Is zeker lekkerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:50 schreef Kreator het volgende:
Best lekker na 5 weken drukte.
De groetjes aan je mini landingsbaan..
Doe maar flink aaien, met een kusje van krea erbij.quote:
Zal zien wat ik ermee doequote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe maar flink aaien, met een kusje van krea erbij.
Is t helemaal goed gegaan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:43 schreef Kreator het volgende:
Zo. Aquarium verhuist... pittig dagje...
Neequote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben je gisteravond nog volgeblaft?
Dan ook terecht dat die stervenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja viel me reuze mee. Misschien 1 of 2 dooien, maar dst zijn van die overdreven stressvisjes.
recept ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond.Zodalijk lekker soto eten.
Dit is wel iets heftiger. Vangen, in emmer, donker, etc.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ook terecht dat die sterven
Maar stressen die dan/gaan dood als je de bak verschoont? Want lijkt me ongeveer t zelfde.
Hmm ja. Zit wat in.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is wel iets heftiger. Vangen, in emmer, donker, etc.
quote:
Maar blijft jammer.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wist het vantevoren. Dat scheelt.
Zo. Nu een avondje relaxe.
Of ze acteren dat ze dood zijn. Paar keer gezien bij mijn zus als ze het aquarium verschoonde. De 'dode' visjes die ondersteboven in de teil lagen bleken toch levend toen ze die er uit wou vissen alvorens de rest weer in een schoon aquarium te gooien.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja viel me reuze mee. Misschien 1 of 2 dooien, maar dst zijn van die overdreven stressvisjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |