abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 december 2000 @ 16:18:17 #201
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_529430
* Nog een beetje stil van vertedering loopt Dr. Kasper zijn spreekkamer uit de wachtkamer in.

Jojogirl!! Jij hier?

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  donderdag 7 december 2000 @ 16:37:22 #202
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_529514
Ja, Kasper. Ik wilde even met je praten over die vliegtuigbanner.
  donderdag 7 december 2000 @ 16:43:39 #203
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_529548
* Huilend valt Dr. Kasper op zijn knieen.

Ja Jojogirl, die boodschap kwam recht uit mijn hart.

donderdag 7 december 2000 @ 16:46:40 #204
4177 Jojogirl
pi_529559
Ik wil het nog wel een keer met je proberen, maar beloof je me dan dat je eerst nadenkt voordat je weer tegen iedereen gaat lopen flirten?
  donderdag 7 december 2000 @ 16:51:44 #205
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_529577
* Snikkend valt Dr. Kasper Jojogirl in de armen.

Ow Jojogirl, wat heb ik je gemist. Je leek de afgelopen dagen zo ver weg. Ik beloof je dat vanaf nu er maar één vrouw in mijn leven zal zijn en dat ben jij.

donderdag 7 december 2000 @ 16:55:31 #206
4177 Jojogirl
pi_529599
* Jojogirl geeft kasper wel 1000 kusjes....

Later...

Zullen we gezellig wat gaan eten bij Faat?

donderdag 7 december 2000 @ 16:57:58 #207
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_529610
Ja gezellig, even afsluiten en dan gaan we.
  donderdag 7 december 2000 @ 17:03:21 #208
4177 Jojogirl
pi_529632
*Met de nodige zoenpauzes sluiten Jojo en Kasper het ziekenhuis af en vertrekken ze richting het restaurant.
  donderdag 7 december 2000 @ 22:15:11 #209
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_530510
GElukkig is het toch weer goed gekomen
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  dinsdag 12 december 2000 @ 10:36:56 #210
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_542503
* Op de deur van het ziekenhuis hangt de volgende boodschap:

Geachte mede-eilandbewoners,

In verband met een congres op het vasteland zal ik helaas een aantal dagen niet aanwezig zijn in het ziekenhuis. Voor spoedgevallen kunt U altijd e-mailen naar: Dokter_Kasper@yahoo.com.

dinsdag 12 december 2000 @ 14:33:21 #211
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_543292
* Dr. Kasper sluit de deur van het Medisch Centrum Fok!eiland achter zich. Voordat hij zich naar de veerboor spoedt, onderstreept hij nog even de boodschap dat hij voor speodgevallen te bereiken is op zijn e-mail adres: dokter_kasper@yahoo.com.

Dag mede-eilandbewoners, tot gauw!

pi_572700
* Broekie ligt hier op de ICU

* Broekie ligt in coma

* Broekie overleeft het misschien niet, maar heeft wel z'n doel bereikt: weer vrede op Fok!Eiland

'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
pi_572719
hmmmm

*Phalanx bekijkt Broekie eens die in coma ligt

Cairon is dood, misschien kan hij als donor fungeren? Misschien kan ik wat cyborg onderdelen creeren die wat er beschadigt is kunnen vervangen?

*Phalanx rent terug naar de kerk en haalt wat hij nodig heeft inclusief het lijk van Cairon. Nu doktor Kasper weg is, zal hij zelf de operatie moeten uitvoeren. Hij heeft meer verstand van mechanische dingen dan van donoren. Tenzij we Broekie in een Axotl Tank leggen, daar word hij weer aangevoegd. Een Ghola... maar dan moet Broekie wel eerst dood zijn. Phalanx bekijkt eens goed de opties die er voor hem liggen.

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 december 2000 @ 19:36:00 #214
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_572769
mag ik Phalanx er op wijzen dat dit Medisch Centrum er is omlevens te redden, en dat dat momenteel Broekie's leven is

en waar is Dokter Kasper?

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_572778
Die is met kerstvakantie!
Hatsjoe!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 december 2000 @ 19:40:59 #216
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_572788
quote:
Op 21 december 2000 19:38 schreef Ali Salami het volgende:
Die is met kerstvakantie!
wie valt er in dan?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_572800
als ik dat wist dan was ik hier nu niet, Broekie ligt op sterven en voorlopig ben ik de enige die nog iets doet om hem te redden. Het is alleen die verdomde ethiek die me dwars zit!

Gebruiken we een donor die misschien wel helemaal geen donor wou zijn.
Maken we van Broekie meer machine dan mens?
Moet Broekie eerst sterven zodat we hem weer tot leven kunnen wekken in zijn eigen lichaam dmv de Axotl-tank?

((Edit...Dynamic everything you can do I can do better))
Ik ben een doktor verdomme ik weet wat ik doe!
De axotltank is gegarandeerd succes! Niemand anders die een vinger heeft uitgestoken.

*Met een ruwe beweging en PhalanX breekt Broekie's nek. Snel en pijnloos. Zonder een minuut te verliezen spoed hij zich naar de Kerk waar een kant en klare AxotlTank ervoor zal zorgen dat Broekie in no-time weer leeft, met een volledig eigen lichaam.

Over een klein uurtje is de ghola klaar. Kern gezond. Het lichaam was nog in redelijk goede staat, voor de axotl-tank gezien. Er waren geen grote stukken vlees weg en de hersencellen waren nog niet dood.

Wees gerust Broekie zal over een klein uurtje weer piccobello tevoorschijn komen.

------------------

[Dit bericht is gewijzigd door PhalanX op 21-12-2000 20:54]

--- Cameron Hodge ---
pi_572852
Neeeeeee. Breokie mag niet dood gaan want dan heb ik een collega minder en dat maakt het nogal erg moeilijk om dan de opdracht die we nu hebben af te maken en dan lopen we geld mis en dan wordt ik ontslagen en dan ben ik werkeloos en en en ....

Ik heb dokter Kasper vanmiddag nog op het eiland gezien in Jojo's Supermarkt

Dus ik neem Broekie mee

* Dynamic zet Broekie vast in de lift

[Dit bericht is gewijzigd door Dynamic op 21-12-2000 20:22]

pi_572886
quote:
Op 21 december 2000 19:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
wie valt er in dan?
Umm, ik denk dat er niemand is.. Dan moeten we Phalanx maar vertrouwen.

Maar we moeten van Broekie maar geen machine maken, en die tweede oplossing zie ik ook niet zitten. Stel je voor dat er iets fout gaat??

Hatsjoe!
pi_572889
Ik ben een doktor verdomme ik weet wat ik doe!

De axotltank is gegarandeerd succes! Niemand anders die een vinger heeft uitgestoken.

*Met een ruwe beweging en PhalanX breekt Broekie's nek. Snel en pijnloos. Zonder een minuut te verliezen spoed hij zich naar de Kerk waar een kant en klare AxotlTank ervoor zal zorgen dat Broekie in no-time weer leeft, met een volledig eigen lichaam.

Over een klein uurtje is de ghola klaar. Kern gezond. Het lichaam was nog in redelijk goede staat, voor de axotl-tank gezien. Er waren geen grote stukken vlees weg en de hersencellen waren nog niet dood.

Wees gerust Broekie zal over een klein uurtje weer piccobello tevoorschijn komen.

--- Cameron Hodge ---
pi_572913
'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
pi_572929
* Dynamic verlaat met Broekie het ziekenhuis

Ik geloof in je Broekie. Je kan het, je kan er tegen vechten, je kan zelf uit je coma komen, kom op jongen, je kan het, tsjakka

[Dit bericht is gewijzigd door Dynamic op 21-12-2000 20:23]

pi_572936
te laat, hij zit al in de Axotl-Tank.
--- Cameron Hodge ---
pi_572939
Nietus, hij was allang weg bij jou op het moment dat jij z'n nek wou breken, dus hoe jij er nou bij komt dat je z'n nek hebt gebroken en hem in die tank van je hebt gezet ... Joost mag het weten

is er een Joost in de zaal?

[Dit bericht is gewijzigd door Dynamic op 21-12-2000 20:26]

pi_572952
wellus, trouwens "altijd 1 keer meer wellus dan jij zegt!"

I win! Broekie zit in de Axol tank en over een +/- 30 minuten is zijn lichaam volledig geregenereert.

--- Cameron Hodge ---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')