Laat die gozer eens normaal doen, tijd terug in het Serious Request topic kregen ook alleen VBL'ers een ban terwijl deze pikkebaas gewoon mocht blijven posten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt nu heel VBL hier even een ei leggen? Kunnen we niet met z'n allen gewoon doorgaan met WIDM nabespreken?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef Smoofie het volgende:
Één van onze mocro matties uit VBL heeft problemen hier, wie moet ik djoeken? Wallah kom dan inshallah!
Dit. Pino, je kan de tering krijgen. Fok! is van alle users.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Laat die gozer eens normaal doen, tijd terug in het Serious Request topic kregen ook alleen VBL'ers een ban terwijl deze pikkebaas gewoon mocht blijven posten.
Wat een volkquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef Smoofie het volgende:
Één van onze mocro matties uit VBL heeft problemen hier, wie moet ik djoeken? Wallah kom dan inshallah!
Die Pino die komt dan helemaal naar dit topic om helemaal niks te zeggen. Dan denk ik blijf dan thuis.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
Is die Pino kneus weer bezig? Maak anders een topic, helemaal voor jou en je mening alleen.
Behalve van Glowmouse, NIKS VAN HEm BiJ gOffETOmmE Ja?!quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Pino, je kan de tering krijgen. Fok! is van alle users.
''heel'' is een groot woord. Het is een kleine nederzetting in het grote VBL-imperium.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:39 schreef marcodej het volgende:
Pino laat een dom scheetje, en heel VBL wordt opgetrommeld.
Joh ik weet helemaal niks van enige voorgeschiedenis, ik zie alleen een leger aan VBL-mensen die allemaal over de zeik zijn op Pino omdat die iemand een kneus noemde (nou nou, poe poe).quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Laat die gozer eens normaal doen, tijd terug in het Serious Request topic kregen ook alleen VBL'ers een ban terwijl deze pikkebaas gewoon mocht blijven posten.
Ik ben dan maar een simpele boerenlul uit de betuwe, maar ik loop al 40 jaar mee in de voetballerij en ik kan je vertellen: zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Pino die komt dan helemaal naar dit topic om helemaal niks te zeggen. Dan denk ik blijf dan thuis.
Hij voelt zich een mr bigstar maar zijn mening is helemaal niet zo rullevant.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben dan maar een simpele boerenlul uit de betuwe, maar ik loop al 40 jaar mee in de voetballerij en ik kan je vertellen: zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Het beeld ziet er vrij vierkant uit bij mij jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:39 schreef Jivis het volgende:
Hoort die nabeschouwing in Realplayer 1999-kwaliteit te zijn, of ligt dat aan mij.
Waarom worden wij gekenmerkt als VBL-mensen? Hindsight bias dit dat.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joh ik weet helemaal niks van enige voorgeschiedenis, ik zie alleen een leger aan VBL-mensen die allemaal over de zeik zijn op Pino omdat die iemand een kneus noemde (nou nou, poe poe).
Kunnen we dan nu weer ontopic? Iedereen dus, ook Pino, ook deze VBL-invasie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |