abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123721544

Algemene beschrijving
In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.

Algemene informatie
Naam: Battlefield 3
Release datum: 25 oktober 2011
Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360
Uitgever(s): Electronic Arts
Ontwikkelaar(s): DICE

SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Battlefield 3 Premium Release datum: 4 juni 2012
Battlefield 3™ evolueert en groeit continu, dankzij de release van vijf uitbreidingspakketten. Deze enorme thematische uitbreidingspakketten zijn meer dan alleen map-pakketten: ze bevatten ook nieuwe wapens, voertuigen, missies, dogtags en nog veel meer. Als je Battlefield 3™ Premium koopt, krijg je exclusief eerder toegang tot alle vijf uitbreidingspakketten. Je kunt de pakketten ook los kopen. [Bron]
SPOILER: Battlefield 3 Premium
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Aftermath Release datum: December 2012

FOK! Teamspeak server: Teamspeak.jcode.nl (176.9.1.88:9987)
FOK! platoons op Battlelog: Band of Fok!kers Platoon FOK! Knokploeg Platoon
SPOILER: Fok! spelers
BF3 status banner maken (zoals in de spoiler hierboven): BF3stats.com
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Vorige topics: Topicreeks: Battlefield 3
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP, ga dan naar hier naartoe.
pi_123721580
Nou vooruit, wel eerst End Game nog ff uitzingen volgende week dan :P
  woensdag 6 maart 2013 @ 21:45:15 #3
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123721613
Arma 3? Niet wachten op BF4?
pi_123721670
Maybe, maar ARMA3 is nu uit dus die krijgt wel wat voorrang in mijn lijstje van te hebb0n games :P
  woensdag 6 maart 2013 @ 22:12:06 #5
4259 JK
pi_123723213
Ow, dat wist ik niet. :) Zal binnenkort eens wat filmpjes er van checken.
pi_123723358
Ja het ziet er zeker wel nice uit.

Ik heb m net gekocht en ga het zo meemaken als er een plekje vrij komt in de server waar iekue inzit
pi_123724764
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:46 schreef JK het volgende:
Dat zeg ik.. artifical aiming.
Werkt prima, want het is een kat en muis spel. Jammer genoeg dat het bestaat, maargoed...

edit; niet stiekem je bericht aanpassen hè! :P
Hoe staat het eigenlijk met ''hackers'' op de pc? Op console heb ik ze nog nooit gezien maar is het op de PC echt vol met hackers? Worden ze snel geband?
  woensdag 6 maart 2013 @ 22:44:21 #8
4259 JK
pi_123725208
Ik kom ze zelden tegen en er draaien genoeg votescripts om ze vrij snel weg te krijgen.
Maar ik zit op een paar vaste servers met enkel Metro. Maar met End Game gaan we natuurlijk wel End Game spelen en teamspeak aan.

Op de PC zijn de cheats wel geavanceerd, ze zijn bijv. door Punkbuster niet te zien (zo lang je de laatste versie hebt), PB maakt ook screenshots, maar dan zorgt de software er voor dat er niets te zien is. Verder kan je het spul in en uitschakelen en helemaal aanpassen... ik heb er zelf geen, maar een zwager van me had het een keer een maandje getest, werd ook niet gebanned. Beetje flauw... maargoed, ik vind het wel meevallen. Ze vallen direct op en verdwijnen ook weer snel met een serverban.
  woensdag 6 maart 2013 @ 22:47:43 #9
4259 JK
pi_123725430
Arma 3 ziet er nog best aardig uit. Flinke wereld denk ik? En nog steeds dood = dood?
  woensdag 6 maart 2013 @ 22:49:11 #10
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_123725522
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 22:44 schreef JK het volgende:
Ik kom ze zelden tegen en er draaien genoeg votescripts om ze vrij snel weg te krijgen.
Maar ik zit op een paar vaste servers met enkel Metro. Maar met End Game gaan we natuurlijk wel End Game spelen en teamspeak aan.

Op de PC zijn de cheats wel geavanceerd, ze zijn bijv. door Punkbuster niet te zien (zo lang je de laatste versie hebt), PB maakt ook screenshots, maar dan zorgt de software er voor dat er niets te zien is. Verder kan je het spul in en uitschakelen en helemaal aanpassen... ik heb er zelf geen, maar een zwager van me had het een keer een maandje getest, werd ook niet gebanned. Beetje flauw... maargoed, ik vind het wel meevallen. Ze vallen direct op en verdwijnen ook weer snel met een serverban.
Je kan ook onopvallend hacken? Ik deed dat vroeger altijd op Warrock, zette ik radar aan zodat ik mensen door muren heen zag en no recoil, no spread en niemand die het dan doorheeft :o Of heb je zoiets in bf3 wel door?
  woensdag 6 maart 2013 @ 22:53:05 #11
4259 JK
pi_123725804
Dat kan ja. Zoals ik al zei, kat en muis spel.. ze fixen het dat de cheaters gezien worden, de makers van de software updaten de boel weer, dan pakken ze het weer aan, maken ze weer een update voor de aimbot... maar het is toch veel leuker om gewoon goed te zijn? Al weet ik zeker dat er genoeg lui rondrennen met een aimbot, lvl 100 zijn en zeggen dat ze pro zijn, maar er eigenlijk weinig van bakken zonder hulpstukken.
pi_123725862
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 22:49 schreef nodig het volgende:

[..]

Je kan ook onopvallend hacken? Ik deed dat vroeger altijd op Warrock, zette ik radar aan zodat ik mensen door muren heen zag en no recoil, no spread en niemand die het dan doorheeft :o Of heb je zoiets in bf3 wel door?
Dat heb je wel door wanneer iemand echt hacked.
  woensdag 6 maart 2013 @ 22:54:50 #13
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_123725940
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 22:53 schreef BugWorks het volgende:

[..]

Dat heb je wel door wanneer iemand echt hacked.
Als ik alleen radar aan heb? No way dat jij me dan doorgaat hebben als ik ietwat voorzichtig speel.
pi_123726164
Misschien niet gelijk, maar na de 2de keer jou tegengekomen te zijn zal er wel een belletje gaan rinkelen van hier klopt iets niet.
  woensdag 6 maart 2013 @ 22:58:56 #15
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_123726216
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 22:58 schreef BugWorks het volgende:
Misschien niet gelijk, maar na de 2de keer jou tegengekomen te zijn zal er wel een belletje gaan rinkelen van hier klopt iets niet.
Waarom? Ik kan toch ook gewoon goed zijn en jij je dag niet hebben? Bij mij gaat er echt geen belletje rinkelen als ik 2 keer gekilld word.
  woensdag 6 maart 2013 @ 23:32:49 #16
4259 JK
pi_123728299
In bepaalde situaties heb je het wel door.
Ik lag eens achter een muurtje, waar je niet zou kijken als je naar binnen zou lopen.
Meneer komt binnen, loopt niet langs me heen, nee, meteen op mij af en schiet mij neer nog voor ik kan schieten. En dan lig IK klaar om hem neer te schieten (ik zag 'm op de minimap omdat hij schoot), hij wist precies waar ik lag, zonder dat daar een T-UGS of whatever stond en zonder dat ik schoot (dus dan zie je mij niet op de minimap). Toch had hij mij neer. Ik zeg radar.
  woensdag 6 maart 2013 @ 23:48:58 #17
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_123729117
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 23:32 schreef JK het volgende:
In bepaalde situaties heb je het wel door.
Ik lag eens achter een muurtje, waar je niet zou kijken als je naar binnen zou lopen.
Meneer komt binnen, loopt niet langs me heen, nee, meteen op mij af en schiet mij neer nog voor ik kan schieten. En dan lig IK klaar om hem neer te schieten (ik zag 'm op de minimap omdat hij schoot), hij wist precies waar ik lag, zonder dat daar een T-UGS of whatever stond en zonder dat ik schoot (dus dan zie je mij niet op de minimap). Toch had hij mij neer. Ik zeg radar.
Heel herkenbaar.

Ook mooi: halve machinegun leegblazen en niets raken op tien meter afstand, neergeschoten worden met handgun op flinke afstand binnen 2 tellen :')

Maar als je er iets van zegt dan jank je kennelijk.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_123779330
hmmm. Volgens Battlelog heb ik acces to End Game, en staan er al 3 servers online te draaien met PC spelers maar blijft ie toch hangen op connecting bij mij.

Interesting...

Blijkbaar ben ik 1 van de weinige die nog geen acces to End Game heeft als ik zo kijk dat iedereen in mijn friends list de afgelopen dagen al acces gekregen heeft. :+

Wel benieuwd of de servers nu echt al draaien of niet. Er zijn wel servers met spelers erin, terwijl End Game pas dinsdag online zou moeten gaan

[ Bericht 55% gewijzigd door Re.active op 08-03-2013 09:52:40 ]
pi_123802184
Die paar servers zijn waarschijnlijk nog van een test periode, die zullen waarschijnlijk gewoon toegang behouden.

Dat iedereen al "access" heeft tot End Game wil niks zeggen, is waarschijnlijk een herinnering voor degene die het nog niet in de gaten hebben dat het uit gaat komen. Niemand (buiten testers) heeft die DLC al gedownload en geïnstalleerd.
  zondag 10 maart 2013 @ 15:12:52 #20
4259 JK
pi_123868222
Is er nog een retail versie op DVD te koop van Arma 3, of alleen digitaal?
  zondag 10 maart 2013 @ 15:23:19 #21
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_123868641
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:12 schreef JK het volgende:
Is er nog een retail versie op DVD te koop van Arma 3, of alleen digitaal?
Schietspel Arma 3 niet in de schappen
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zondag 10 maart 2013 @ 15:25:51 #22
4259 JK
pi_123868745
OK, duidelijk. Wacht ik tot ie in de winkel komt te liggen.
Ben namelijk geen fan van digitale downloads.
Net zo min als ik bijv. tegen 'always online' ben, zoals bij Simcity het geval is.
Als EA de stekker uit de servers trekt is het bye bye game. Al hoewel dat nu bij BF3 natuurlijk ook kan, omdat je zelf geen server meer kan hosten.

Iedereen klaar voor dinsdag?
  maandag 11 maart 2013 @ 11:09:07 #23
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_123903025
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:25 schreef JK het volgende:
Als EA de stekker uit de servers trekt is het bye bye game. Al hoewel dat nu bij BF3 natuurlijk ook kan, omdat je zelf geen server meer kan hosten.
Er zijn inmiddels al emulators uit en kun je zelf nu wel een server hosten .. maar goed dat Always Online is wel klote idd.
pi_123909135
Is er een arma3 tutorial? Ik heb nooit arma gespeeld, en maak dus volgens mij totaal geen gebruik van alle mogelijkheden hier. :')
graag verwijderen
pi_123913185
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 21:46 schreef Re.active het volgende:
Maybe, maar ARMA3 is nu uit dus die krijgt wel wat voorrang in mijn lijstje van te hebb0n games :P
Ik vind het aardig provocerend om in een BF topic als TT met Arma te openen.

Maar goed, het zij zo gezien de verdere reacties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')