Ja maar dat zie je dus niet, want zo een kijkraam beslaat altijd compleet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:00 schreef DarkY.NL het volgende:
frikadellen drijven toch als ze klaar zijn
Waarom?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat is omdat huisvrouwtjes een model met kijkraam verkiezen op eentje zonder
Dat heeft geen objectieve reden, vrouwen hebben dat in hun gevoel....quote:
Verdenk jij libellehuisvrouwtjes van logisch nadenken?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar dat zie je dus niet, want zo een kijkraam beslaat altijd compleet.
Het is toch een compleet zinloze feature?!
Hoe komt het eigenlijk dat jij altijd zo goed weet wat de libellehuisvrouwtjes willen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat heeft geen objectieve reden, vrouwen hebben dat in hun gevoel....
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Verdenk jij libellehuisvrouwtjes van logisch nadenken?
Kennelijk? Omdat Piet het zegt?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Wel vind ik het vreemd dat kennelijk de frietpanfabrikant onderzocht heeft of huisvrouwen sneller een frietpan met dan zonder kijkraam zouden kopen.
Ik bedoel hoe kom je op zo een idee?
Laten we er een raam in maken. Waar je niets door kan zien.
Wie bedenkt zo iets en waarom?
Krijg je dan geen rubber laagje om de frikandellen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:53 schreef Kyubey het volgende:
Daarom heb ik een frietpan met ruitenwissers aan de binnenkant
Nee, maar ze smaken wel een beetje naar ruitenvloeistof.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Krijg je dan geen rubber laagje om de frikandellen?
Dat is normaal, zo smaken ze ook zonder raampje.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:59 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, maar ze smaken wel een beetje naar ruitenvloeistof.
Hey Schuumert, ik had je nog een dm gestuurd. Had je die gezien?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is normaal, zo smaken ze ook zonder raampje.
Neuh.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey Schuumert, ik had je nog een dm gestuurd. Had je die gezien?
Ow dat ging over een videokaart of jij die over wilde nemen van mij voor een vriendenprijsjequote:
DM me maar ff dan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow dat ging over een videokaart of jij die over wilde nemen van mij voor een vriendenprijsje
JA dat had ik dus al gedaan. Alleen dan op een ander account.quote:
Die is min of meer V&A uitgeschopt en Fok! moe nu.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:21 schreef vosss het volgende:
[..]
JA dat had ik dus al gedaan. Alleen dan op een ander account.
Ow okayquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die is min of meer V&A uitgeschopt en Fok! moe nu.
Nou omdat er dus een raam in zat en ik dacht dan kan ik mooi kijken hoe de frikandellen gaar sudderen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maar waarom heb ooit zo'n frietpan genomen?
Ik haal dan altijd de deksel eraf.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou omdat er dus een raam in zat en ik dacht dan kan ik mooi kijken hoe de frikandellen gaar sudderen.![]()
Nou dat werkt dus niet
Dat heb ik in mijn gevoelquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat jij altijd zo goed weet wat de libellehuisvrouwtjes willen?
Frituren geeft een geur af, afhankelijk van welk vet je gebruikt is dat sterkerquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Wel vind ik het vreemd dat kennelijk de frietpanfabrikant onderzocht heeft of huisvrouwen sneller een frietpan met dan zonder kijkraam zouden kopen.
Ik bedoel hoe kom je op zo een idee?
Laten we er een raam in maken. Waar je niets door kan zien.
Wie bedenkt zo iets en waarom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |