Jojogirl!! Jij hier?
Ja Jojogirl, die boodschap kwam recht uit mijn hart.
Ow Jojogirl, wat heb ik je gemist. Je leek de afgelopen dagen zo ver weg.
Ik beloof je dat vanaf nu er maar één vrouw in mijn leven zal zijn en dat ben jij
.
Geachte mede-eilandbewoners,
In verband met een congres op het vasteland zal ik helaas een aantal dagen niet aanwezig zijn in het ziekenhuis. Voor spoedgevallen kunt U altijd e-mailen naar: Dokter_Kasper@yahoo.com.
Dag mede-eilandbewoners, tot gauw!
* Broekie ligt in coma
* Broekie overleeft het misschien niet, maar heeft wel z'n doel bereikt: weer vrede op Fok!Eiland
*Phalanx bekijkt Broekie eens die in coma ligt
Cairon is dood, misschien kan hij als donor fungeren? Misschien kan ik wat cyborg onderdelen creeren die wat er beschadigt is kunnen vervangen?
*Phalanx rent terug naar de kerk en haalt wat hij nodig heeft inclusief het lijk van Cairon. Nu doktor Kasper weg is, zal hij zelf de operatie moeten uitvoeren. Hij heeft meer verstand van mechanische dingen dan van donoren. Tenzij we Broekie in een Axotl Tank leggen, daar word hij weer aangevoegd. Een Ghola... maar dan moet Broekie wel eerst dood zijn. Phalanx bekijkt eens goed de opties die er voor hem liggen.
en waar is Dokter Kasper?
quote:wie valt er in dan?
Op 21 december 2000 19:38 schreef Ali Salami het volgende:
Die is met kerstvakantie!
Gebruiken we een donor die misschien wel helemaal geen donor wou zijn.
Maken we van Broekie meer machine dan mens?
Moet Broekie eerst sterven zodat we hem weer tot leven kunnen wekken in zijn eigen lichaam dmv de Axotl-tank?
((Edit...Dynamic everything you can do I can do better))
Ik ben een doktor verdomme ik weet wat ik doe!
De axotltank is gegarandeerd succes! Niemand anders die een vinger heeft uitgestoken.
*Met een ruwe beweging en PhalanX breekt Broekie's nek. Snel en pijnloos. Zonder een minuut te verliezen spoed hij zich naar de Kerk waar een kant en klare AxotlTank ervoor zal zorgen dat Broekie in no-time weer leeft, met een volledig eigen lichaam. Over een klein uurtje is de ghola klaar. Kern gezond. Het lichaam was nog in redelijk goede staat, voor de axotl-tank gezien. Er waren geen grote stukken vlees weg en de hersencellen waren nog niet dood.
Wees gerust Broekie zal over een klein uurtje weer piccobello tevoorschijn komen.
------------------
[Dit bericht is gewijzigd door PhalanX op 21-12-2000 20:54]
Ik heb dokter Kasper vanmiddag nog op het eiland gezien in Jojo's Supermarkt
Dus ik neem Broekie mee
* Dynamic zet Broekie vast in de lift
[Dit bericht is gewijzigd door Dynamic op 21-12-2000 20:22]
quote:Umm, ik denk dat er niemand is.. Dan moeten we Phalanx maar vertrouwen.
Op 21 december 2000 19:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
wie valt er in dan?
Maar we moeten van Broekie maar geen machine maken, en die tweede oplossing zie ik ook niet zitten. Stel je voor dat er iets fout gaat??
De axotltank is gegarandeerd succes! Niemand anders die een vinger heeft uitgestoken.
*Met een ruwe beweging en PhalanX breekt Broekie's nek. Snel en pijnloos. Zonder een minuut te verliezen spoed hij zich naar de Kerk waar een kant en klare AxotlTank ervoor zal zorgen dat Broekie in no-time weer leeft, met een volledig eigen lichaam.
Over een klein uurtje is de ghola klaar. Kern gezond. Het lichaam was nog in redelijk goede staat, voor de axotl-tank gezien. Er waren geen grote stukken vlees weg en de hersencellen waren nog niet dood.
Wees gerust Broekie zal over een klein uurtje weer piccobello tevoorschijn komen.
Ik geloof in je Broekie. Je kan het, je kan er tegen vechten, je kan zelf uit je coma komen, kom op jongen, je kan het, tsjakka
[Dit bericht is gewijzigd door Dynamic op 21-12-2000 20:23]
is er een Joost in de zaal?
[Dit bericht is gewijzigd door Dynamic op 21-12-2000 20:26]
I win! Broekie zit in de Axol tank en over een +/- 30 minuten is zijn lichaam volledig geregenereert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |