quote:Twiet voelt de nabijheid van Digger in haar slaap, wordt langzaam een beetje wakker en kijkt naar hem, slapend in het logeerbedje.
Op 26 oktober 2000 03:12 schreef DIGGER het volgende:
Twiet....Twietje, ik ben er eindelijk hoor...Ik heb zo'n black-out gehad van die klap tegen me kop in de grotten....maar ik ben er nu.....
De zuster komt zo met een extra bed, dan kom ik de nacht bij je doorbrengen hier, heb ik net ff geregeld.* DIGGER kust Twiet zachtjes op haar voorhoofd en laat haar verder zachtjes slapen
Hij heeft wel wat goed te maken, Twiets hartje is toch wel een beetje gebroken
Najja ik heb net iig ff een bloemenmandje voor je gehaald en naast je bedje neergezet
Begrijp je dan ook de uitleg van Kasper niet.
Begrijp je dan ook niet dat ik denk dat je niet blij bent met ons kind?
*zucht*
"Tweet, ik zit nu op het vasteland, maar heb net via mn glazen bol de gebeurtenissen ff gevolgd. Ik kom bij je langs zodra ik weer terug ben, goed??
Equilan"
Kahn loopt weer weg
verhaalmodus uit
quote:Ik ben wel blij met ons kind, echt wel, is al lang gegroeid hoor, zit helemaal goed.
Op 26 oktober 2000 20:42 schreef killer tweety het volgende:
Ach jongen toch, begrijp je het dan echt niet?Begrijp je dan ook de uitleg van Kasper niet.
Begrijp je dan ook niet dat ik denk dat je niet blij bent met ons kind?*zucht*
Dank je voor je goede zorgen, maar ik ontsla mezelf naar huis. Ik weet het, ik moet nog veel rusten en dat zal ik echt wel doen.
En al die lieverds die steeds langskomen, dikke hoor, maar Twiet ligt liever in haar eigen bedje.
Kasper, kom je van de week dan nog langs?
Dit flesje heb ik van haar gekregen met de volgende instructies en advies:
twee druppels in je thee, drie maal daags, moet de baby lekker rustig houden!!
advies Equilan: loop met dat flesje even langs kasper, hij weet dan wel of de baby dat wel mag hebben!!
Mag dat Kasper?
[Dit bericht is gewijzigd door killer tweety op 27-10-2000 15:17]
quote:* Dr. Kasper pakt het flesje aan en houdt het tegen het licht...schudt...ruikt...neemt een slokje...en valt bewusteloos neer.
Op 27 oktober 2000 14:45 schreef killer tweety het volgende:
Kasper, ik ben bij Equilan geweest voor wat kruidentheetjes voor Digger en mij. Ik heb ook een elixer gevraagd voor de kleine, die is zo onrustig en schopt zo hard.Dit flesje heb ik van haar gekregen met de volgende instructies en advies:
twee druppels in je thee, drie maal daags, moet de baby lekker rustig houden!!
advies Equilan: loop met dat flesje even langs kasper, hij weet dan wel of de baby dat wel mag hebben!!
Mag dat Kasper?
Dit is sterk spul!
* Dr. Kasper komt na 10 minuten langzaam weer bij kennis.
Twiet meisje, ik moet je absoluut afraden deze elixer te gebruiken. Er zitten allerlei verdovende middelen in die niet goed zijn voor je baby. Neem maar liever dit pilletje, daar wordt de baby ook rustig van.
Laat trouwens die elixer niet aan Digger zien. Het heeft een sterk hallucinerende werking en gezien zijn recente avontuur in de grotten, lijkt mij het niet verstandig wanneer Digger met dit spul gaat experimenteren.
Vanochtend had ik namelijk een krat bier op mezelf laten vallen (en met die speciale fokeiland 1000 halve liters per krat is dat best zwaar) en nu heb ik dus een hele zere voet .
* Jojogirl hoopt dat Dr Kasper daar iets tegen heeft
quote:Kasper!!! Hoe heb je nou een slokje kunnen nemen?? Twee druppels is meer dan voldoende!!
Op 27 oktober 2000 15:46 schreef kasper het volgende:
* Dr. Kasper pakt het flesje aan en houdt het tegen het licht...schudt...ruikt...neemt een slokje...en valt bewusteloos neer.Dit is sterk spul!
* Dr. Kasper komt na 10 minuten langzaam weer bij kennis.
Twiet meisje, ik moet je absoluut afraden deze elixer te gebruiken. Er zitten allerlei verdovende middelen in die niet goed zijn voor je baby. Neem maar liever dit pilletje, daar wordt de baby ook rustig van.
Laat trouwens die elixer niet aan Digger zien. Het heeft een sterk hallucinerende werking en gezien zijn recente avontuur in de grotten, lijkt mij het niet verstandig wanneer Digger met dit spul gaat experimenteren.
Nouja, als je denkt dat het te sterk is kan ik het eventueel nog wat verdunnen....of mischien heb jij een middeltje voor Tweet waar de bay wat rustiger van wordt??
Jojogirl, je hebt geluk gehad, 't is niet gebroken. We doen er een drukverbandje om en met wat rust de komende dagen komt alles goed.
Nu je er toch bent, wat denk van een romantische picknick op het strand. Ik heb bij Digger's viswinkel van die heerlijke lekkerbekjes gehaald.
* Dr. Kasper zet Jojogirl in een rolstoel en rolt haar naar buiten richting strand.
* Jojogirl is erg blij dat ze nou net vanochtend dat nieuwe palmbladeren jurkje had gekocht
[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 27-10-2000 16:27]
En ik wil graag weten of dit kind normaal ter wereld komt (voorzover een vogel dat kan) of dat het een sectio moet worden.
quote:Twiet meisje, meld je maandagmorgen maar omstreeks 10.00uur in het ziekenhuis voor de laatste echo. Maak je geen zorgen over je aanstaande bevalling, die zal gewoon op de normale manier plaatsvinden. Zal Digger ook bij de geboorte van jullie baby aanwezig zijn?
Op 03 november 2000 11:11 schreef killer tweety het volgende:
Kasper, ik wil graag een afspraak voor een laatste echo denk ik, want ik voel dat de bevalling niet lang meer op zich laat wachten.En ik wil graag weten of dit kind normaal ter wereld komt (voorzover een vogel dat kan) of dat het een sectio moet worden.
quote:Goed Twiet, ik zie je maandag. Doe rustig aan dit weekend meisje
Op 03 november 2000 17:02 schreef killer tweety het volgende:
OK, Kasper, ik zal er zijn om 10.00 uur en natuurlijk zal Digger bij de bevalling zijn.
Dokter, heeft u misschien iets rustgevends? Al die stress is me niet in de koude kleren gaan zitten
quote:*Twiet zit rustig te wachten op Kasper, maar die is in geen velden of wegen te bekennen
Op 03 november 2000 17:13 schreef kasper het volgende:
Goed Twiet, ik zie je maandag. Doe rustig aan dit weekend meisje
Ga maar even op de onderzoekstafel liggen in de bekende houding. Ja ja, beentjes wijd.
* Dr. Kasper onderzoekt Twiet rustig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |