Zie TTquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:11 schreef TitaToven het volgende:
Preload was maar 250 mb, is het spel zo klein of moet ik straks om 0:00 nog meer downloaden?
Niet echt... je dagelijks overbelaste servers op de release...quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:10 schreef Thrilled het volgende:
Kolere, even 2 dagen niet op fok geweest en mag 5 topics terug lezen
zit nu in topic #39wat een VPN/release-date geblaat zeg
Heb ik nog schokkende dingen gemist?
jup, duurt een minuut of 10 of zo...quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:11 schreef TitaToven het volgende:
Preload was maar 250 mb, is het spel zo klein of moet ik straks om 0:00 nog meer downloaden?
lekker dubbel opquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
ik moest lachen,,, die namen.
quote:Our friends at Origin have enabled early authentication for SimCity for customers in Europe. This will allow you to download the SimCity launcher in advance of release and will help get you into the game as quickly as possible once it unlocks in your region.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Liever in de tuin van Henk en Ingrid.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Jooo thanks.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
www.greenmangaming.com vergeet de coupon code niet.
ja, alles doet het.quote:
Om alles bij te houden gaat me ook te ver. Lees gewoon steeds de laatste dingen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:10 schreef Thrilled het volgende:
Kolere, even 2 dagen niet op fok geweest en mag 5 topics terug lezen
zit nu in topic #39wat een VPN/release-date geblaat zeg
Heb ik nog schokkende dingen gemist?
hoe is handelquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Huh op een of andere manier is in 1x de DD geïnstalleerd en er is geen knop om simcity zelf te installeren, ds ga dervan uit dat dit al gedaan is?quote:
je kan het nu spelen en dan gaat hij het spel zelf nog downloaden en installen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef tim94 het volgende:
[..]
Huh op een of andere manier is in 1x de DD geïnstalleerd en er is geen knop om simcity zelf te installeren, ds ga dervan uit dat dit al gedaan is?
Nee; het is alleen de launcher, via de launcher installeer je waarschijnlijk het spel zelf.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef tim94 het volgende:
[..]
Huh op een of andere manier is in 1x de DD geïnstalleerd en er is geen knop om simcity zelf te installeren, ds ga dervan uit dat dit al gedaan is?
ik verkoop 60k aan plastic en legeringen per maand. Uit m'n afval.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je kan het nu spelen en dan gaat hij het spel zelf nog downloaden en installen.
Oh okay :pquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:22 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Nee; het is alleen de launcher, via de launcher installeer je waarschijnlijk het spel zelf.
lekker veel winst zekurquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik verkoop 60k aan plastic en legeringen per maand. Uit m'n afval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |