abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 26 september 2000 @ 11:07:11 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_361476
Om niet geheel als stelletje eikels gezien te worden door het nederlandse volk zou ik als ik jullie was bv stream 1 en 3 op de dansvloer richten en stream 2 en 4 in het huis zelf ?
Of is dit een poging de mensen de streams te ontzeggen en ze eigenlijk tot vrijdag naar niks (streams van dansende mensen) te laten kijken ?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_361480
Ik denk dat ze dat doen omdat de mensen dan wel de uitzenden moeten kijken omdat d'r op de stream geen leuke dingen meer uitzenden

dus gewoon voor de kijkcijfers !@#%$

pi_361487
Ja, ik begin ondertussen ook aardig te flippen van die dansvloerstreams...wat is het een kleine moeite om er ook 1 in de woonkamer te laten zien
pi_361489
Laat ze maar lekker de tering krijgen bij Veronica, ik wijk wel uit naar de Bus. Daar gebeuren de laatste tijd ook heftigere dingen.
pi_361563
Ik zag in het streamverslag ook al een opmerking over het feit dat de reclamefilm van Ruud er bij iemand voor zorgt dat de streams er een tijd mee kappen.

Ik heb precies hetzelfde. Waarschijnlijk is dat wilde filmpje veel minder te comprimeren dan de gemiddelde actie in het huis, en is er ineens meer bandbreedte nodig dan beschikbaar.

Maja, ik zit toch niet zo op reclame te wachten

darwin's rollin' over in his coffin
the fittest are surviving much less often
pi_361646
Ik begin zo langzamerhad de mening te krijgen dat er bij die enkele stream van De Bus beter in beeld wordt gebracht wat er gebeurd. Gisteren was zowel de ruzie binnen als buiten prima te volgen. Ook zijn daar die nacht beelden in infra rood (groen) terwijl ik bij BB naar zwart-wit beelden zit te turen.

Bovendien beginnen de streams van BB bij mij nu ineens met een haperend reclame filmpje en staat de stream eerst weer te bufferen voordat de boel begint

R@b.

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 26-09-2000 13:06]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_361903
Ik vind het superirritant dat je de hele tijd naar dat dansen zit te kijken....willen ze niet meer dat we kijken ofzo??

en wanneer durven ze hier eens op te reageren??

Elfensex is superspannend...
pi_361905
ik zal mn grote mond houden...zowaar beeld van binnen!!
pi_362056
zou het niet handig zijn om als jullie dezelfde ruimte op beide streamers laten zien....om dan van eentje het geluid uit te gooien?? Of het in ieder geval synchroom te laten lopen!!!
pi_362112
[quote]Op 26 september 2000 13:04 schreef R@b het volgende:
Ik begin zo langzamerhad de mening te krijgen dat er bij die enkele stream van De Bus beter in beeld wordt gebracht wat er gebeurd. Gisteren was zowel de ruzie binnen als buiten prima te volgen. Ook zijn daar die nacht beelden in infra rood (groen) terwijl ik bij BB naar zwart-wit beelden zit te turen.

Ik ben het helemaal met je eens
plus dat de bus stream niet saai is om naar te kijken Ik zat gister op het puntje van mijn stoel er gebeuren momenteel veel spannendere dingen als op de bb stream
Ik heb echt genoeg dansende saaie mensen gezien

Try anything once, twice to be sure
pi_362142
quote:
Op 26 september 2000 13:04 schreef R@b het volgende:
Ik begin zo langzamerhad de mening te krijgen dat er bij die enkele stream van De Bus beter in beeld wordt gebracht wat er gebeurd. Gisteren was zowel de ruzie binnen als buiten prima te volgen.
Wat denkje als er z'n vette ruzie in BB komt .... dan liggen alle streams er onmiddelijk uit.
`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
  dinsdag 26 september 2000 @ 21:55:53 #12
5831 Confusi0n
Virtualy Insane
pi_362523
De redactie van de site bepaald niet wat er op de streams komt dat is puur iets wat door de regie geschakelt wordt... so don't blame them.

En jah de reclames...get used to it!
Zal veel vaker gebeuren in de toekomst bij projecten zoals deze....De reden dat de bus ze niet heeft is waarschijnlijk omdat zij ze niet kunnen verkopen.

pi_363475
Jullie gebeden zijn verhoord. Nix dansende mensen deze nacht! Stream 1&2 constant op Ali die in zijn 1tje aan tafel zit of van een lege keuken terwijl het buiten ongetwijfeld interessanter is met Robin en Desiree aan het dansen.En dat is dan vast te zien achter de decoder of bij WOL.
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  Moderator woensdag 27 september 2000 @ 08:35:32 #14
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_363583
Wat is het doel van de aanwezigheid van 2 streams wanneer beide streams hetzelfde tafereel uitzenden Nu 2x een lege huiskamer. Ik kan me niet voorstellen dat dit ten goede komt aan de populariteit van BB, dus aan de inkomsten. OK, je zou kunnen zeggen dat het de verkoop van Mr. Zap-apparaten of WOL-abbo's kan bevorderen , maar wie zegt mij dat je dan niet 4x hetzelfde ziet?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_363602
Nou volgens mij had je vannacht hele andere streamverslagen gehad als ik gezwicht zou zijn voor een WOL abbo of een decoder. Komodo en nu Acinom zien wel de actie...
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_363605
't is jammer dat er niet veel zijn met een decoder/WOL abbo....
pi_363622
Sorry, je kan niet alles hebben...
pi_364442
Ik heb ook een decoder, maar vannacht was er niet veel aan. Desiree en Robin hebben elkaar niet gezoend (althans niet tot 5 uur) dus er was vannacht niet echt veel te beleven...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_364461
quote:
Op 27 september 2000 14:33 schreef Vicky het volgende:
Ik heb ook een decoder, maar vannacht was er niet veel aan. Desiree en Robin hebben elkaar niet gezoend (althans niet tot 5 uur) dus er was vannacht niet echt veel te beleven...
aahhhh da´s lullig om 05:08 zijn ze me daar toch gaan bekken zeg hej....Niet normaal. Je zag zelfs een kwijltje op de grond druipen zo erg
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_364475
he verdomme.. weer wat gemist
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_366328
FF omhoog.
pi_366716
de (gratis) streams worden steeds kloteriger.

dit is opzet.. dat is duidelijk !

ik weiger een decoder en als iedereen dat deed is het 'probleem' opgelost.

FF omhoog dus

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')