abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 maart 2013 @ 11:24:55 #91
330855 ejiraM
for the greater good
pi_123822002
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 11:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Nou, die tolisdemol deed het hem wel hoor :D . Als dat een nephint was geweest, had ik de redactie niet meer serieus genomen :{w
Ja, maar dat was vorige week hè O-) Dan vind ik het iets minder erg :+
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 15:20:28 #92
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_123827798
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 19:14 schreef Operc het volgende:

[..]

Mijn reden om Paulien niet (of in ieder geval minder) te verdenken was de biecht na het touwlopen. Ze vertelde dat ze expres makkelijke woorden koos wegens het primacy en recency effect. Toen de opdracht begon was dat precies wat ik dacht dat een kandidaat zou moeten doen en daarna kwam zij ermee. De mol hoeft zo'n tactiek totaal niet te volgen natuurlijk.
Ja, die opdracht heeft Kees misschien wat te opzichtig gemold, omdat daarna Paulien er ook 100% zeker van was dat Kees de mol was. Ik had toen Kees al door, maar dat-ie deze opdracht expres zo slecht deed was wel een bevestiging voor mij dat ik goed zat.
pi_123862959
Ik ben het ook wel met VeX- eens. Dat Kees duizenden euro's te veel zou hebben binnengehaald is wat overdreven. Maar af en toe heeft hij zeker bedragen binnengehaald en zijn best gedaan. Zarayda heeft wat dat betreft meer geld gekost, maar ze bleek gewoon, wat dat betreft, een zwakke kandidaat.

De montage is ontzettend belangrijk geweest bij de beeldvorming. Paulien werd flink verdacht gemaakt in de montage. Het spelletje weerwolven, werd een argument waarom ze een goede mol zou zijn. Dit terwijl er in de laatste aflevering gezegd werd dat ze geen goede mol was in dit spel. Paulien was gewoon continu zichzelf. Er zat te veel in waarom ze gewoon niet verdacht was, dit in tegenstelling tot de montage.

Dit was de eerste keer dat ik heb gekeken, ik zapte pas in na een paar afleveringen. En het was een leuk programma. Kees was een goede mol, maar de montage heeft gewoon heel veel invloed. Ook de hints op het eind, sommigen zijn zo vergezocht dat je zo hints kan zien voor elke kandidaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 10-03-2013 13:29:48 ]
pi_123862998
Gaat WIDM nog wat uit leggen over al die belachelijke spelfouten dan? Of was dat om ons op het verkeerde been te zetten, om gewoon een nephint te geven
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
  PR en moderator zondag 10 maart 2013 @ 14:31:06 #95
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_123866311
quote:
14s.gif Op zondag 10 maart 2013 13:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gaat WIDM nog wat uit leggen over al die belachelijke spelfouten dan? Of was dat om ons op het verkeerde been te zetten, om gewoon een nephint te geven
Dat was niet eens bedoeld als nephint :') Dat is gewoon wat mensen ergens in gaan zien en een eigen invulling geven.
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')