Kasper, door omstandigheden zal ik toch bevallen in het ziekenhuis. Equilan is nl. verdwenen en de weeën zijn op gang gekomen, hoewel er nog ruimschoots tijd tussen de weeën zit.
Ik heb een zeer vermoeiende nacht achter de rug en ga eerst slapen. Wanneer ik weer wakker ben zal ik je wel terugbellen.
Ik denk dat het raadzaam is om de kraamkamer vast in orde te maken, de bevalling zal nu echt niet meer lang op zich laten wachten.
*Twiet hangt de telefoon weer op en nestelt zich in het grote bed.
Tweedeledititititeee
*Gelijktijdig schuift de schim met een schroevedraaier een duister raam open op de begane grond van het Ziekenhuis. De figuur klimt naar binnen. Even schijnt een zaklantaren door het vertrek. De figuur verschijnt weer in het raam. Het maanlicht schijnt op een bundel papier die snel in een donkere jas verdwijnt.
Tweedeledititititeee
*Was dat wel een nachtegaal? Of deed iemand het geluid na. Gelijk werd het raam weer gesloten. De inbreker snelt weg, de bebouwing uit, het duister in.
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 11-11-2000 21:30]
[edit ver*$£%te codes]
[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 14-11-2000 10:27]
Het eiland-hospitaal is mijn enige hoop nog, rust,rust,rust is de diagnose van mijn eikelige arts, dus waar beter dan op het eiland?
Geen toespraken en geen bloemen plies....
quote:*Dr. Kasper komt na een vermoeiende operatie zijn spreekkamer binnen en ziet op zijn bureau een briefje liggen. Dr. Kasper leest het briefje en rent, nog met zijn witte jas aan, het ziekenhuis uit richting strand.
Op 13 november 2000 17:41 schreef Jojogirl het volgende:
* Opeens ligt er een geheimzinnig briefje op Dokter Kasper's tafel met daarop de tekst 'Kom morgenmiddag naar het strand Kasper'
quote:Kasper, pas op met deze vloeistof, we zijn er nog niet van overtuigd dat ie werkt zoals Lurky ons wil doen geloven..
Op 14 november 2000 12:27 schreef Lurky het volgende:
Geachte Dr. Kasper,
Hier is de ontwikkelde vloeistof die het eilandforum zal redden van de waanzin.
B.M.G. trekt het je niet zo aan. Wij Fok!eilandbewoners zullen de handen uit de mouwen steken en jou gaan helpen het restaurant weer snel op te bouwen. Binnen een paar dagen kan je weer open.
En wat de brandstichtster Vixen betreft: misschien moet de Fok!eiland-raad bij elkaar komen om democratisch te besluiten haar van ons eiland te verbannen.
* Gerustgesteld door de woorden van Dr. Kasper valt B.M.G. in een diepe, maar onrustige, slaap.
* Bezoekuur in het ziekenhuis is van 15.00 tot 17.00. Komt allen!
We laten onze één na jongste Fok!eilandbewoner toch niet in de steek?
Komen dus! En een cadeautje meenemen!
Ik heb een doos chocolaatjes voor je meegebracht. Die mag je toch wel eten van Kasper?
Ennuh Kasper, is er echt iemand jonger dan BMG?
[Ik heb niks gezegd]
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 21-11-2000 17:25]
quote:Maar BMG is vast de jongste op het eiland.
vraag 6 van de fok!quiz: Wie is de jongste geregistreerde fok!ker die wel eens gepost heeft?
Jip, het zoontje van Alter-ego, de meesten noemden BMG
quote:something wrong????
Op 21 november 2000 17:18 schreef Faat het volgende:
uit de geheime archieven van fokeiland
weet ik dat Scarefreak 15 is en BMG 12
quote:Nothing's wrong my dear, maar we hielden een kwisje wie de jongste bewoner was.
Op 21 november 2000 17:30 schreef scarefreak het volgende:
something wrong????
quote:Jojogirl
Op 21 november 2000 17:21 schreef Jojogirl het volgende:
De allerjongste op heel fok! is:Maar BMG is vast de jongste op het eiland.
quote:Ja hoor! Tuurlijk, je doet maar joh.
Op 21 november 2000 10:40 schreef kasper het volgende:
En wat de brandstichtster Vixen betreft: misschien moet de Fok!eiland-raad bij elkaar komen om democratisch te besluiten haar van ons eiland te verbannen.
Hahaha nog eentje die een hekel aan me heeft
BMG, Ali, en nu ook kasper!!!
* -B.M.G- komt weer een beetje uit zijn stress
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |