10 jaar? 30 jaar en onder de botoxquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze doet me aan Sieneke over 10 jaar denken
Dit. Het nummer vind ik echt niet zo bijzonder. Werd dit door een onbekende zangeres gezongen had het nu echt niet zo hoog bij de bookmakers gestaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:13 schreef Greys het volgende:
Ze vinden 'de bekende namen' kennelijk belangrijker dan de kwaliteit de laatste paar jaar
UK staat eigenlijk standaard te hoog bij de bookmakers, omdat het vooral Britten zijn die inzetten, en die doen dat relatief vaak op eigen land (en Ierland).quote:Op zondag 10 maart 2013 14:10 schreef grazz het volgende:
[..]
Dit. Het nummer vind ik echt niet zo bijzonder. Werd dit door een onbekende zangeres gezongen had het nu echt niet zo hoog bij de bookmakers gestaan.
Vroeger kwamen ze daar mee weg, omdat de jury ze standaard toch wel een paar punten gaf.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:28 schreef Fascination het volgende:
Heeft Engeland nou nog niet door dat een bekende zanger(es)/groep sturen geen garantie op succes is?
Wat een enorm baggernummer, gaat het weer slecht doen. Engeland staat garant voor achterhaalde, nietszeggende kutnummers.
(Telegraaf)quote:Bonnie Tyler nerveus voor Eurovisie Songfestival
van onze redactie
AMSTERDAM -
De doorgewinterde artieste Bonnie Tyler maakt zich druk om haar optreden voor Groot-Brittannië op het Eurovisie Songfestival.
De Total Eclipse of the Heart-zangeres (61): "Er is heel veel concurrentie. En er kijken 120 miljoen mensen. Dus ja, zelfs met mijn ervaring is dat wel een beetje zenuwslopend."
Bonnie vertegenwoordigt het Verenigd Koninkrijk met het nummer Believe in Me. Het lied doet het redelijk bij de bookmakers. De Britten wisten de afgelopen jaren geen deuk in een pakje boter te slaan op het liedjesfestijn.
"We hebben geen goed track record", geeft Bonnie toe in de krant The Sun. "Het is te bidden dat ik wel wát punten krijg!"
Ze hoeft in elk geval geen halve finale te doorstaan zoals 'onze' Anouk. Groot-Brittannië draagt financieel veel bij aan het Eurovisie Songfestival en mag daarom altijd direct in de finale zingen.
Die is op zaterdag 18 mei in het Zweedse Malmö. Anouk brengt haar nummer Birds tijdens de eerste halve finale op 14 mei ten gehore.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |