Sowieso, binnen en buiten het programma.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:04 schreef SecretStoryWous het volgende:
Volgens mij wordt er echt heel veel gemanipuleerd door de regie in het programma. Steeds vragen of ze iets mogen zeggen...
Zou die gay zijn?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:05 schreef marcodej het volgende:
Wel een beetje een dramakwientje die Kees.
Terwijl Kees normaal gesproken toch op de camera let, dat zei ik net al.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:05 schreef Rockiejj het volgende:
Van al die mensen waar het fout kan gaan...
Natuurlijk. Er is een hoop geregisseerd, en dat hoeft de gemiddelde kijker natuurlijk vooral niet te beseffen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:04 schreef SecretStoryWous het volgende:
Volgens mij wordt er echt heel veel gemanipuleerd door de regie in het programma. Steeds vragen of ze iets mogen zeggen...
Tuurlijk wel. Die nummers betekenden sowieso iets.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar moeten we nou stellen dat tol is de mol geen hint was?
Het zal binnenkort wel op de site verschijnen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar moeten we nou stellen dat tol is de mol geen hint was?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:07 schreef jcdragon het volgende:
Nou was leuk geweest! Tot de volgende keer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |