Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3
Release datum: 25 oktober 2011
Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360
Uitgever(s): Electronic Arts
Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Battlefield 3 Premium Release datum: 4 juni 2012
Battlefield 3™ evolueert en groeit continu, dankzij de release van vijf uitbreidingspakketten. Deze enorme thematische uitbreidingspakketten zijn meer dan alleen map-pakketten: ze bevatten ook nieuwe wapens, voertuigen, missies, dogtags en nog veel meer. Als je Battlefield 3™ Premium koopt, krijg je exclusief eerder toegang tot alle vijf uitbreidingspakketten. Je kunt de pakketten ook los kopen.
[Bron] SPOILER: Battlefield 3 Premium
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. -
Aftermath Release datum: December 2012
FOK! Teamspeak server: Teamspeak.jcode.nl (176.9.1.88:9987)
FOK! platoons op Battlelog: Band of Fok!kers Platoon FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelers
Ja het ziet er zeker wel nice uit.
Ik heb m net gekocht en ga het zo meemaken als er een plekje vrij komt in de server waar iekue inzit
nodig
ZOEEEEEFF
quote:
Op woensdag 6 maart 2013 20:46 schreef JK het volgende:Dat zeg ik.. artifical aiming.
Werkt prima, want het is een kat en muis spel. Jammer genoeg dat het bestaat, maargoed...
edit; niet stiekem je bericht aanpassen hè!

Hoe staat het eigenlijk met ''hackers'' op de pc? Op console heb ik ze nog nooit gezien maar is het op de PC echt vol met hackers? Worden ze snel geband?
nodig
ZOEEEEEFF
quote:
Op woensdag 6 maart 2013 22:44 schreef JK het volgende:Ik kom ze zelden tegen en er draaien genoeg votescripts om ze vrij snel weg te krijgen.
Maar ik zit op een paar vaste servers met enkel Metro. Maar met End Game gaan we natuurlijk wel End Game spelen en teamspeak aan.
Op de PC zijn de cheats wel geavanceerd, ze zijn bijv. door Punkbuster niet te zien (zo lang je de laatste versie hebt), PB maakt ook screenshots, maar dan zorgt de software er voor dat er niets te zien is. Verder kan je het spul in en uitschakelen en helemaal aanpassen... ik heb er zelf geen, maar een zwager van me had het een keer een maandje getest, werd ook niet gebanned. Beetje flauw... maargoed, ik vind het wel meevallen. Ze vallen direct op en verdwijnen ook weer snel met een serverban.
Je kan ook onopvallend hacken? Ik deed dat vroeger altijd op Warrock, zette ik radar aan zodat ik mensen door muren heen zag en no recoil, no spread en niemand die het dan doorheeft

Of heb je zoiets in bf3 wel door?
quote:
Op woensdag 6 maart 2013 22:49 schreef nodig het volgende:[..]
Je kan ook onopvallend hacken? Ik deed dat vroeger altijd op Warrock, zette ik radar aan zodat ik mensen door muren heen zag en no recoil, no spread en niemand die het dan doorheeft

Of heb je zoiets in bf3 wel door?
Dat heb je wel door wanneer iemand echt hacked.
Misschien niet gelijk, maar na de 2de keer jou tegengekomen te zijn zal er wel een belletje gaan rinkelen van hier klopt iets niet.
Skull-splitter
your selection of the finest
quote:
Op woensdag 6 maart 2013 23:32 schreef JK het volgende:In bepaalde situaties heb je het wel door.
Ik lag eens achter een muurtje, waar je niet zou kijken als je naar binnen zou lopen.
Meneer komt binnen, loopt niet langs me heen, nee, meteen op mij af en schiet mij neer nog voor ik kan schieten. En dan lig IK klaar om hem neer te schieten (ik zag 'm op de minimap omdat hij schoot), hij wist precies waar ik lag, zonder dat daar een T-UGS of whatever stond en zonder dat ik schoot (dus dan zie je mij niet op de minimap). Toch had hij mij neer. Ik zeg radar.
Heel herkenbaar.
Ook mooi: halve machinegun leegblazen en niets raken op tien meter afstand, neergeschoten worden met handgun op flinke afstand binnen 2 tellen

Maar als je er iets van zegt dan jank je kennelijk.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
hmmm. Volgens Battlelog heb ik
acces to End Game, en staan er al 3 servers online te draaien met PC spelers maar blijft ie toch hangen op connecting bij mij.
Interesting...
Blijkbaar ben ik 1 van de weinige die nog geen acces to End Game heeft als ik zo kijk dat iedereen in mijn friends list de afgelopen dagen al acces gekregen heeft.
Wel benieuwd of de servers nu echt al draaien of niet. Er zijn wel servers met spelers erin, terwijl End Game pas dinsdag online zou moeten gaan
[ Bericht 55% gewijzigd door Re.active op 08-03-2013 09:52:40 ]
Die paar servers zijn waarschijnlijk nog van een test periode, die zullen waarschijnlijk gewoon toegang behouden.
Dat iedereen al "access" heeft tot End Game wil niks zeggen, is waarschijnlijk een herinnering voor degene die het nog niet in de gaten hebben dat het uit gaat komen. Niemand (buiten testers) heeft die DLC al gedownload en geïnstalleerd.
Is er een arma3 tutorial? Ik heb nooit arma gespeeld, en maak dus volgens mij totaal geen gebruik van alle mogelijkheden hier.
graag verwijderen
quote:
Ik vind het aardig provocerend om in een BF topic als TT met Arma te openen.
Maar goed, het zij zo gezien de verdere reacties.