig geld en per 1 april ook weer werkeloos. Maar als ik het geld had, zou ik ook geen iPhone 5 nemen maar een iPhone 4S. Ik zie de toegevoegde waarde van de 5 niet echt in. Leuk dat het scherm groter is maar dat zie ik niet als vooruitgang. Ik vind het scherm wat de 4 en de 4S hebben juist perfect. Kun je nog goed met een hand bedienen en dat is echt een must voor mij. Anders zou het betekenen dat ik tijdens het lopen niet meer blind kan typen en dat doe ik veel. Nog een rede waarom ik dus geen Android wil, want met een goed model zit je dan ook meteen vast aan een groot scherm.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:54 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Android's achillleshiell is inderdaad de laggyness, Maar dat is het enige wat beter werkt op iOS, voor de rest kan ik echt niets verzinnen. Trouwens ik had jou rijk ingeschat en had wel verwacht dat je minstens een iphone 5 zou hebben, je hebt mij teleurgesteld.
Dat doet de rest van de fabrikanten nu ook. Af en toe komt er een leuke innovatie maar nog iets spectaculairs. Of wil je de 8-core processor die in de nieuwe SGS4 gaat komen een innovatie noemen? Want serieus, waarvoor zou een telefoon over 8 cores moeten beschikken? Op welk moment gaat een telefoon die 8 cores ook daadwerkelijk gebruiken?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:15 schreef tuut-chips het volgende:
Tevens heeft Dimens wel gelijk met zijn PenTile-layout gebeuren. Het is jammer dat mensen Samsung als "vlaggenschip" van Android zien, terwijl bijvoorbeeld HTC met de One X+ een betere telefoon dan de GS3 (en naar mijn mening de iPhone 5) heeft staan (1280*720 RGB, 1.6ghz quad etc.)
Apple is op zijn troon gekomen door veel te innoveren, maar nu zijn ze al minstens 3 jaar dezelfde telefoon aan het rehashen met af en toe het toevoegen van "legendarische" functies als een panoramamodus en Twitter-integratie.
Als ze daar nou een innovatie in zouden doen heb je een gat in de markt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:42 schreef n8n het volgende:
Accutijd verlengen gaat waarschijnlijk alleen-gestaag-gebeuren door nieuwe schermtechnieken en kleinere–energiezuinigere-componenten. Blijft er wat ruimte over wat gebruikt kan worden voor accucellen en het zal wat zuiniger worden. Uit de kant van energieopslag hoef je op korte termijn niks nieuws te verwachten daar de techniek al jaren niet echt vooruit gaat.
Van die 8 cores worden ook 4 tegelijk gebruikt, 4 zuinige en 4 snellere in een poging energie te besparen. (beetje als switchen tussen de geïntegreerde en dedicated gpu in een laptop).
Energieprobleem oplossen en je hebt in elk land een standbeeldquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ze daar nou een innovatie in zouden doen heb je een gat in de markt.
Ik zag vandaag wel iets over supercapacitors. Even zoeken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:14 schreef n8n het volgende:
[..]
Energieprobleem oplossen en je hebt in elk land een standbeeld
Ik denk dat je eerder je grafkist te pakken hebt, als ze je lichaam kunnen vinden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:14 schreef n8n het volgende:
[..]
Energieprobleem oplossen en je hebt in elk land een standbeeld
Sommige designers zijn trots op hun werk en om te zien dat designfeatures worden overgenomen, maar een groot gedeelte van de bedrijfsjuristen bij apple heeft alleen maar werk vanwege het feit dat men alles wil en kan patenteren wat bij veel designfeatures gewoon nergens meer over gaat.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wist je dat Dieter Rams, designer van deze Braun producten, het juist een eer vindt dat Jonathan Ive, designer van Apple, zijn producten als inspiratie heeft gebruikt?
Ook tussen automerken en andere merken zijn dit soort rechtszaken. Het enige verschil is dat de rechtszaken tussen mobiele telefoonfabrikanten in het nieuws komen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:44 schreef RemcoDelft het volgende:
Fact:
-alle oordopjes lijken op elkaar
-alle touchscreentelefoons lijken op elkaar
-alle TV's lijken op elkaar
-alle auto's lijken op elkaar
In alle branches is dat geaccepteerd, behalve de branche van de langharige hippies, daar moeten er rechtzaken over gevoerd worden.
bronquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ook tussen automerken en andere merken zijn dit soort rechtszaken. Het enige verschil is dat de rechtszaken tussen mobiele telefoonfabrikanten in het nieuws komen.
Serieus??? Worden die ondingen echt voor maar $210 gemaakt???quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Mwah, misschien dat samsung idd af en toe wat design kenmerken heeft nagemaakt.
Ondertussen streven ze apple al ver voorbij qua innovatie. (ik begrijp dat kan ook een kwestie van smaak zijn)
Meer functies, groter scherm, meer mogelijkheden.
Apple blijft eigenlijk nagenoeg hetzelfde.
Ook de software updates zijn zo antiek als het maar kan.
Plus uiteraard het genaai van een iphone5 dat exact bij release 210 dollar aan materiaal erin had zitten.
En dan dik 700 euro vragen ervoor.
Nee de dev kosten konden echt niet zo hoog liggen, bijna niks veranderd immers.
Nou hebben alle producenten daar wel een handje naar, maar geen enkel bedrijf weet de "fans" zo uit te melken als apple.
zal even kijken of ik de bron nog kan vinden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:28 schreef overflow- het volgende:
[..]
Serieus??? Worden die ondingen echt voor maar $210 gemaakt???![]()
![]()
![]()
Bron?
Mijn god ik kom niet meer bijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
zal even kijken of ik de bron nog kan vinden.
Was op basis van iemand die zo'n ding uitelkaar had gehaald vanaf dag 1.
Zo'n techsite geloof ik, maar beloof niet dat ik het zo snel nog kan vinden.
Edit ; okay dit is 1 van de meer bekendere sites en ik had het verkeerd, geen 210 dollar maar 168 dollar.
http://www.geek.com/artic(...)-be-167-50-20120914/
En jij denkt dat een Samsung S4 of Sony Xperia Z, die in dezelfde prijsklasse zitten, voor veel meer worden gemaakt?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:14 schreef overflow- het volgende:
[..]
Mijn god ik kom niet meer bij![]()
Mocht iemand ooit nog eens arrogant lopen te doen over z'n iPhone dan duw ik dit onder z'n neus:
[ afbeelding ]
Je rekent daarbij niet mee de ontwikkelkosten en de kosten van de behuizing waar ze speciaal machines voor hebben ontworpen om die te maken (de randen van de iphone 5)quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:14 schreef overflow- het volgende:
[..]
Mocht iemand ooit nog eens arrogant lopen te doen over z'n iPhone dan duw ik dit onder z'n neus:
[ afbeelding ]
Toch wel knap als ze met de minste productiekosten toch de beste telefoon kunnen maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:24 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je rekent daarbij niet mee de ontwikkelkosten en de kosten van de behuizing waar ze speciaal machines voor hebben ontworpen om die te maken (de randen van de iphone 5)
mja apple maakt idd wel de meeste winst in vergelijking met de rest
Hoe zijn die prijzen in dat tabelletje dan weer bepaald?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:14 schreef overflow- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op zich is dat niet moeilijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 06:59 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hoe zijn die prijzen in dat tabelletje dan weer bepaald?
Mijn god, ik kom niet meer bij, de domheid van zo'n postquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:14 schreef overflow- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
samsung is nog goedkoper. ( qua onderdelen, plastic enz)quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn god, ik kom niet meer bij, de domheid van zo'n post. Van die flippies die denken dat hun telefoon van titanium is met een kern van verrijkt uranium.
Nouw, me samzung is egt wel feel durdur om te makke!!
quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn god, ik kom niet meer bij, de domheid van zo'n post. Van die flippies die denken dat hun telefoon van titanium is met een kern van verrijkt uranium.
Galaxy 4 kost 699. En nu?quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:36 schreef overflow- het volgende:
[..]![]()
Het gaat erom dat je voor een iPhone 5 700,- betaalt. Vind je dat niet een beetje veel van het goede???
Galaxy S4 is wel 244$ dus echt wel veel meer hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tegenwoordig is alles goedkoper, waar je vroeger duizenden guldens of euro's moest meenemen koop je nu hetzelfde voor een paar honderd.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:03 schreef henkde_j het volgende:
Kijk eens naar kleding. Eigenlijk belachelijk dat we er zoveel voor blijven betalen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |