PandaWill is helaas erg traag en heeft vaak ook geen (eigen) voorraad.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:52 schreef dimmak het volgende:
Hoe lang duurt het tot je bestelling van Pandawill thuis is? Of überhaupt word verstuurt? Ik wacht nu toch al een 2 weken.
Oke, dan wacht ik het nog even af.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:54 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
PandaWill is helaas erg traag en heeft vaak ook geen (eigen) voorraad.
Het goed is dat PandaWill erg betrouwbaar is!
Even geduld dus nog...
Natuurlijk vandaag een Singapore Post pakketje gemist.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Singapore Post, zal wel binnen twee weken hebben (mijn gok dinsdag 12-3).
Hmm, naja. Wat ik al zei: zo niet en het blijkt gewoon een MTK6577 te bevatten.. ook goedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:43 schreef hansieb112 het volgende:
[..]
Op het tweede tabblad van die taobao link kunnen kopers aangeven wat ze van het product vinden. Google vertaald het brak maar ik lees dingen zoals:
Voor root is er geen andere rom nodig hoor.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:44 schreef Haque het volgende:
[..]
ja heb geen zin om te rooten want heb een hekel aan roms. :p Denk dat als ik kan ruilen maar gewoon een jiayu g2s neem. Van andere klasse maar in ieder geval geen gekut.
ohquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:34 schreef glsf het volgende:
[..]
Voor root is er geen andere rom nodig hoor.
Dit zou de Green Orange telefoon moeten zijn of waar hebben we het over?quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:58 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Jawohl Leute... hij is gewoon multilanguage!
De voorgeïnstalleerde Antutu geeft een score van 21660.![]()
Ik zal in de loop van de dag wel ff de éckte benchmarks doorvoeren en kijken wat er nu eigs in zit.
Volgens diezelfde Antutu-app is het namelijk een MSM8960.
Amoled is het ook niet, gewoon TFT. Geen Play-store, maar HiMarket.
Bij de G3 met 720P krijg je meer van het instellingen menu te zien, dus is vast maar 480P of 540P.
Desondanks voelt 'ie erg degelijk aan hoor, design bevalt me ook wel. Lag vertoont 'ie überhaupt niet.
Meer later in de loop v/d dag.
Dit is de kloon van de originele Green Orange M2, die weer een kloon is van de Xiaomi Mi-Two. Snap je het nog?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:28 schreef Elysee het volgende:
[..]
Dit zou de Green Orange telefoon moeten zijn of waar hebben we het over?
Ok dan! Kun je in de himarket wel Google play vinden of moet je die via elders erop gooien? En 480p/540p, de Blade van mij toont 4 opties onder draadloos & 4 opties onder uiterlijk met wvga.quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:58 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Jawohl Leute... hij is gewoon multilanguage!
Amoled is het ook niet, gewoon TFT. Geen Play-store, maar HiMarket.
Bij de G3 met 720P krijg je meer van het instellingen menu te zien, dus is vast maar 480P of 540P.
Nou ja, wat het ook zijn mag, volgens de battery compartment: 'MOBILEPHONE MODEL: M2'.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:28 schreef Elysee het volgende:
[..]
Dit zou de Green Orange telefoon moeten zijn of waar hebben we het over?
4.1.2 runt 'ie. En hoe wil je in een China markt, of überhaupt een andere markt Google Play gaan vinden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit is de kloon van de originele Green Orange M2, die weer een kloon is van de Xiaomi Mi-Two. Snap je het nog?Iig het ding wat Shiznuts vond op Taobao like 2,5 week geleden.
[..]
Ok dan! Kun je in de himarket wel Google play vinden of moet je die via elders erop gooien? En 480p/540p, de Blade van mij toont 4 opties onder draadloos & 4 opties onder uiterlijk met wvga.
Valt mij alweer mee dat ie gewoon multilanguage is. SoC is dus afwachten, beter dan TFT kon je eigenlijk alleen hopen maar mocht je niet verwachten qua prijs. Vraag: draait er stock Android 4.2.2 op of 4.0/4.1?
Don't know. Heb veel te doen op het moment, maar zal eens kijken in de loop v/d dag of ik wat verder kom.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:26 schreef lamjanus het volgende:
Top, de mijne zal vandaag of morgen ook wel komen. zal wel te rooten zijn via de gebruikelijke methode neem ik aan?
Gewoon bin4ry root Many Androidquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:26 schreef lamjanus het volgende:
Top, de mijne zal vandaag of morgen ook wel komen. zal wel te rooten zijn via de gebruikelijke methode neem ik aan?
Ik heb via de HiMarket een apk-installer geïnstalleerd, nu heb ik ook Blackmart Alpha erop i.i.g. .quote:Op woensdag 21 november 2012 23:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ok dan, hold your horses.Hier:
![]()
![]()
![]()
Zoals ik dus al aangaf. Van voren en opzij echt dikke prima de N002 (Neo/N02-M), maar falls slightly apart van boven en onder. Duidelijke winnaar hier in deze vergelijking, maar ja, dat is dan ook aardig wat euro's verschil (euro'tje of 40).
Omdat ik dit las in de Tweakers review van de Xiaomi Mi-Two..quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:14 schreef shiznuts het volgende:
4.1.2 runt 'ie. En hoe wil je in een China markt, of überhaupt een andere markt Google Play gaan vinden.Lol.
Die moet je zelf porten, nadat het toestel geroot is.
- Jup, Lanstar LZ-01 is het dus quasi:
Dacht dus van: kwestie van een app market vinden die Google Play erin heeft staan als app en klaar ben je.quote:Ook belangrijk om rekening mee te houden is dat standaard-Google-apps als Maps, Gmail, Play Store en andere zaken niet worden meegeleverd. Apps haal je uit Miui Market, die zijn apps uit een downloadwinkel van het Chinese zoekbedrijf Baidu haalt. App-liefhebbers, niet getreurd: de Play Store kun je downloaden uit deze Miui Market, waarna alle apps gewoon gedownload kunnen worden.
Ik heb nu ook een ZTE Blade (via Wehkamp voor 83,25 euro in november 2011 gekocht) en krijg wss dat toestel morgen zelf binnen. Shiznuts heeft hem al binnen gekregen en post nu zijn bevindingenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:56 schreef lewislennox het volgende:
Hoe verhoudt zoiets: http://item.taobao.com/item.htm?spm=a230r.1.10.1&id=16790341022 zich ten opzichte van een blade?
En kan ik als volkomen noob er zelf voor zorgen dat er Google market shit en whatsapp enzo er op gaat draaien?
Playstore is toch wel als apk te vinden? via XDA of zo?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Omdat ik dit las in de Tweakers review van de Xiaomi Mi-Two..
[..]
Dacht dus van: kwestie van een app market vinden die Google Play erin heeft staan als app en klaar ben je.
[..]
Ik heb nu ook een ZTE Blade (via Wehkamp voor 83,25 euro in november 2011 gekocht) en krijg wss dat toestel morgen zelf binnen. Shiznuts heeft hem al binnen gekregen en post nu zijn bevindingenAls ik het zo allemaal hoor i.v.m. de Blade..
Xiaomi kloon versus ZTE Blade
+ 4,3' vs 3,5'
-/- wvga vs wvga
+ Android 4.1.2. vs Android 2.2 (maar als je dit volgt draait ie zo Android 4.2.1.)
+ Dual core SoC MTK6517 of MSM8960 vs Single core SoC MSM7227
+ Dual Sim vs Single sim
+ 1GB RAM vs 512MB RAM
-/- 2000mAh vs 1250mAh (groter scherm vereist grotere accu dus tja..)
Dat ga ik zeker doenquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:50 schreef lewislennox het volgende:
Oh handig, zou je een vergelijking kunnen maken als je er een beetje mee gespeeld hebt?
Ja of anders via Androidpolice die het voor je van XDA pluktquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:02 schreef lamjanus het volgende:
[..]
Playstore is toch wel als apk te vinden? via XDA of zo?
Een markt via een markt installeren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Omdat ik dit las in de Tweakers review van de Xiaomi Mi-Two..
[..]
Dacht dus van: kwestie van een app market vinden die Google Play erin heeft staan als app en klaar ben je.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |