abonnement Unibet Coolblue
pi_361612
Is SBS6 partijdig????
Paulus dreigt de bus uit te gaan en vervolgens barst er een slijm- en promototieaktie voor hem los, niet normaal meer! Bijna de hele life-uitzending van gisteren stond in het teken van Paulus.
Hij lijkt mij een heel lieve jongen, maar deze partijdigheid stuit me tegen de borst.

Is het vreemd dat hij ineens de populairste buspassagier is?? Nou nee, is eerst al de hele week met zijn gitaar in beeld, mag een optreden verzorgen (oei, oei, oei, wat zingt die jongen vals!)en krijgt via vriendin en moeder ook nog uitgebreidt aandacht.
Geen wonder dat het gros van de (makkelijk manipuleerbare) stemmers hem het leukst vindt. Bah
Weeeer worden de zgn. lieve, aardige en correcte mensen gespaard. Dat levert toch doodsaaie t.v. op.
Die nu op de bank zitten; geen van drieen is mijn favoriet maar voor een beetje spraakmakende t.v. zijn ze onmisbaar. Van de rest moeten we het volgens mij niet verwachten.

p.s. Arcee, ben blij dat jij nog (helaas 1 van de weinige) posters op het busforum bent. Heel jammer dat het zo is doodgebloed.

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_361632
quote:
p.s. Arcee, ben blij dat jij nog (helaas 1 van de weinige) posters op het busforum bent. Heel jammer dat het zo is doodgebloed
Ik ben er ook nog maar een aantal anderen (inclusief mijzelf) zijn (ook) actief op het bus-forum van femmie.


R@b http://debus.mediahits.nl

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')