abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_572963
Dat is dan toch mooi Dynamic? Broekie weer levend en wel, als altijd
Hatsjoe!
pi_572997
Voorlopig ligt hij hier nog steeds op een bed in coma

Al begin hij wel steeds meer te bewegen

pi_573006
* pluisje wandelt het medisch centrum binnen en sluit Broekie aan op een ranja-infuusje

Helpt gegarandeerd

pi_573012

Dat is natuurlijk de oplossing!!
Hatsjoe!
pi_573014
*Phalanx introduceert de vernieuwde Broekie! Helemaal hersteld, uit zijn eigen dode vlees gekweekt!

De Axotl tank heeft zijn werk weer eens goed gedaan.

Ik heb Broekie gered! IK, PHALANX!

(( off topic, kijk maar eens goed dynamic, ik kan namelijk ook editten, dus niet meer vals spelen ))

[Dit bericht is gewijzigd door PhalanX op 21-12-2000 20:58]

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_573021
quote:
Op 21 december 2000 20:51 schreef PhalanX het volgende:
*Phalanx introduceert de vernieuwde Broekie! Helemaal hersteld, uit zijn eigen dode vlees gekweekt!

De Axotl tank heeft zijn werk weer eens goed gedaan.

En mijn ranja-infuusje dan ?

Volgens mij was dat wel de doorslaggevende factor hoor

[Dit bericht is gewijzigd door pluisje op 21-12-2000 20:55]

pi_573042
* Broekie doet langzaam z'n ogen open en ziet Dynamic en Pluisje over zich heen gebogen staan

* Broekie probeerd te praten maar mompeld alleen wat:

Dyn... dank... voor het mij.... uit handen van Phalankss....

((offtopic & offstory: Phalanx, Dynamic heeft in opdracht van mij (lang leve de telefonie) die posts veranderd. Ik ga niet graag als cyborg door het leven))

[Dit bericht is gewijzigd door Broekie op 21-12-2000 21:16]

'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
pi_573074
that's it!

Stank voor dank!

*PhalanX verlaat woedend het ziekenhuis met alles wat hij mee had genomen. De volgende keer zal hij berekend kil en ongenadig zijn. Zijn technologie zal voortaan geheim blijven. En misschien zal hij Cairon maar weer eens tot leven wekken, als er iets goed was aan hem was het wel dat hij het vuile werk op kon knappen.

((Als ik een cyborg van je wou maken had ik je nek niet omgedraaid. Ghola= uit dood vlees tot leven gewekt. Met andere woorden, wegrottend, dood, genetisch materiaal gaat de Axotl-tank in, volledig geregenereert, gezond, 100% genetisch/biologisch lichaam stapt er uit.))

[Dit bericht is gewijzigd door PhalanX op 21-12-2000 21:22]

--- Cameron Hodge ---
pi_573096
Broekie, ik heb net gebeld met een echte dokter (nadat ik bij het kiezen van dokter in m'n telefoonboek in m'n mobieltje eerst de systeembeheerders kreeg ), en die zei dat je voorlopig nog rust moest houden en in bed moest blijven liggen en je goede verzorging nodig had: optijd eten en drinken enzo.

Dussuh, doe vooral rustig aan, dan komt het allemaal weer goed

pi_573130
als je in een coma ligt na overhoop te zijn door een cyborg zal bedrust echt niet het ultieme geneesmiddel zijn.

maar ach Ali z'n sprak ook al boekdelen, ik probeer aardig te doen, ik probeer te helpen, ik help Cairon om de zeep, ik beraam een moordaanslag op speedcore, verzin een heel aanvalsplan om de tiran te overmeesteren en wat krijg ik als dank!? Helemaal niets.
Jullie drijven ons gewoon naar de kant van het kwaad!

Ik sta op het punt om als laatste verzoeningsactie een verstandshuwelijk aan te gaan!
Heb ik nog andere keuzes!

--- Cameron Hodge ---
pi_573131
En toen verscheen * VixenFromHell

Nobody ever seems to remember life is a game we play
  vrijdag 22 december 2000 @ 10:26:39 #237
5108 equilan
DE elfengodin
pi_574496
quote:
Op 21 december 2000 21:32 schreef PhalanX het volgende:
als je in een coma ligt na overhoop te zijn door een cyborg zal bedrust echt niet het ultieme geneesmiddel zijn.

maar ach Ali z'n sprak ook al boekdelen, ik probeer aardig te doen, ik probeer te helpen, ik help Cairon om de zeep, ik beraam een moordaanslag op speedcore, verzin een heel aanvalsplan om de tiran te overmeesteren en wat krijg ik als dank!? Helemaal niets.
Jullie drijven ons gewoon naar de kant van het kwaad!

Ik sta op het punt om als laatste verzoeningsactie een verstandshuwelijk aan te gaan!
Heb ik nog andere keuzes!

Een verstandshuwelijk??? Met wie??

Phalanx, je moet niet vergeten dat de meeste eilandbewoners maar normale mensen zijn die niet staan te springen om een oorlog.
We zullen alles op alles zetten om een oorlog te vermijden en willen zeker niet de eerste klap uitdelen. Tenminste zo denk ik erover.
Wel jammer dat Broekie en Dynamic jou niet wilde laten helpen, maar misschien wisten ze niet precies wat een axotl-tank is en was het hen ook niet helemaal duidelijk dat jij aan onze kant stond.

Misverstand op misverstand, als we dit goed willen laten aflopen stel ik voor dat we ons wat toleranter opstellen en niet meer zo wantrouwig zijn naar elkaar.

Elfensex is superspannend...
pi_574564
langzaam en geluidloos gaat de deur van broekie`s kamer open en sluipt een schaduw de kamer in. Koude, kille ogen kijken naar de slapende broekie in het ziekenhuisbed. Zonder een geluid te maken nadert de gestalte het bed van broekie en observeert de slapende broekie. Ogen kijken in het rond, zoekend naar iets. De ogen van de gestalte blijven plots rusten op het infuus dat uit broekie`s arm steekt. De gestalte verbreekt geluidloos de verbinding tussen de toevoerslang van het infuus en de vloeistof zak. Juist als de gestalte een spuit met een gekleurde vloeistof tevoorschijn haalt, verstijfd de gestalte. De gestalte luisterd naar de geluiden komende van de gang. Even snel en geluidloos als de gestalte binnenkwam verdwijnt de gestalte door het openstaande raam. Op de grond blijft de spuit achter, de gordijnen wapperen in de ontstane tocht.
pi_574617
*Geirriteerd door de houding die de bewoners hebben gaat phalanx naar het ziekenhuis om nog wat spullen die achter zijn gebleven op halen. Het is er koud, het raam staat open en de wind waait.

Tot zijn verbazing ziet hij op de grond een vreemde spuit liggen.

Interesant... *mompelt Phalanx, die twijfelt of hij deze ontdekking aan de andere bewoners moet melden.

Hij pakt de spuit en neemt deze mee, met de andere spullen die hij gisterenavond hier heeft laten liggen, terug naar de Kerk.

--- Cameron Hodge ---
  vrijdag 22 december 2000 @ 11:47:18 #240
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_574797
* Ali Salami komt even bij de patiënt kijken...

Alles goed Broekie??

Hatsjoe!
pi_574897
Hmmz, ik lig hier helemaal niet meer

Dynamic heeft me gisteren mee genomen naar het Dagotel remember

vrijdag 22 december 2000 @ 12:09:33 #242
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_574902
* Dr. Kasper komt het ziekenhuis binnen en ziet behalve een ongelofelijke ravage ook nog wat vage figuren rondlopen.

Wat is hier gebeurt?

Iedereen die hier niets te maken heeft: wegwezen. Wat is dit allemaal voor kwakzalverij? De patienten in mijn ziekenhuis hebben recht op een medisch verantwoorde behandeling. Ik bekommer me verder om Broekie en niemand anders.

* Dr. Kasper brengt snel het infuus weer aan en onderwerpt Broekie aan een vluchtig doch grondig onderzoek.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_574910
((ja, I remember, daarom heb ik je naam ook niet laten vallen in mijn reactie.))
--- Cameron Hodge ---
  vrijdag 22 december 2000 @ 12:11:33 #244
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_574911
quote:
Op 22 december 2000 12:08 schreef Broekie het volgende:
Hmmz, ik lig hier helemaal niet meer

Dynamic heeft me gisteren mee genomen naar het Dagotel remember

Ja, maar vanochtend ben je met een ambulance weer terug naar het ziekenhuis vervoert.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_574937
aha, krijg ik hier wel voldoende bescherming tegen de SpeedyGang?
pi_574949

*Heeeey Broekie....

pi_574992
*En byeeeee Broekie.....

*Dat was lekker...

* VixenFromHell vlucht gauw door het raam en vliegt weg...

* VixenFromHell rust ergens ff op een dak en vliegt dan verder...

vrijdag 22 december 2000 @ 14:38:51 #248
5108 equilan
DE elfengodin
pi_575550
*Equilan tilt Superbam van Gandalf's rug en sjouwt hem het ziekenhuis in.

KASPER!!!! KASPER!!!!

Superbam is gewond aan zn hoofd, Faat heeft er een deegbal tegenaan gegooid en toen is Superbam tegen de grond gegaan. Denk dat die snee op zn hoofd even gehecht moet worden..

vrijdag 22 december 2000 @ 14:44:09 #249
5108 equilan
DE elfengodin
pi_575577
*Equilan bemerkt opeens haar vergissing, Kasper zat in het restaurant!!
Nou, dan zelf maar even doen.

De elfengodin houdt haar handen over Superbam's hoofd, en de bekende gloed verschijnt weer, dit keer geelgroen..

na een tijdje is de wond volledig genezen en stappen ze samen op Gandalf's rug, op naar het restaurant

vrijdag 22 december 2000 @ 14:45:07 #250
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_575581
vroemmm, vroemmmm, vroemmmmm
Aangekomen bij het ziekenhuis kijkt Faat achterom......
Geen spoor van Legolas!
Tja hij heeft dan ook maar 1 pk

* Faat draait zich om en scheurt weer terug naar het restaurant
vroemm, vroemmmm, vroemmmmmm
En weg is ze........

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: