dus gewoon voor de kijkcijfers !@#%$
Ik heb precies hetzelfde. Waarschijnlijk is dat wilde filmpje veel minder te comprimeren dan de gemiddelde actie in het huis, en is er ineens meer bandbreedte nodig dan beschikbaar.
Maja, ik zit toch niet zo op reclame te wachten
Bovendien beginnen de streams van BB bij mij nu ineens met een haperend reclame filmpje en staat de stream eerst weer te bufferen voordat de boel begint
R@b.
[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 26-09-2000 13:06]
en wanneer durven ze hier eens op te reageren??
Ik ben het helemaal met je eens
plus dat de bus stream niet saai is om naar te kijken Ik zat gister op het puntje van mijn stoel er gebeuren momenteel veel spannendere dingen als op de bb stream
Ik heb echt genoeg dansende saaie mensen gezien
quote:Wat denkje als er z'n vette ruzie in BB komt .... dan liggen alle streams er onmiddelijk uit.
Op 26 september 2000 13:04 schreef R@b het volgende:
Ik begin zo langzamerhad de mening te krijgen dat er bij die enkele stream van De Bus beter in beeld wordt gebracht wat er gebeurd. Gisteren was zowel de ruzie binnen als buiten prima te volgen.
En jah de reclames...get used to it!
Zal veel vaker gebeuren in de toekomst bij projecten zoals deze....De reden dat de bus ze niet heeft is waarschijnlijk omdat zij ze niet kunnen verkopen.
quote:aahhhh da´s lullig om 05:08 zijn ze me daar toch gaan bekken zeg hej....Niet normaal. Je zag zelfs een kwijltje op de grond druipen zo erg
Op 27 september 2000 14:33 schreef Vicky het volgende:
Ik heb ook een decoder, maar vannacht was er niet veel aan. Desiree en Robin hebben elkaar niet gezoend (althans niet tot 5 uur) dus er was vannacht niet echt veel te beleven...
dit is opzet.. dat is duidelijk !
ik weiger een decoder en als iedereen dat deed is het 'probleem' opgelost.
FF omhoog dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |