Shag om op de rails van Cue_ te plakken?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga driet'n en daarna shag halen
Jaaaa. Knuffelsquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, Hen is puur knuffelmateriaal voor mij
Nogal.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:11 schreef Kreator het volgende:
Ja. Bijna weekend. Ben er ook wel aan toe.
bigmacquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In het geval van Cue eerder een in reuzel gefrituurde BigMac...
nee joh.. is la ouder. Al had ik dit keer een chilichicken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:17 schreef 100% Tukker het volgende:
Een longchicken? Is dat nieuw?
En wat drink je daarbij? Een glas frituurvet?
Want vanavond ga je met samzz en act zuipen he? Blijf het raar vinden. Maar goed.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nogal.
En morgen bij jou met m'n trillende alcoholhandjes sierlijsten plakken. Het resultaat zal epic zijn!
Nooit gezien.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nee joh.. is la ouder. Al had ik dit keer een chilichicken.
Mcflurry kitkat
1x in de zoveel weken/maanden kom ik er. Vaak zat. Zo lekker is het ook nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Nooit gezien.Maar ik kom zelden bij de Mac. Anders word ik net zo dik als Daywalker.
In de zomer zo af en toe een shake. En als ik echt mega-trek heb en onderweg ben wil ik er nog wel eens komen. Maar het is niet zo van: goh, laat ik vanavond eens bij de Mac dineren.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1x in de zoveel weken/maanden kom ik er. Vaak zat. Zo lekker is het ook niet
Dat zou ook wel erg zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:28 schreef 100% Tukker het volgende:
In de zomer zo af en toe een shake. En als ik echt mega-trek heb en onderweg ben wil ik er nog wel eens komen. Maar het is niet zo van: goh, laat ik vanavond eens bij de Mac dineren.
Henquote:
Jammerdebammer van het personeelsfeest, gewoon niet gaanquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:32 schreef Cue_ het volgende:
Waarom plannen ze nou weer een personeelsfeestje wanneer ik eigenlijk al heb afgesproken met een vriend van mijZal je zien dat het ook nog eens op een onmogelijke locatie is. Maar dat is nog even afwachten..
Die kans zit er in. Even afwachten wat er precies gaat gebeuren (als we het al horen). Want zou opzich wel goed zijn als ik gin. Beetje bonden met collega's.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jammerdebammer van het personeelsfeest, gewoon niet gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |