Twiet, alsjeblieft, ik wil er helemaal niet met Digger vandoor, ik ben heel gelukkig met mn vriendje....ik wilde alleen maar een leuke dag met Digger!!
Oooo Twiet, sorry, ik wilde je geen pijn doen!!
Komt het nog goed met Twiet??? Ik voel me zo schuldig!! Hoe is het met het baby'tje??
Twiet, kan ik iets voor je doen, wil je uberhaupt nog wel met me praten??
Jeetje meissie, gaat het weer een beetje?
Je laat ons wel allemaal schrikken hoor!
Nou, ik ga maar weg denk ik, ik kom later nog wel even kijken....Veel sterkte Twiet!!
Dag Ali, dag Faat, tot later.
ochgossie, wat een drama allemaal....
Digger, waar blijf je?
Niet opgeven meis...denk aan je ongeboren kindje, dat broze eierschaaltje....
Als DIGGER bij zinnen is komt ie heus wel weer bij je..
* Rosa Evita laat haar ikkie met een emmertje ijsklontjes Dig's slaapkamer binnenzweven...tilt de dekens zachies op...trekt het elastiekie van zijn boxertje wat naar voren en kiept het hele emmertje in 1 keer leeg...
hihi....zoooooooooooo klein ineens!
eigen schuld.....dikke bui...bult
Dikke *knuf* voor Twiet
Is er ergens een receptioniste die me kan vertellen hoe het met twiet is??
Ben geen familie, nee, maar heb er indirect toch een en ander mee te maken dat Twiet hier ligt....
Met Twiet gaat het iets beter. Ze heeft veel, heel veel rust nodig. Het doet haar erg goed dat zoveel eilandbewoners met haar lot begaan zijn. Zij moet nu zelf alles wat gebeurt is rustig op een rijtje zetten. Ik geef haar vanavond een licht slaapmiddel en hoop dan dat ze een goede nachtrust krijgt.
Tussen haakjes: weet iemand waar die Digger uithangt?
quote:Die hangt nog steeds gillend tegen het plafond vanwege de ijsblokjes van me zus....
Op 25 oktober 2000 16:17 schreef kasper het volgende:Tussen haakjes: weet iemand waar die Digger uithangt?
Nou, het zal wel verkeerd overkomen, maar ja ik weet waar digger uithangt en hij was van plan om vanavond te komen.....
quote:
Op 25 oktober 2000 14:46 schreef Rosa Evita het volgende:* Rosa Evita laat haar ikkie met een emmertje ijsklontjes Dig's slaapkamer binnenzweven...tilt de dekens zachies op...trekt het elastiekie van zijn boxertje wat naar voren en kiept het hele emmertje in 1 keer leeg...
quote:En jou ook!
Op 25 oktober 2000 16:59 schreef Lot het volgende:
Die hangt nog steeds gillend tegen het plafond vanwege de ijsblokjes van me zus....
Ik heb zo'n black-out gehad van die klap tegen me kop in de grotten....maar ik ben er nu.....
De zuster komt zo met een extra bed, dan kom ik de nacht bij je doorbrengen hier, heb ik net ff geregeld.
* DIGGER kust Twiet zachtjes op haar voorhoofd en laat haar verder zachtjes slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |