Nee, skip de rest maar.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:10 schreef Thrilled het volgende:
Kolere, even 2 dagen niet op fok geweest en mag 5 topics terug lezen
zit nu in topic #39wat een VPN/release-date geblaat zeg
Heb ik nog schokkende dingen gemist?
Nee want die staat op 'pauze" je kan maar 1 stad tegelijk spelen zeg maar. Al die spullen die je daar hebt helpen wel maar zoals meer geld krijgen in de tussentijd zit er niet in. Daarom is het makkelijk als je met 16 mensen in 1 map zit, zodat de meeste steden "online" blijven en niet op "hold" gezet worden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:25 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Is het goed te doen om in je eentje een hele region te bouwen? Als je bijvoorbeeld je ''School-stad'' als eerste maakt en dan verder gaat met een high-tech stad, groeit die andere dan gewoon door?
Wat een kut systeem.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:28 schreef Aloria het volgende:
[..]
Nee want die staat op 'pauze" je kan maar 1 stad tegelijk spelen zeg maar. Al die spullen die je daar hebt helpen wel maar zoals meer geld krijgen in de tussentijd zit er niet in. Daarom is het makkelijk als je met 16 mensen in 1 map zit, zodat de meeste steden "online" blijven en niet op "hold" gezet worden.
Werkt perfect :-) Ik had hem ook gepreload en nu dus geïnstalleerd. Ik kan alleen nog geen stad starten, dat lukt pas vanaf 00.01 vannachtquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:02 schreef pietjepatat het volgende:
[..]
Laat even weten hoe het gaat
[..]
Laat even weten hoe het gaat? Ik zit er ook aan te denken. Maar weet niet of het werkt aangezien ik em al gepreload enzo heb.
Gaat lukken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:28 schreef Maichel het volgende:
Hmmm begin nu toch te twijfelen over de AMD Radeon HD6570 2GB. Volgens systemrequirementslab.com, zit ie tussen minimaal en aanbevolen is...maar ik dacht dat ie minder zwaar was?
Ik ben pas tien voor zes thuis, dus niet zo zeuren.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:29 schreef Aloria het volgende:
man man ik helemaal happy voor morgen, kijk ik naar mijn rooster moet ik tot 13.00 in plaats van 11.00 god(^$#@#^*((
Jammerquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:28 schreef Aloria het volgende:
[..]
Nee want die staat op 'pauze" je kan maar 1 stad tegelijk spelen zeg maar. Al die spullen die je daar hebt helpen wel maar zoals meer geld krijgen in de tussentijd zit er niet in. Daarom is het makkelijk als je met 16 mensen in 1 map zit, zodat de meeste steden "online" blijven en niet op "hold" gezet worden.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:29 schreef Aloria het volgende:
man man ik helemaal happy voor morgen, kijk ik naar mijn rooster moet ik tot 13.00 in plaats van 11.00 god(^$#@#^*((
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:29 schreef Aloria het volgende:
Dan heb ik er al 9 uur spelen op zittenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben pas tien voor zes thuis, dus niet zo zeuren.
Kan je me mooi vertellen hoe lekker het speelt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:34 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Dan heb ik er al 9 uur spelen op zitten
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:34 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Dan heb ik er al 9 uur spelen op zitten
Niet zeuren, ik zit tot 7/8 uur in Amsterdam en moet ook nog een uurtje naar huis reizenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben pas tien voor zes thuis, dus niet zo zeuren.
Pm, dm, overalquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je me mooi vertellen hoe lekker het speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |