http://getusvpn.com/quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]ik kijken als ik ook download, maar nee
Ja vrij lui, want rippen is niet eens nodigquote:
hoelang speel je nu? als je alles al vol hebtquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
heb de helft van mn stad moeten slopen. Steeds de hoogste dichtheid aan gebouwen met winkels. Maar er zijn 30.000 arbeiders te weinig dus gat alles steeds weer dicht.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:22 schreef Thrilled het volgende:
even bevestigen dat GMG inderdaad direct code levert, ook bij betaling met CC
Preload is bezig nu
Staan jouw grafische instellingen nou zo laag of lijkt het maar zoquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
heb de helft van mn stad moeten slopen. Steeds de hoogste dichtheid aan gebouwen met winkels. Maar er zijn 30.000 arbeiders te weinig dus gat alles steeds weer dicht.
Je verliest geld fiets!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft een kut PC.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:22 schreef kensei het volgende:
[..]
Staan jouw grafische instellingen nou zo laag of lijkt het maar zo
Wrom zou dat niet kunnen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:23 schreef Jaspro het volgende:
Als ik een bevestiging van EA krijg dat simcity officieel op bootcamp kan dan kan ik ook morgen of overmorgen spelen <3
Waar is je haven?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
het rippen van originele games waar je nog geen iso van hebt gemaakt ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
dvdspelerdie gebruik je alleen voor.... voor wat eigenlijk.
dank voor de cd keyquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
het rippen van originele games waar je nog geen iso van hebt gemaakt ?
straks kan ik spelenlet ook op de city DLC die installed zijn
sukkel, zet je key even open en bloot op internetquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
het rippen van originele games waar je nog geen iso van hebt gemaakt ?
straks kan ik spelen
Ja ik weet niet naar welke systeemeisen ik moet kijken enzo... die van de mac denk je? Want het is een PC game dus die kijkt toch naar je systeem.... van ... ja dit is lastig, moeilijk uit te leggenquote:
sinds 17:00 uur of zo... een uur of 5 nu met deze stad of zo. Je hebt echt alles heeeel snel vol hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
hoelang speel je nu? als je alles al vol hebt
quote:
GMTAquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
sukkel, zet je key even open en bloot op internet
Je hebt er toch niks meer aanquote:
quote:
verwijder dat plaatje even uit je quotequote:Op woensdag 6 maart 2013 22:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
sukkel, zet je key even open en bloot op internet
das te zien ,scholing gaat ook absurd hard dusquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
sinds 17:00 uur of zo... een uur of 5 nu met deze stad of zo. Je hebt echt alles heeeel snel vol hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |