Niet eens in de friends-zonequote:Op woensdag 6 maart 2013 22:32 schreef Thrilled het volgende:
[..]
en waarom voeg je mij dan toe op origin
Niet lullig bedoeld hoor, maar ik wil graag alleen mijn regio-mensen in mn friendslist
Oehh... afgewezenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:32 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld hoor, maar ik wil graag alleen mijn regio-mensen in mn friendslist
Dat, is een goeie vraag. het lijkt nu allemaal weer 2e dichtheid te zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:33 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Hoe kun je dan high-tech industrie hebben?
Omdat ik naar Origin met een grijs Simcity zit te staren.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:32 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Sta je dan niet toevallig in regio 2??quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:37 schreef Thrilled het volgende:
[ afbeelding ]sorry
Tevens net gechecked, volledige regio 2 in mijn friends listwaarvan 9 online.. gezellige boel
Regio invloed misschien.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:33 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Hoe kun je dan high-tech industrie hebben?
ga je de hele nacht gamen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:38 schreef Thrilled het volgende:
Nu twijfel ik of ik ook de vpn methode eens moet proberen of gewoon anderhalf uur wachten
Je kunt tenminste spelen broquote:
Als je VPN doet kun je een uur eerder spelen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:38 schreef Thrilled het volgende:
Nu twijfel ik of ik ook de vpn methode eens moet proberen of gewoon anderhalf uur wachten
Joepiequote:Op woensdag 6 maart 2013 22:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je VPN doet kun je een uur eerder spelen.
wtf die heb ik ook!!quote:
ja klopt, zit in regio 2.. maar om nou 4 andere regio's in mijn friendslist te hebben vind ik wat too muchquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:39 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Sta je dan niet toevallig in regio 2??
ik heb net simcity gekocht op GMG, bij mijn account-activatie e-mail zat gelijk mijn serial key voor simcity.. ik heb betaald met CC, en mensen met Paypal hadden ook direct de code..quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:41 schreef VelitoX het volgende:
Zit nog steeds te twijfelen over GMG (komtie dan meteen of mot ik wachte) óf morgen gewoon naar de mediamarkt.....
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |