Nederlandse huisjes en mooi gele NS treintjes (die met nog meer vertraging gaan dan het spel natuurlijk)quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:08 schreef egelhond het volgende:
Ik neem aan dat maxis ons wel mag verwennen met een gratis uitbreiding ofzo.
Zomaar denk ik dat het probleem niet ligt bij overvolle of te zwaar belaste servers... Bij geen enkel is op het moment een wachtrij oid, Gewoon erg jammer dat de oorzaak van de problemen niet bekend gemaakt worden!quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:03 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe een server overbelast kan zijn. Als je weet hoeveel man er op een server kan dan kap je de server af op een x aantal personen. Anderen moeten dan maar op een andere server spelen. Verre van ideaal want dan kan je misschien niet altijd bij je stad. Maar nu kan helemaal niemand spelen.
EA kan niet leren van andere concurrenten. Alsof Bliz even gaat zeggen hoe het wel moet. Het probleem is er, als je hoort hoe hard SimCity loopt qua preorde maar ook gewoon retail is het gewoon bizar druk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:03 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Bij alle Always Online games ging het fout bij launch. Settlers 7 kan ik me herinneren dat het ook 1 grote bende was. Niemand kon spelen en als je kon spelen lagde het als de tering. Nu werkt het prima, trouwens. Maar mijn punt is dat EA er van had moeten leren.
Ik snap sowieso niet hoe een server overbelast kan zijn. Als je weet hoeveel man er op een server kan dan kap je de server af op een x aantal personen. Anderen moeten dan maar op een andere server spelen. Verre van ideaal want dan kan je misschien niet altijd bij je stad. Maar nu kan helemaal niemand spelen.
jepquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:10 schreef NatteBever het volgende:
Ik zie nu opeens een Europa Oost 3 server staan, die hebben ze er wss bijgeplaatst?
je moet een handel hq hebben zodat je een groot trade depot kan maken. DAn kan je voor 100k een haventje maken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoe heb je dat stukje haven gemaakt?
Oh okee nice.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
je moet een handel hq hebben zodat je een groot trade depot kan maken. DAn kan je voor 100k een haventje maken.
quote:This has been an exciting and challenging week for the team here at Maxis, the culmination years of planning and development. We have been overwhelmed by the outpouring of support and enthusiasm from our fans which has made it even more upsetting for us that technical issues have become more prominent in the last 24 hours. We are hitting a number of problems with our server architecture which has seen players encountering bugs and long wait times to enter servers. This is, obviously, not the situation we wanted for our launch week and we want you to know that we are putting everything we have at resolving these issues.
What we are doing is deploying more servers over the coming two days which will alleviate many of the ongoing issues. We are also paying close attention to all the bug reports we are receiving from our fans. We’ve already pushed several updates in the last few days. Our live ops team is working 24/7 to resolve issues and ensure that bug fixes roll into the game as quickly as possible.
While the ongoing issues are troubling, we can also see that players are really enjoying the game. In a single 24 hour period, there were more than 38 million buildings plopped down, nearly 7 and a half million kilometers of roads laid down, 18+ million fires started and (my favorite fact) over 40 million pipes filled up with poop.
This team has put everything into this game and won’t stop until things are smooth. We ask our fans to be patient as our team works diligently to fix the issues. We share your passion for SimCity and thank you for your support and understanding.
Heb m ook gezien ja! In ieder geval een teken dat er nog wat gebeurd bij EA!quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:10 schreef NatteBever het volgende:
Ik zie nu opeens een Europa Oost 3 server staan, die hebben ze er wss bijgeplaatst?
Installeren kan altijd. Spelen is een ander verhaal.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:13 schreef _NZT_ het volgende:
Nou ik heb um binnen... Zal ik gaan installeren of zeggen jullie bespaar je de frustratie?
Gewoon proberen. Bij de een werkt het bij de andere niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:13 schreef _NZT_ het volgende:
Nou ik heb um binnen... Zal ik gaan installeren of zeggen jullie bespaar je de frustratie?
Zie het als een Citybuilding MMO. Er is geen offline singleplayer.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:16 schreef Tranqie het volgende:
Dit spel kan dus niet zonder internet gespeeld worden? Je moet altijd inloggen op een server? Ook als je niet online wilt spelen met andere mensen maar gewoon zelf je stad wilt bouwen?
ik speel al een paar uurtjes nu. Ik zou het proberen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:13 schreef _NZT_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |