"B-M-G!! Hai hoe gaat het nu met je??"
Equilan geeft B-M-G een dikke zoen en een mooi boek over piraten. "Hier, heb je wat te doen, volgens mij is het een beetje saai in het ziekenhuis."
quote:Hoezo praat jij namens BMG?
Op 22 november 2000 16:52 schreef kasper het volgende:
Mede namens onze patient B.M.G.....
quote:dan stem ik alvast tegen!
Op 21 november 2000 10:40 schreef kasper het volgende:
En wat de brandstichtster Vixen betreft: misschien moet de Fok!eiland-raad bij elkaar komen om democratisch te besluiten haar van ons eiland te verbannen.
'Kasper heb jij iets voor me. Ik ben gisteren in de zon in slaap gevallen en nou zijn m'n rug en benen helemaal verbrand. Alles doet zo'n zeer.'
* Dr. Kasper leidt de van pijn radeloos geworden Jojogirl naar de behandelkamer.
Hier ga maar op je buik op deze tafel liggen.
* Dr. Kasper pakt de speciale after-sun zalf en begint Jojogirl in te smeren. Eerst langzaam dan steeds sneller smeren zijn sterke handen de verkoelende zalf op haar tomaat-rode rug.
Oh Jojogirl, wat heb je toch een prachtig lichaam.
* Jojogirl kan er niet echt van genieten, maar gelukkig is de aftersun erg snel werkend en wordt de pijn gauw minder.
He, daar komen Aurian en Equilan aan!!
Equilan laat zich vlug van de rug van Gandalf afglijden en rent naar Jojogirl toe.
Ze laat zich naast haar op de grond vallen trekt Jojogirls oogleden omhoog. "Jojo!! Jojo!!" ze geeft een paar klapjes tegen haar gezicht, maar Jojogirl reageert niet.
Equilan rent snel het ziekenhuis in, op zoek naar Kasper.
Nouja, Equilan dacht, als kasper niet naar Jojogirl toekomt dan komt Jojogirl maar naar kasper toe. Niet dus. Shit, haar hele plannetje in de war!! Nouja dan moet ze zelf Jojogirl maar helpen.
Equilan knielt neer bij Jojogirl en gaat met haar handen over Jojogirl's hoofd. Een gouden gloed verspreidt zich en de wond op Jojogirl's hoofd trekt weg....de huid trekt samen en groeit vast...niets meer te zien!!
De elfengodin maakt een gebaar met haar handen en houdt een glas water vast. Ze gooit het in Jojogirls gezicht. Hoestend en proestend komt Jojogirl bij bewustzijn.
"wa..wa..wat is er gebeurt??"
"rustig maar je bent gevallen en had een hoofdwond. Ik heb je behandeld, dus zullen we maar weer teruggaan naar het feest??"
Jojogirl is nog ietwat versuft en knikt maar van ja.
Equilan zet Jojogirl bij Gandalf op zn rug en springt zelf bij Aurian achterop.
Dan verdwijnen ze weer richting Vila Faat.
Hmm. -B-G-M- hier achterlaten is op dit kritieke moment niet echt verstandig. Hij heeft permanent toezicht nodig: intensive care. Wacht 's, ik breng 'm naar Equilan! Of nee, die vieze draken... Hier is het steriel.
*Lurky aarzelt geen moment, wrikt weer eens een raam omhoog, sleept een brancard aan en transporteert -B-G-M- naar een fris bed. Ze rommelt wat in kasten, vindt een kist plasma en hangt de illegale patient aan het infuus.
Zo en dan nu een rondje bellen of iemand de wacht wil houden...
Verdorie waarom doet m'n mobieltje 't niet meer! Craziest had me nog wel onbeperkt beltegoed kado gedaan zodat we elkaar altijd konden bereiken.
*Ook de telefoon aan de balie lijkt dood. Ze schrijft in het opnameboek over beide pagina's met dikke stift:[/i
Geachte collega,
patient binnengebracht om middernacht, ga nu hulp halen, sorry, nood breekt wet,
Lurky
Op naar het Bos, Equilan en ZwarteEngel moeten maar komen , zij kunnen op dit moment het best de wacht houden bij de voor zijn leven strijdende.
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 27-11-2000 01:02]
*Wilgje legt haar handen op BMG en geeft alle kracht die zij in zich heeft om de arme jongen te redden.
Na al haar kracht aan BMG gegeven te hebben valt zij uitgeput op de grond.......
B-M-G!! Lieverd wat is er gebeurt??
*Ze ziet wilgje uitgeput op de grond liggen. Equilan knielt bij wilgje neer en brengt haar voorzichtig bij.
Wilgje, weet jij hoe het met B-M-G is?? O je hebt hem al energie gegeven?? Hmm de wond is nog niet echt genezen, ik zal het van je overnemen.
Heb jij enig idee waar Kasper is??
*Equilan gaat naast B-M-G staan en houdt haar handen iets boven zijn keel. Ze sluit haar ogen en concentreert zich.
Een gouden gloed verspreidt zich vanuit haar handen en glijdt om B-M-G heen. Equilan vertrekt haar gezicht, ze voelt de pijn van B-M-G.
Nog even houdt ze haar handen waar ze zijn en haalt ze dan voorzichtig weg.
Zo, dit zou genoeg moeten zijn. B-M-G heeft nu nog rust nodig, maar de wond is genezen.
*B-M-G slaapt door alles heen, Equilan zet een kaart en een bouwpakket van een boot neer naast zijn bed en loopt dan zachtjes weer weg.
Lieve B-M-G,
Veel sterkte, ik kom snel weer langs. Als je me nodig hebt roep je me maar, ik zal zo snel mogelijk komen.
Als je je verveelt, hier is een bouwpakket. Ik weet niet of je dat leuk vind, maar heb je iig iets te doen!!
Liefs Equilan, Gandalf en Aurian.
Hij slaapt nog steeds. Mijn gave is dus niet voor mensen bedoeld. Het spijt me BMG dat ik je niet heb kunnen helpen, maar gelukkig was Equilan op tijd.
Slaap maar lekker door en word maar snel weer beter.
KETOINK.........
Ow shit, daar valt het cadeau van Equilan....
Shttttttttt...........
*Twiet moet eerst nog het e.e.a. bijlezen, geen idee wat er allemaal gebeurd is.
Dr. Kasper maakt vult zijn injectie-pistool met de inentingscocktail en kijkt ondertussen vertederd naar de kleine Twigger die rustig in de armen van zijn assistente ligt.
Ow, mijn grootste wens is dat Jojogirl en ik ook eens zo'n prachtige baby in onze armen zullen houden.
[Dit bericht is gewijzigd door kasper op 07-12-2000 15:25]
Ik kom hem nu even brengen voor de inentingen, anders komt het er weer niet van.
*Twiet heeft een beetje moeite om weer op gang te komen na de vakantie ....
...dan krijg je ook van die typo's dus.....
[Dit bericht is gewijzigd door killer tweety op 07-12-2000 15:43]
WHEEEEEHEEEEEEEEEEEE, WEHEHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Hier is de goeie foto:
Wat een scheetje he?
'Oke, ik wacht wel even in de wachtkamer. Gelukkig zijn er weinig zieken vandaag.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |